FANDOM

León Verdas
278px-Violetta disney channel iphone leon 640x960
Ważne Informacje
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 16 lat w 1 sezonie

17 lat w 2 sezonie

18 lat w 3 sezonie

Kolor włosów: Brązowy
Kolor oczu: Brązowe
Rodzina & Przyjaciele
Relacje:
  • Violetta Castillo (dziewczyna)
  • Ludmiła (ex-dziewczyna)
  • Lara (ex-dziewczyna)
  • Andres (przyjaciel)
  • Wrogowie:
  • Ludmila Ferro
  • Clement Galan
  • Tomás Heredia
  • Diego Hernandez
  • Inne Informacje
    Zainteresowania: Muzyka, Motocross
    Edukacja: Stud!o 21
    Talent: Śpiew
    Informacje z serii

    León Verdas na początku arogancki, zarozumiały i zadufany w sobie chłopak, ale ma też dobre serce. W towarzystwie Ludmiły może sprawiać nawet wrażenie złośliwego. W przeciwieństwie do Tomása, pochodzi z bogatej rodziny i nigdy nie musiał zajmować się pracą. León jest uczniem Stud!o 21 i posiada wielki artystyczny potencjał.

    Uwielbia śpiewać i tańczyć, co wychodzi mu naprawdę świetnie. Jego pasją jest granie na fortepianie, oraz jazda na motokrosie.

    W serialu i filmie Leóna gra Jorge Blanco.

    Sezon 1Edytuj

    Początkowo zamierzał zdobyć serce Violetty, aby odegrać się Tomásie, który podoba się jego dziewczynie – Ludmile. Z reguły trzyma się w szkole z resztą ,,paczki", ale jest naprawdę porządnym facetem.

    Sezon 2Edytuj

    W drugim sezonie Violetty, León okazuje swoją miłość do dziewczyny w cudowny sposób – jeset miły, kochany, oraz sprawia wrażenie idealnego chłopaka, dlatego gdy z powodu nieporozumienia zostawia dziewczynę i po jakimś czasie zaczyna spotykać się z Larą, Violettcie pęka serce. Dziewczynie współczują wszyscy uczniowie, a najbardziej pociesza ją Diego, w kórym dziewczyna po jakimś czasie się zakochuje.

    Młody Verdas pomimo wszystkiego, jednak szaleńczo kocha się w Violettcie i okazuje jego miłość do niej, ale ona go odtrąca. Pewnego dnia dziewczyna zdecydowała się z nim być po kryjomu, aby nikt się o nich nie dowiedział.

    Sezon 3Edytuj

    W tym sezonie Violetty, Violetta przebiera się za Roxy, żeby zbliżyć się do swojego chłopaka, ale okazuje się to kompletną klapą. León zakochuje się w Roxy od pierwszego wejrzenia, dlatego dziewczyna ma naprawdę duży problem... Pod koniec trzeciego sezonu znowu są razem. Leon i Violetta są silniejsi z miłością. W Sevilli przysięgają sobie, że na zawsze będą parą.W 5 odcinku 3 sezonu ma wypadek na motocrossie.

    • León w sezonie pierwszym
    • León w sezonie drugim
    • León w sezonie trzecim

    Entre dos mundos - Leon(Jorge Blanco) Completo (Sin interrupciones)02:04

    Entre dos mundos - Leon(Jorge Blanco) Completo (Sin interrupciones)

    Violetta Video Musical "Nuestro camino"03:27

    Violetta Video Musical "Nuestro camino"

    Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule León Verdas