FANDOM

Gwiazda, piosenki to jedenasty odcinek drugiego sezonu serialu Violetta.

OpisEdytuj

German jest bardzo wściekły na widok tego, że w jego domu jest impreza. Diego tłumaczy Germanowi, że impreza nie jest z winy Violetty. Kiedy Olga wyprasza z domu tłum nastolatków, Cardozo, który przyszedł wraz z Emmą i Andresem, zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia. Po tym, jak wszyscy sobie poszli, Violetta wyjaśnia ojcu, że nie wiedziała o imprezie, i pokazuje mu anonimowego maila. Mając pieniądze Germana w swoich rękach, Jade i Matias planują teraz uniemożliwić mu powrót do pracy. Nazajutrz Violetta mówi Ludmile, że nie wie, kogo ma podejrzewać o rozesłanie anonimowej wiadomości o imprezie w jej domu. Naty "podpowiada" Violetcie, że to była sprawka Ludmiły. Ludmiła zaprzecza temu. Andres dalej próbuje zaprzyjaźnić się z Cardozo, co bardzo denerwuje Emmę. Emma mówi Andresowi, że jeśli on nic do niej nie czuje, powinien jej to powiedzieć wprost, a nie wykorzystać Cardozo jako wymówki. Andres mówi Emmie, że naprawdę coś do niej czuje. Marco denerwuje się radami Franceski przed egzaminem wstępnym. Francesca pyta się Marca, czy on chce zdać do Studia ze względu na nią. Marco mówi Francesce, że robi to dla siebie. Gregorio radzi Beto, żeby zmienił swój wizerunek, jeśli chce zdobyć serce Jackie. Violetta jest zła na Leona za to, że on myśli, iż ona interesuje się Diego, i każe mu to przemyśleć. Pojawia się Antonio, który ogłasza uczniom, że You-Mix odnowiło wspólną współpracę i że za 10 dni będzie premiera pierwszego w nowym roku przedstawienia. Lara mówi Leonowi przez telefon, że za 10 dni przyjeżdża sponsor, od którego zależy jego szansa na międzynarodowy motocross, stawiając go przed trudnym wyborem. Camila tłumaczy Leonowi, że nic Violettę i Diega nie łączy. Leon nie wierzy w to, mówiąc, że Violetta mówi jedno, a robi drugie. Camila zaczyna sądzić, że Leon może mieć rację, ale Francesca wściekle jej mówi, że nie mogą tak źle mówić o ich przyjaciółce. German rozmawia z Esmeraldą o tym, co zaszło w nocy, a potem jej mówi, że chciałby wyjechać w podróż służbową. Esmeralda mówi Germanowi, że to na razie nie jest konieczne. Rozmowę przerywa Ramallo, który informuje Germana, że zarówno konta jego, jak i jego firmy, są puste. Dyskusję podsłuchuje Esmeralda, która dobrze wie, przez kogo German został bez grosza. Antonio ma niespodziankę dla uczniów, ale nie mówi tego im i Pablo. Uczniowie zbierają się w auli i Pablo otwiera drzwi, które ukazują za nimi Antonia i sławną aktorkę i piosenkarkę, która jest idolką uczniów - Bridgit Mendler. Antonio mówi uczniom, że Bridgit widziała ich w You-Mix i przyjechała, żeby ich poznać osobiście. Za namową uczniów, Bridgit śpiewa razem z nimi swoją piosenkę - "Hurricane". Przed uczniami Studia pojawia się nowy Beto (ubrany w garnitur, włosy zapięte w kucyk i brak okularów). Przemiana Beto posiada jedną wadę; Beto jest krótkowidzem i nie widzi bez okularów. Gregorio krytykuje przy uczniach to, jak Jackie prowadzi zajęcia. Pablo ma pretensje do Gregoria, że ten kłócił się z Jackie przy uczniach, i ostrzega go, że zostanie zwolniony, jeśli takie zachowanie się powtórzy. W domu Ramallo mówi Germanowi, że to z jego komputera przelewy zostały zlecone. German jest kompletnie zdezorientowany. Diego dzwoni do Violetty i mówi jej, że chciałby pokazać jej, że nie jest taki zły, jak ona uważa, i umawia się z nią na spotkanie w kawiarni. Violetta niechętnie się zgadza na spotkanie, a potem mówi o tym tacie, który niechętnie jej pozwala wyjść. Po tym, jak Violetta wyszła, Olga i Ramallo kłócą się przy Angie o to, gdzie obecnie przebywa German; Olga twierdzi, że German jest w banku, natomiast Ramallo twierdzi, że German jest na spotkaniu z adwokatami. Angie podejrzewa, że coś jest nie w porządku, skoro German powiedział dwie różne historie Oldze i Ramallo, i dzwoni do niego. Rozmawiając przez telefon, Angie wmawia Germanowi, że jest w Studiu, a German wmawia Angie, że jest w domu. Angie domyśla się, że German tak naprawdę poszedł do kawiarni, by zabrać Violettę z jej spotkania z Diego. German w przebraniu kelnera szpieguje Violettę i Diega w kawiarni. Diego mówi Violetcie, że chciałby zacząć wszystko od nowa. Violetta mówi Diego, że kocha Leona, ale oboje zaczęli się oddalać, odkąd ten pierwszy się pojawił. Diego tłumaczy Violetcie, że ona i Leon oddalili się od siebie nawet przed jego przybyciem. Violetta próbuje wyjść, ale Diego ją zatrzymuje, łapiąc ją za rękę. Widząc, jak Diego trzyma Violettę, German oblewa go wodą. Angie znajduje Germana i zabiera go z kawiarni. Diego ponownie mówi Violetcie, że muszą zacząć wszystko od nowa i stać się przyjaciółmi. Violetta nie zgadza się na to. Cardozo mówi Andresowi, że nie będzie się wtrącał w związek jego i Emmy, jeśli ten umówi go z Olgą. Nie mogąc nic widzieć bez okularów, Beto przypadkiem myli starszą panią z Jackie i całuje ją. Po powrocie do domu, Angie jest zła na Germana, że szpiegował córkę w przebraniu, i ostrzega, że się wyprowadzi. W tej samej chwili przyjeżdża policja. Policja aresztuje Germana za niedopełnienie obowiązków. W tej samej chwili Violetta wraca do domu i jest w szoku, gdy dowiaduje się, że jej ojciec został aresztowany.