FANDOM

Groźba, piosenki to 59 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Federico próbuje pocałować Violettę, ale ona go powstrzymuje i jest zła na niego, że chciał ją pocałować. Federico przeprasza Violettę i mówi jej, iż miał wrażenie, że trochę się jej podoba. Violetta wychodzi obrażona. Ludmiła drze zgłoszenie Violetty, tym samym uniemożliwiając jej udział w programie. Kiedy Maxi miał dać Naty kwiaty, ona ucieka od niego. Jacinto (ojciec Jade i Matiasa) prosi córkę, żeby nie mówiła o nim nikomu, nawet Matiasowi. W "Resto Bandzie" Violetta mówi Francesce, że Federico chciał ją pocałować. Mówi też, że musi porozmawiać z Leonem, który właśnie się pojawia. Violetta prosi Leona, żeby się nie oddalili. Leon mówi Violetcie, iż wie, że ona nigdy by go nie zdradziła z Federico. Po tym co Leon powiedział, Violetta nie daje rady mu powiedzieć, że Federico chciał ją pocałować. Francesca mówi Tomasowi, że Federico chciał pocałować Violettę. Rozmowę podsłuchuje Ludmiła. Marotti mówi Luce, że ten wygrał casting i jest prezenterem programu. Nie chcąc przegrać, Camila bez przerwy ćwiczy przed przesłuchaniami. Leon mówi Camili, że musi odpocząć i błaga ją, by przestała nadmiernie ćwiczyć, bo jutro jest przesłuchanie. Po tym jak Camila poszła, Ludmiła przychodzi i mówi Leonowi, że Federico chciał pocałować Violettę. Wieczorem Olga i Ramallo są zaskoczeni tym, że Jade jest bardzo miła dla ogrodnika i spełnia jego zachcianki. Do domu Castillo przychodzi Leon, który jest zły na Federico, że chciał pocałować Violettę. W tej chwili przychodzi Violetta. Federico przyznaje się do winy i obiecuje, że to się nie powtórzy. Leon pyta się Violetty dlaczego ona mu nie powiedziała, że Federico chciał ją pocałować. Violetta mówi Leonowi, że nie chciała go zdenerwować, a on był już zdenerwowany. Leon przeprasza Violettę, że zrobił jej aferę w noc przed przesłuchaniami. Nadszedł dzień przesłuchań do "Talentów 21". Naty cały czas próbuje unikać Maxiego, co go bardzo zaskakuje. Leon i Federico zaprzyjaźniają się ze sobą. Violetta i Tomas życzą sobie powodzenia na przesłuchaniu i przytulają się, ale przyłapuje ich Ludmiła. Ludmiła pozornie życzy Violetcie powodzenia i mówi, że ta bardzo się rozwinęła. Z jakiegoś powodu Camila nie przychodzi na przesłuchanie. Pablo mówi uczniom, że to co dziś przeżyją zdefiniuje ich jako artystów i że to nieważne kto wygra, bo oni wszyscy są genialni. Na przesłuchaniach uczniowie po kolei śpiewają "Destinada a brillar". Violetta jest zaskoczona, że nikt jej nie wywołuje. Camila zjawia się w ostatniej chwili i wyjaśnia, że się spóźniła, bo zasnęła w autobusie. Violetta pyta się Marottiego kiedy jej kolej. Marotti mówi Violetcie, że nie ma jej na liście. Violetta jest zdezorientowana dopóki nie zauważa Ludmiły rozrzucającej kawałki jej zgłoszenia. Violetta jest wściekła na Ludmiłę, że przez nią nie weźmie udziału na przesłuchaniach. Awanturę przerywa Marotti, który mówi Violetcie, że ona może wziąć udział na przesłuchaniu, bo jej nazwisko jest w komputerze. Camila próbuje dać z siebie wszystko na przesłuchaniu, ale jest tak zestresowana, że myli kroki i fałszuje, przez co zawala casting. Po przesłuchaniu Camili jest przesłuchanie Violetty, która z całych swoich sił wykonuje własną interpretację piosenki "Destinada a brillar". W "Resto Bandzie" Maxi próbuje wyznać Naty co do niej czuje, ale do rozmowy wtrąca się Andres. Maxi prosi Andresa, żeby zostawił go samego z Naty, która w tej chwili wychodzi. Dowiadując się, że Naty sobie poszła, Maxi za nią idzie. Całą rozmowę obserwowała Ludmiła. W domu Jade mówi tacie, że on na pewno wyciągnie ich rodzinę z kłopotów. Jacinto mówi Jade, że został zdradzony i musiał uciekać, i że nie chce, by jego dzieci były w niebezpieczeństwie. Matias kłóci się z Jade, ale Jacinto ją broni. W tej chwili przyjeżdża policja, która chce porozmawiać z Matiasem o jego ojcu. Jacinto czuje, że ma kłopoty. Maxi dogania Naty i wyznaje swoje uczucia do niej. Kiedy Olga i Ramallo oglądają przesłuchanie Violetty w internecie, do domu niespodziewanie wraca German.