FANDOM

Groźba, piosenki to 39 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Po tym jak Angie ją zaprowadziła do sali koncertowej, Violettę ponoszą emocje i ona ma żal do swojej byłej guwernantki. Tomas ma skręconą kostkę po tym jak upadł. Gregorio umyślnie stwierdza, że kontuzja jest tak poważna, że Tomas nie wystąpi i trzeba będzie go wymienić. Antonio pomaga Tomasowi wstać, a potem wraz z Gregorio zabiera chłopaka do lekarza. Po katastrofie w kuchni Luca jest załamany, ale Francesca go uspokaja. Luca mówi siostrze i jej przyjaciołom, że powinni teraz skupić się na przedstawieniu, a potem mu pomogą. Rzucając się na "ducha", Ramallo odkrywa jego tożsamość i wraz z Olgą odkrywa zamiary łowców duchów. Violetta mówi Pablo, że nie wystąpi w przedstawieniu, bo tego samego dnia są zaręczyny jej ojca. Po wizycie u lekarza Tomas mówi Violetcie, że jutro będzie miał wyniki badań, które będą odpowiedzią na to czy zatańczy w przedstawieniu czy nie. Violetta współczuje Tomasowi. Antonio mówi Leonowi, że on zastąpi Tomasa, który nie może wystąpić z powodu skręconej kostki. Ludmiła stoi tuż obok podczas tej rozmowy i ma pretensje do Tomasa, że nic jej nie powiedział. Tomas mówi Ludmile, że jemu też nie podoba się kontuzja i że trzeba poczekać na wyniki badań. W domu Violetta mówi ojcu, że chce, żeby on był szczęśliwy na zaręczynach, bo inaczej wszystko nie będzie miało sensu. German mówi córce, że naprawdę jest szczęśliwy z powodu zaręczyn z Jade, więc ona nie musi się martwić. Potem przychodzi Angie, która chce w końcu wyznać Germanowi prawdę. Rozmowę przerywa Jade, która każe Angie wyjść. Violetta każe Jade skupić się na tym, żeby jej tata był szczęśliwy, bo tylko to ją interesuje. Gdy Jade mówi Germanowi, że wszystko już załatwiła na zaręczyny, on jej nie słucha, bo myśli w tej chwili o Angie. Będąc zamyślona o Germanie, Angie nie słucha jak Antonio i nauczyciele zastanawiają się czy wymienić Tomasa czy nie. Pablo pyta się Angie czy coś się stało, że ona nie słuchała rozmowy. Angie mówi Pablo, że chciała wyznać Germanowi prawdę, ale nie dała rady. Mówi także przyjacielowi, że nie może patrzeć jak Violetta cierpi, bo ona marzyła o przedstawieniu, ale nie może wystąpić. Pablo mówi Angie, że w ten sposób Violetta zobaczy co traci przez to kłamstwo. W nocy Violetcie śni się, że śpiewa razem z Leonem i Tomasem, jednocześnie stojąc między chłopakami. W ten sposób Violetta zdaje sobie sprawę, iż mimo, że jest dziewczyną Leona, nadal czuje coś do Tomasa. Nazajutrz German mówi Violetcie, że Ramallo porozmawia z kandydatkami na jej nową guwernantkę. Violetta mówi ojcu, że wolałaby pójść do normalnej szkoły z normalnymi ludźmi. German nie zgadza się. Violetta mówi ojcu, że chce znaleźć swoje miejsce na Ziemi i obraża się na niego. Pablo mówi uczniom, że z powodu problemów rodzinnych Violetta nie wystąpi w przedstawieniu i daje im listę, na którą zapiszą się dziewczyny, które chcą zastąpić Violettę. Camila nie chce się zapisać, bo boi się, że nie zostanie wybrana. Uczniowie idą wraz z nauczycielami do teatru na próbę generalną. Ludmiła wykrada listę zastępstw i skreśla imię Naty gdyż uważa, że jej przyjaciółka nie będzie miała dla niej czasu jeśli zostanie wybrana. Ramallo mówi Germanowi, że załatwi, żeby Angie wróciła jeśli ten drugi nie miał nic wspólnego z jej odejściem. German mówi Ramallo, że Angie chciała z nim wczoraj porozmawiać i pewnie o to chodziło. Ramallo ostrzega Germana, że Jade się wścieknie jeśli Angie powróci. German mówi Ramallo, że jak się zaręczy z Jade, to ona na wszystko inaczej spojrzy i zrozumie, że to dla dobra Violetty. German dzwoni do Angie i mówi jej, że musi z nią porozmawiać. Antonio mówi Tomasowi, że on może wystąpić, bo z jego kostką jest dobrze. Gdy Angie czeka na Germana na placu, do niej przychodzi Pablo, który podsłuchiwał jej rozmowę z Germanem. Angie jest zła na Pabla, że on bez przerwy wtrąca się w jej sprawy. Pablo wyznaje Angie miłość i całuje ją, po czym stają się parą. W tej chwili przychodzi German i nie jest zadowolony na widok Angie i Pabla całujących się. Angie i Pablo zauważają Germana. German prosi Angie, żeby zastanowiła się nad opcją powrotu ze względu na Violettę jak już będzie po zaręczynach. Uczniowie Studia ćwiczą piosenkę finałową - "Dile que si", a Violetta przygląda im się z widowni i wyobraża sobie, że śpiewa razem z nimi, bo bardzo chce wystąpić, a nie może, co bardzo ją załamuje. Zarówno Tomas, jak i Leon widzą jak Violetta jest smutna. Pablo mówi Naty, że ona musi uwierzyć w siebie, bo ona wpisała się na listę, a potem wykreśliła. Naty oskarża o to Napo, ale on tłumaczy jej, że to na pewno była sprawka Ludmiły. Antonio ogłasza, że Violettę zastąpi Camila, co ją zaskakuje. Okazuje się, że to Francesca zapisała Camilę. Chcąc zapomnieć o uczuciach do Angie, która jest z Pablo, German zamierza zaręczyć się z Jade i, podczas ich rozmowy, całuje ją, przez co ona robi się szczęśliwa. Naty wścieka się na Ludmiłę, że skreśliła ją z listy. W tej chwili przychodzą Charlie i prawnik Ludmiły. Prawnik mówi Ludmile, że aby rozwiązać umowę, ona musi jutro pojechać w trasę promującą reklamę paszy dla świń, co może uniemożliwić jej udział w przedstawieniu. Tomas wyznaje Violetcie przez telefon, że nie może przestać o niej myśleć. Violetta jest zaskoczona, że Tomas nadal ją kocha mimo, że ostatnio nic między nimi się nie układało. W tej samej chwili do Violetty przychodzi Leon.