FANDOM

Decyzja, piosenki to 74 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Po tym jak wspólnie zaśpiewali "Podemos", Leon mówi Violetcie, że lepiej będzie jeśli nie będą ze sobą chodzić. Violetcie jest przykro. Między Germanem i Angie doszło do pocałunku. Angie mówi Germanowi, że nie może z tym walczyć. German mówi Angie, że nie mogą walczyć z uczuciami. Kiedy pojawia się Jade, German i Angie zaprzeczają temu co przed chwilą zaszło. Maxi kompletnie obraża się na Naty po tym jak ona rzekomo go nazwała w liściku do niego hipopotamem raperem. Naty jest tym kompletnie zaskoczona. Ludmiła pyta się Naty czy ona kocha Maxiego. Naty mówi Ludmile, że napisała list do Maxiego z wyznaniami co do niego czuje. Pablo przyłapuje Ludmiłę i każe jej wyjść. Tomas pyta się Violetty czy coś się stało, że ona jest smutna. Violetta mówi Tomasowi, że tęskni za Leonem. Tomas przytula Violettę, by ją pocieszyć, ale widzi to Leon. Luca mówi Francesce, że Tomas jest zakochany w Violetcie. Francesca nie wierzy bratu. Tomas próbuje wytłumaczyć Leonowi, że to co widział nie jest tym co myśli. Leon mówi Tomasowi, że jest oczywiste, że między nim a Violettą coś jest. Francesca i Luca podsłuchują kłótnię chłopaków. Francesca wścieka się na Tomasa, że przytulił Violettę. Tomas wyjaśnia Francesce, że nic go z Violettą nie łączy i że tylko ją pocieszał. Francesca mówi Tomasowi, że on nie może dalej przytulać Violetty, bo inaczej ich związek się skończy. German mówi Ramallo, że całował się z Angie i po raz pierwszy uważa, że ich związek jest możliwy. Podczas rozmowy o przedstawieniu Angie przypadkiem zwraca się do Pabla German. Pablo wściekle mówi Angie, że ona nie może zaprzeczać temu, że kocha Germana, i że nie powstrzyma się od miłości. W kawiarni Angelica mówi Angie, że ona musi jak najszybciej opuścić dom Germana, bo nic nie może jej łączyć z jej szwagrem, bo on wyrządził ich rodzinie wielką krzywdę. Angie wyznaje swojej mamie, że jest zakochana w Germanie. Violetta przychodzi do kawiarni i słyszy rozmowę, ale w tej chwili pojawiają się German i Ramallo. Nie chcąc, żeby jego córka spotkała swoją babcię, German każe Ramallo zabrać Violettę na zajęcia, a potem przychodzi do Angie i Angelici. Angie mówi Germanowi, że Violetta ma prawo spotykać się z babcią. German wściekle mówi, że sam o tym zadecyduje. Angelica mówi Germanowi, że kłamstwa i tajemnice nie mogą ciągnąć się w nieskończoność i każe zięciowi to przemyśleć. Ramallo proponuje Matiasowi pracę w jednej z firm Germana. Jade chce, żeby Matias przyjął tę pracę, bo w ten sposób pozbędzie się brata z domu. Widząc jak German i Angie zachowują się blisko siebie, Matias podejrzewa, że między nimi coś jest i mówi o tym Jade, która bratu nie wierzy. Ludmiła próbuje przekonać nauczycieli Studia, żeby pozwolili jej wrócić udając, że bardzo żałuje tego co zrobiła, ale bezskutecznie. Tomas mówi Leonowi, że ten nie może przekreślać znajomości z Violettą przez głupią zazdrość. Leon mówi Tomasowi, że to z Violettą jest coś nie tak. German zrywa z Jade. Jade na początku w to nie wierzy dopóki German do niej nie mówi "Nie kocham Cię.". Antonio ogłasza uczniom, że dzięki You-Mix przedstawienie będzie pokazane w telewizji i że gościem specjalnym będzie Rafa Palmer. Francesca nie chce się do Violetty odzywać, co ją zaskakuje. Violetta pyta się Francesci czemu ona tak dziwnie się zachowuje. Francesca mówi Violetcie, że ma dosyć tego, że jej najlepsza przyjaciółka chce jej odebrać chłopaka. Violetta tłumaczy Francesce, że to jej własna zazdrość wszystko psuje. Mówi Francesce, że przez zazdrość ona straci chłopaka i najlepszą przyjaciółkę. Violetta mówi także Francesce, że Tomas ją naprawdę kocha. Francesca przeprasza Violettę i obie dziewczyny znów są najlepszymi przyjaciółkami. Luca proponuje Leonowi, Maxiemu, Andresowi, Napo i Broduey'owi, żeby wypromowali "Resto Band", a tak staną się bardziej znani. Broduey mówi chłopakom, że Camila nie wie o jego powrocie do zespołu. Pablo proponuje Gregorio wspólne prowadzenie przedstawienia. Gregorio zaczyna planować zepsucie przedstawienia. Naty pyta się Maxiego dlaczego on ostatnio jest dla niej bardzo niemiły. Maxi mówi Naty, że przeczytał liścik, na którym ona go nie znosi. Naty jest zdezorientowana, ale Maxi pokazuje jej liścik. Czytając liścik, Naty dowiaduje się, że to była sprawka Ludmiły, po czym wściekle staje z nią twarzą w twarz. Tomas mówi Beto, że nie chce zapomnieć o Violetcie, bo ona jest dla niego bardzo ważna. Francesca podsłuchuje rozmowę. Myśląc, że jej związek z Tomasem był tylko wymówką, żeby Violetta była zazdrosna, Francesca zrywa z nim. Tomas natomiast mówi Francesce, że nie może zaufać komuś kto jest zazdrosny. Z wściekłości, że German ją rzucił, Jade chce zniszczyć jego dom, ale Matias ją powstrzymuje. Jade i Matias chowają się przed Violettą i Angie, które właśnie wróciły. Angie mówi Violetcie, że największym prezentem jaki dostała było odnalezienie jej siostrzenicy. Violetta odwzajemnia to mówiąc, że znalazła ciocię. Jade i Matias podsłuchują rozmowę i dowiadują się, że Violetta i Angie są ze sobą spokrewnione.