FANDOM

Kłamstwo, piosenki to 62 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Marotti filmuje jak Violetta i Tomas się przytulają. Andres mówi Marottiemu, że gdyby Leon zobaczył jak Violetta obejmuje Tomasa, to byłoby źle. Marotti filmuje jak Violetta mówi Tomasowi, że nie potrafi dłużej trzymać tego w tajemnicy (nauka w Studiu). Stwierdza, że Violetta i Tomas spotykają się za plecami Leona i wrzuca nagranie z nimi do internetu. Matias prawie wydaje swojego ojca policji, ale, widząc jak jego siostra patrzy na niego ze smutkiem, wmawia im, że jego ojciec zadzwonił i nie powiedział gdzie jest. Matias mówi Jade, że to dla jej szczęścia nie wydał ich ojca. Violetta próbuje się przyzwyczaić do życia przed kamerą, ale nadal myśli o tacie. Francesca pokazuje Violetcie nagranie jej i Tomasa, które jest w internecie. Violetta wyjaśnia Francesce, że nic nie zaszło między nią a Tomasem. Francesca mówi Violetcie, że wierzy jej, ale inni chyba nie uwierzą. Violetta boi się, że Leon zobaczy nagranie i się wścieknie. Podczas wywiadu dla You-Mix, Federico krytykuje złe osoby, które zna w Studiu, i mówi całkiem dobre cechy o Leonie. Podczas wywiadu z Leonem, Marotti pokazuje mu nagranie z wywiadu z Federico. Nagranie zostało zmontowane, by na nim było widać jak Federico krytykuje Leona. Gdy Marotti pyta Leona czy nie lubi nowych uczniów, ten odpowiada, że nie lubi takich jak Federico. Nagranie wywiadu z Leonem szybko trafia do internetu. Podobnie jak poprzednie, nagranie zostało zmontowane i na nim widać jak Leon krytykuje nowych uczniów. Violetta próbuje znaleźć Leona, by sprawdzić czy on zobaczył nagranie czy nie. Niestety, jest już za późno: Leon zobaczył nagranie. Leon zrywa z Violettą. Violetta próbuje wytłumaczyć Leonowi, że nic naprawdę nie zaszło między nią, a Tomasem. Leon nie daje Violetcie dojść do słowa mówiąc jej, że ona go rani. Zdając sobie sprawę, że to przez nią sprawy się komplikują, Violetta zgadza się z Leonem, żeby się rozstali. Wieczorem Jacinto pyta się Jade jak idzie Germanowi w jego pracy mówiąc, że martwi się o jej przyszłość ekonomiczną. Jade mówi tacie, że German robi interesy z cudzoziemcami i odnosi wielkie sukcesy w świecie biznesu. Widać, że Jacinto ma złe zamiary co do pieniędzy Germana. Violetta jest zła tym, że jej rozstanie z Leonem pokazano w internecie i że reality show skupia się tylko na życiu prywatnym uczestników, a nie na ich muzycznym talencie. Angie zapewnia Violettę, że porozmawia jak najszybciej z Antonio. Violetta w tej chwili czyta pamiętnik mamy i, zauważając jeden z wpisów, dowiaduje się, że ma ciocię o imieniu Angeles. Violetta denerwuje się na tatę, że jej nie powiedział, że jej mama miała siostrę. German wmawia córce, że jej mama nie miała kontaktu ze swoją siostrą. Violetta mówi ojcu, że bardzo chce poznać Angeles, i prosi go, żeby to dla niej załatwił. Angie jest przerażona, bo to ona jest wspomnianą Angeles. Nazajutrz Jacinto podsłuchuje jak German i Ramallo rozmawiają o interesach z Japończykami i o tym, że kwota będzie wynosiła 5 milionów dolarów. Podczas wywiadu, Marotti pyta się Francesci co ona sądzi o jurorach programu. Nagranie z wywiadu zostaje potem przerobione tak, że na nim Francesca podlizuje się jurorom. Podczas wywiadu z Maxim, Marotti pokazuje mu nagranie, na którym Francesca "podlizuje" się jury. Maxi zaczyna wyzywać Francescę, co potem zostaje wrzucone do internetu. Fani coraz bardziej są zainteresowani Violettą po jej zerwaniu z Leonem. Ludmiła wścieka się na Violettę, że ona stała się coraz bardziej sławna po tym co zaszło z Tomasem i Leonem, i mówi jej, że i tak ją pokona śpiewając, tańcząc i pokazując swój talent. Leon przygląda się kłótni i pyta się Violetty czy wszystko jest w porządku. Violetta mówi Leonowi, że nie chce z nim o tym rozmawiać. Kłótnia Violetty i Ludmiły przy fanach została oczywiście nagrana przez Marottiego. Luca każe Marottiemu zostawić jego siostrę w spokoju, bo inaczej będzie miał kłopoty. Angie i Pablo rozmawiają z Gregorio i Antonio o tym, że Marotti wykorzystuje życie prywatne uczestników, żeby zrobić reklamę. Gregorio obiecuje Antonio, że porozmawia z Marottim. Po rozmowie Angie mówi Pablo, że Violetta wie, że ma ciocię. Mówi też, iż boi się, że Violetta może w każdej chwili odkryć ich wspólne pokrewieństwo. Angie i Pablo szybko zauważają, że cała rozmowa została sfilmowana. Próbują odzyskać kasetę z nagraniem, ale producenci mówią im, że nie ma kasety i że powinni porozmawiać o tym z Marottim. Angie zamierza powiedzieć Violetcie, że jest jej ciocią zanim ona dowie się o tym w najgorszy sposób. Przez zmontowane nagrania między uczniami Studia wybuchają awantury, którymi Antonio nie jest zachwycony. Jade podsłuchuje jak jej ojciec rozmawia z kimś przez telefon o 5 milionach dolarów od Japończyków. Gregorio pyta się Marottiego czy nie powinni zmniejszyć poziomu agresji uczestników, bo między nimi zaczynają wybuchać awantury. Marotti mówi Gregorio, że razem zajdą naprawdę daleko, bo to dopiero początek. W tej samej chwili pojawia się bardzo wściekły Antonio, który mówi Gregorio i Marottiemu, że to już koniec z reality show. Angie przychodzi do Violetty i zamierza w końcu wyznać, że jest jej ciocią.