FANDOM

Lena
Internet Explorer Wallpaper
Ważne Informacje
Płeć: Występuje w formie gametofitu lub sporofitu
Wiek: Kilka miesięcy
Aliasy: Olga Senior, Mamuśka, Gorąca Mamuśka, Jelito Grube
Rodzina & Przyjaciele
Rodzina:
  • Gregorio (siostra)
  • Relacje:
  • Violetta Castillo (jedzenie)
  • Przyjaciele: Pizza, Makdonalds, zapiekanki, cheesburger, McWrap, WieśMac, Sałatka z McDonalds, McCziken, Podwójny Zestaw Happy Meal
    Pracodawca: German
    Zatrudnienie: Nauczyciel, Wuefistka, Mechanik części toaletowych, Opierdalacz, Eksperyment badań naukowych
    Wrogowie:
  • Wszystko, czego nie może zjeść
  • Inne Informacje
    Zainteresowania: Jedzenie, siedzenie, leżenie
    Edukacja: Skończyła AWF
    Blog
    Informacje z serii

    'Helena "Lena" Pena - 'matka Olgi. Jej marzeniem było, aby jej córka została mistrzynią gotowania i podjęła pracę jako kucharka na stołówce w argentyńskim gimnazjum. Jej dziecko odziedziczyło po niej skłonności do kochliwości do jedzenia. Gdy dowiedziała się, że Olga pracuje jako gospodyni u Germana, postanowiła skorzystać z okazji i wpie*dolić im na chatę, "bo jej wolno". 

    Wygląd Edytuj

    Odziedziczyła urodę po Federico, w którym potajemnie się podkochiwała, jednak okazało się, iż ten żywi uczucie do Germana. Na znak swojej nienawiści wobec chłopaka, ogoliła sobie głowę i powycinała na ubraniach sudoku. Jej wskaźnik BMI wynosi 37,8. Na jej widok wiele osób odczuwa dolegliwości gastryczne, objawiające się niespodziewaną biegunką i wymiotami. 

    Biografia Edytuj

    Po wpie*doleniu się na chatę u Germana, Lena postanowiła skonsumować małe co nieco. Zaczęła wyżerać jedzenie z lodówki, spróbowała spożyć nawet Violettę, jednak po odgryzeniu ręki stwierdziła, iż smakuje jak g*wno i nie zamierza wpuścić jej do swojego układu pokarmowego. W jej dwunastnicy, ręka Violi zaczęła wydzielać toksyczne substancje, które w połączeniu z lipazami trzustkowymi rozpoczęły gwałtowną biegunkę. Na podstawie badań zawartości kału Leny, okazało się, że kilka lat temu spożyła matkę Violetty, w związku z czym kobieta niestety odeszła ze świata. Potem wyszła za Germana i Violettę, którzy uświadomili sobie, że kawałek ich matki i żony spoczywał przez tyle lat w jelicie grubym Leny.

    CiekawostkiEdytuj

    • Nienawidzi szpinaku, bo jest zbyt zielony
    • Kocha jeść
    • Najbardziej w swojej córce kocha jej tkankę tłuszczową i śladowe ilości tkanki nerwowej
    • Brała udział w Hołdzie Pruskim
    • Prawdopodobnie kiedyś była kochanką Marii Saramego
    • Ubiera się jak bezdomna
    • Kiedyś z zawodu była nauczycielem poprawnego korzystania z toalety w polskiej szkole podstawowej, później została wuefistą, następnie mechanikiem części toaletowych, a na koniec wybrała zawód opie*dalacza.