FANDOM

Angie Saramego
Ważne Informacje
Płeć: Kobieta
Wiek: 666
Kolor włosów: ciemny blond
Kolor oczu: niebieskie
Urodziny: Heloim
Wzrost: O głowę wyższa od Germana
Adres: Buenos Aires, Argentyna
Zawód (zawody): Gównornantka Olgi oraz nauczycielka twerku i czyścicielka kibli w Stud!o On Beat
Rodzina & Przyjaciele
Rodzina: Maria Sramego (RIP) Germaniec (matka)
Relacje: Vilu (część odbytowa
Zwiwrzęta: Violetta Castillo
Pracodawca: German Castillo i Pablo
Zatrudnienie: Wylęgarnia Vilu
Wrogowie: Jade LaFontaine,Matias LaFontaine,Jackie,Esmeralada
Inne Informacje
Zainteresowania: Defekacja, wydalanie, czyszczenie kibli
Edukacja: Wyższa Akademia Defekacji, AWF
Talent: Brak
Informacje z serii

Srangie Curvara ( właściwie Ángeles Carrara- Zwykle złośliwa i zawistna. Jej osobowość zmienia się jednak po tragedii, jaką było wykorzystanie seksualne przez matkę, Germana Castillo.

Jest siostrą Marii Sramego mamy Violetty,słynnej piosenkarki.Gdy Maria zmarła w wypadku w jej ostatniej trasie koncertowej German (tata Violetty) wywiózł Violettę i Angie już więcej jej nie zobaczyła. Angie chciałaby ją odzyskać ale wie że jak będzie się chciała zbliżyć do Violetty to German ją wywiezie i znowu jej nie będzie widziała. Angie w 1 sezonie opowiada Pablo że kiedy German spotkał jej mamę w Madrycie to przylecieli z powrotem do ich rodzinnego miasta Buenos Aires w Argentynie.

Angie zatrudnia się w ich domu jako gównornantka Violetty i zaprzyjaźnia się z dziewczyną lecz nie mówi Violetcie że jest jej ciocią. Angie zyskała również sympatię Olgi,Ramalla i Germana. Lecz to nie wszyscy. Zyskała również nowych wrogów czyli Jade LaFontaine (narzeczonej Germana) oraz jej brata Matiasa LaFontaine. Jade miała sobie ułożyć piękne życie z Germanem, jednak ten wolał oczywiście puścić się z tą wywłoką Srangie. Było to bardzo korzystne dla Sroletty, która bowiem zazdrościła wszystkiego Jade, więc cieszyła się z jej rozpaczy. Srangie to takie gowno, któremu Sroletta nie może nawet niczego zazdrościć.

SRAngie pracuje również w Stud!o 21 dzisiaj Stud!o On Beat jako czyściciel kibli.

Najgorszym przeżyciem Ange to ślub Germana i Priscilii, Pogrzeb antonio i odjejscie pablo ze studia on beat i stracenie sponsora.

W ostatnim odcinku trzeciego sezonu German (jej MATKA!) jej się oświadcza, a następnie odbywa się ich ślub.

Kliknij tu by zobaczeć zdjęcia

NowoEdytuj