FANDOM

Konkurencja, piosenki to 57 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Violetta nie jest zachwycona tym, że Federico będzie u niej mieszkał. Federico domyśla się, że nikt w domu Violetty nie wie, że ona chodzi do Studia i śpiewa. Violetta wie, że Federico zna historię jej rodziny i przypomina mu, że odkąd jej mama zmarła, jej tata nie chciał, żeby śpiewała. Prosi Federico, żeby nic jej ojcu nie mówił. Federico mówi Violetcie, że z tym może być problem, bo nie lubi kłamać. Ludmiła wmawia Leonowi, że Violetta już go nie kocha, a kocha teraz Tomasa. Leon nie daje się nastraszyć i mówi Ludmile, że jeśli ona będzie dalej tak podle się zachowywać, to straci Tomasa. Naty mówi Maxiemu, że nic nie znaczy bez Ludmiły i Leny. Maxi mówi Naty, że to się może zmienić. Ludmiła urządza w Studiu romantyczną kolację dla siebie i Tomasa. Tomas próbuje powiedzieć Ludmile co czuje gdy na nią patrzy. Ludmiła dokańcza zdanie Tomasa pytając się go czy on myśli, że ona nie jest tym za kogo świat ją uważa. Tomas mówi Ludmile, że każdy jest taki jaki chce być. Violetta ostrzega Angie, że Federico mieszka u nich i wie wszystko, i że ona nie może być w domu. Jednak Federico wszystko usłyszał i już wie, że Angie jest guwernantką Violetty. Federico grozi Violetcie i Angie, że powie o wszystkim Germanowi. W tej chwili przychodzi Leon i jest zaskoczony na widok Federico. Violetta wyjaśnia Leonowi, że Federico mieszka w jej domu. Rozmawiając na osobności, Violetta mówi Leonowi, iż to, że jej ojciec odkryje prawdę, nie zmieni jej uczuć i tego co chce robić. Leon pyta się Violetty czemu ona nie chce powiedzieć tacie prawdy. Violetta mówi Leonowi, że to byłby dla jej ojca olbrzymi cios. Leon mówi Violetcie, że lepiej będzie jeśli jej ojciec dowie się o wszystkim od niej, a nie od Federico. Violetta zgadza się z Leonem i postanawia powiedzieć tacie prawdę jak wróci. Violetta potem domyśla się, że Leon przyszedł z powodu swojej zazdrości o nią i Tomasa. Leon mówi Violetcie, że jego część uważa, że ona myśli o Tomasie, a reszta jest pewna, że to niemożliwe. Olga, Ramallo i Angie po kolei ostrzegają Federico, że jeśli on skrzywdzi Violettę, to tego bardzo pożałuje. Przed wyjściem Leon namawia Federico, żeby posłuchał jak Violetta śpiewa, a tak on wszystko zrozumie. Federico proponuje Violetcie, żeby z nim zaśpiewała, a nic jej ojcu nie powie. Violetta niechętnie się zgadza. Więc Violetta i Federico śpiewają razem "En mi mundo". Oczarowany talentem Violetty, Federico zaprzyjaźnia się z nią i obiecuje, że nic nie powie jej ojcu. Jade chce zmienić wystrój rezydencji, ale Matias próbuje ją od tego odciągnąć. Nadszedł dzień zapisów do programu "Talenty 21". Skoro reality show odbywa się w Studiu, to wszędzie są zainstalowane kamery, które mogą wszystko i wszystkich nagrać, co bardzo przeraża Violettę. Wszyscy nie są zadowoleni z tego, że na castingu będą śpiewać piosenkę Ludmiły, która jest jej osobistym hymnem - "Destinada a brillar". Ludmiła straszy Naty. Maxi to widzi i chce obronić Naty, ale Federico go w tym wyprzedza. Gregorio nie chce, by Federico brał udział w programie, bo on według niego nie jest uczniem Studia. Antonio mówi Gregorio, że Federico ma prawo się zapisać do programu. Federico mówi Violetcie, że troszkę poprawił jej piosenkę i namawia ją, by zaśpiewała razem z nim. Violetta i Federico śpiewają "En mi mundo", a przyglądają im się Tomas i Leon. Violetta ponownie mówi Tomasowi, że nie weźmie udziału w programie ze względu na ojca. Tomas zapewnia Violettę, że jej ojciec o niczym się nie dowie, bo jego nieobecność będzie trwała tak długo jak program. Mimo to, Violetta dalej nie chce wziąć udziału w programie. Ludmiła naśmiewa się z tego, że Violetta nie chce wziąć udziału w programie, i nazywa ją tchórzem. Nie chcąc, by każdy ją uważał za tchórza, Violetta postanawia wziąć udział w programie. Jade i Matiasa śledzi jakiś tajemniczy osobnik. Marotti mówi Gregorio, iż wydaje mu się, że Antonio specjalnie ma do nich pretensje za to co robią w programie. Gregorio mówi Marottiemu, że rządzi Antonio i on nie ma charakteru. Pablo, który wszystko usłyszał, zakazuje Gregorio niczego nie robić za plecami Antonia. Gregorio każe Pablo zejść mu z drogi, bo znów będzie musiał powziąć kroki przeciwko niemu. Pablo każe Gregorio wyjaśnić co dotychczas robił przeciwko niemu. W "Resto Bandzie" Naty próbuje zagadać do Maxiego, ale on nie zwraca na nią uwagi. Naty wychodzi z baru, ale Francesca ją dogania. Za dziewczynami idzie Maxi. Francesca mówi Naty, że wszystko widziała. Naty prosi Francescę, żeby nikomu nie mówiła, bo sama w to nie wierzy. Maxi podsłuchuje jak Naty mówi do Francesci "Czuję coś do Maxiego.". Stojąc w kolejce na zapisy do programu, Leon mówi Violetcie, że jeśli ona wygra program, to już nie będzie mogła ukrywać przed ojcem prawdy. Violetta podejmuje wielką decyzję: "Jeżeli wygram, powiem wszystko tacie.".