FANDOM

Groźba, piosenki to trzydziesty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Zdając sobie sprawę, że nadal coś czuje do Tomasa, Violetta teraz kompletnie nie wie z kim chce być. German jest jednocześnie zaskoczony i wściekły na widok swojej teściowej w Buenos Aires. Angelica mówi Germanowi, że on nie może wiecznie żyć przeszłością i że trzeba w końcu spojrzeć w przyszłość. German każe Angelice zostawić Violettę w spokoju. Angelica mówi zięciowi, że tego mu nie obiecuje. Angie wmawia Germanowi, że ona i Angelica się poznały kiedy on się pojawił. Ma pretensje do Germana, bo powiedział wcześniej, że Violetta nie ma krewnych, a okazuje się, że ona ma babcię. German prosi Angie, żeby nic nie mówiła Violetcie i zabrała ją jak najszybciej do domu. Francesca, Camila i Braco wchodzą do sali w chwili kiedy Andrea całuje Maxiego. Myślą, że to Maxi całuje Andreę, by ją podkraść Andresowi. Maxi próbuje wyjaśnić przyjaciołom, że to Andrea go podrywała, ale nikt mu nie wierzy. Ramallo jest zły na Jade i Matiasa, ponieważ organizatorzy przyjęcia zaręczynowego zadzwonili, bo chcą zaliczkę. Jade i Matias wmawiają Ramallo, że na pewno zaszła pomyłka, i obiecują, że wszystko załatwią. Ludmiła mówi Violetcie, że ta nigdy nie zdobędzie głównej roli w przedstawieniu. Violetta mówi Ludmile, że nie pójdzie na przesłuchanie, więc ta druga może wziąć sobie główną rolę. Kłótnię dziewczyn przerywa Angie, która mówi Violetcie, że jej ojciec chce, by wróciła do domu. Po powrocie do domu Violetta wściekle mówi ojcu, że nie chce wszystkiego zaczynać od nowa i nigdzie nie wyjedzie. German wmawia córce, że nie o to chodzi i że ona musi jutro zostać w domu, bo na ulicach grasują przestępcy. Tomas mówi Ludmile, że to ona wszystko przekręca i że Violetta nie jest złym człowiekiem. Ludmiła mówi Tomasowi, że może i jest trochę natarczywa, ale nie jest taka zła jak on sądzi. Tomas mówi Ludmile, że na przesłuchaniu będzie wiele dziewczyn, które chcą mieć główną rolę. Ludmiła mówi Tomasowi, że Violetta nie przyjdzie na przesłuchanie. Francesca, Camila i Maxi prezentują przed Beto piosenkę, którą w przedstawieniu zaśpiewa zespół manekinów - "Veo Veo". Potem do Maxiego przychodzi Andrea, która mówi mu, że wcześniej nie zwrócił na nią uwagi, a teraz jest zazdrosny. Maxi zaprzecza temu. Wieczorem German mówi wszystkim w domu, że przeprowadzają się do Dubaju i że Violetta na razie nie może o tym wiedzieć. Matias ostrzega Jade, że jeśli wyjadą, to wszystko się wyda. Violetta mówi Leonowi przez telefon, że jej tata kazał jej jutro zostać w domu, bo podobno na ulicach grasują przestępcy. Gdy Leon mówi jej, że o niczym nie wie, Violetta domyśla się, że jej tata znów ją okłamał i, nie chcąc dać się nabrać, podejmuje wielką decyzję: "Jutro przyjdę na przesłuchanie!". Nadszedł pierwszy dzień przesłuchań do przedstawienia. Violetta wymyka się z domu, by pójść na przesłuchanie. Camila wpada na pomysł, by urządzić w "Resto Bandzie" imprezę, by zebrać pieniądze. Francesca jest temu przeciwna, bo jej brat zechciałby wziąć w tym udział i postawiłby mnóstwo warunków. Camila namawia Francescę, by porozmawiała z bratem. Francesca prosi brata, żeby urządził w barze imprezę. Luca oczywiście chce wziąć udział, ale Francesca prosi brata, by nie występował i zgodził się na imprezę ze względu na nią. Maxi wyznaje Andrei, że coś do niej czuje, i umawia się z nią na randkę. Angie mówi mamie, że German chce zabrać Violettę do Dubaju. Angelica wścieka się, bo German obiecał jej, że porozmawia z nią przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji, a wszystko zrobił odwrotnie. Kobieta chce to wszystko zakończyć, ale Angie prosi mamę, by nie mówiła Violetcie prawdy. Potem do Angie dzwoni Ramallo, by ją uprzedzić, że Violetta uciekła i German chce po nią pojechać na zajęcia z historii muzyki. Angie znajduje Germana i wściekle mu tłumaczy, że on nie może okłamywać córki o rodzinie jej mamy i próbując ją chronić tylko ją rani. German mówi Angie, że nie wie co robić. Angie prosi Germana, żeby porozmawiał z teściową i poprosił o czas na powiedzenie prawdy Violetcie. W Studiu Angelica rozmawia z Antonio o Violetcie. W ten sposób Antonio dowiaduje się, że Violetta jest siostrzenicą Angie. Angelica mówi Antonio, że nigdy nie miała okazji usłyszeć jak Violetta śpiewa. Antonio wpada na pewien pomysł i prosi Angelicę, by się schowała w schowku. Woła potem Violettę i prosi ją, by zaśpiewała swoją piosenkę. Więc Violetta śpiewa "Te creo", a wszystko podsłuchuje Angelica, która jest wzruszona tym, że jej wnuczka śpiewa tak pięknie jak Maria. Na przesłuchaniu Tomas prezentuje piosenkę, którą w przedstawieniu zaśpiewa chłopak zakochany w manekinie - "Te esperare". Widać, że Tomas śpiewa tę piosenkę dla Violetty i to z uczuciem. Violetta wydaje się być wpatrzona w Tomasa i także z uczuciem, co Leon zauważa. Leon prosi Violettę, by powiedziała szczerze, że nadal czuje coś do Tomasa. Violetta wyznaje Leonowi, że przy nim jest jej dobrze, ale nie chce ukrywać tego co czuje do Tomasa. Udając ducha Marii, Matias grozi Jade, że jeśli ona wyjedzie, to spotkają ją straszne rzeczy. Na randce Andrea wyznaje Maxiemu, że zmieniła wizerunek i spotykała się z kimś innym, by wzbudzić w nim zazdrość. W tej samej chwili pojawia się bardzo wściekły Andres. German przyjeżdża z Angie i Ramallo do hotelu Angelici, by porozmawiać z teściową. Gdy Violetta gra na pianinie "Te esperare", Tomas przyłącza się do niej. Violetta mówi Tomasowi, że zgadza się z nim pójść na ich zaległą randkę.