FANDOM

Marzenie, piosenki to pierwszy odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Violetta Castillo to nastolatka, która żyje pod kloszem nadopiekuńczego ojca, Germana Castillo, który jest światowej sławy inżynierem. Violetta nie ma przyjaciół, bo jej ojciec ciągle podróżuje, i, zamiast chodzić do normalnej szkoły, ona uczy się z guwernantką. Matką Violetty była sławna piosenkarka, Maria Saramego, która zginęła w wypadku podczas swojej ostatniej trasy koncertowej kiedy Violetta miała 5 lat. Violetta odziedziczyła po mamie wielki talent do śpiewania, ale ona o tym nie wie. German wciąż jest w żalu po śmierci żony i nie chce, by Violetta szła w ślady matki z obawy, że spotka ją ten sam los. German więc trzyma w tajemnicy przed Violettą, że jej mama miała rodzinę, i że na strychu w ich domu są schowane wszystkie pamiątki po mamie. Po śmierci Marii German wyprowadził się z Violettą do Madrytu. Po kilku latach mieszkania w Madrycie wracają do rodzinnego Buenos Aires. Nauczycielka śpiewu w tamtejszej szkole muzycznej "Studio 21", Angeles "Angie" Saramego, która jest siostrą Marii, dowiaduje się o powrocie siostrzenicy i chce jak najszybciej jej powiedzieć, że jest jej ciocią. W Studiu 21 istnieje wieczna rywalizacja między dwiema paczkami (Francesca Cauviglia, Camila Torres i Maximiliano "Maxi" Ponte, i Ludmiła Ferro, Leon Verdas, Natalia "Naty" Vidal i Andres Calixto). Właściciel Studia, Antonio Fernandez Vallejo, wyjeżdża i mianuje Pabla Galindo, który jest najlepszym przyjacielem Angie, nowym dyrektorem, co nie podoba się Gregorio Casal'owi, który bardzo chciał być dyrektorem. Po powrocie do domu Violetta znowu narzeka o to, że to dziewczyna jej taty, której bardzo nie lubi, Jade LaFontaine, urządza jej przyjęcie urodzinowe. Violetta zauważa drzwi na strych, do którego nigdy nie wchodziła z powodu swojego ojca, i prawie tam zagląda, ale jej ojciec nie pozwala córce wchodzić na strych (nie chce, żeby ona odkryła pamiątki po mamie). Gdy Violetta pyta się ojca czy coś jest na strychu, ten wmawia, że nic tam nie ma. Olga, która pracuje u Germana jako gospodyni, mówi mu, że on nie może w nieskończoność ukrywać przed Violettą prawdy o jej mamie, ale ten pozostaje nieugięty. Violetta potem pyta się Olgi o to co jest na strychu, ale ta się wykręca. Dostawca z baru rodziny Francesci - "Resto Baru", Tomas Heredia, który pochodzi z Hiszpanii i który jest najlepszym przyjacielem Francesci, przychodzi do Studia z dostawą. Tomas zauważa w sali muzycznej jednego ucznia grającego na gitarze z kilkoma uczennicami (w tym Ludmiłą) tańczącymi wokół. Tomas jest bardzo wpatrzony w gitarę. W tej chwili pojawia się Leon i z zazdrości uważa, że Tomas jest wpatrzony w Ludmiłę. Leon zaczyna zaczepiać Tomasa, ale Angie go powstrzymuje. Ludmiła zauważa Tomasa i, mimo, że jest dziewczyną Leona, zakochuje się w nim. Ludmiła zaczyna podrywać Tomasa. W tej chwili pojawia się Leon i myśli, że to Tomas podrywa Ludmiłę, więc znów go zaczepia. Francesca powstrzymuje Leona. Camila, która wszystko widziała z Maxim i Braco, mówi Leonowi, że to Ludmiła podrywała Tomasa, a nie odwrotnie. Leon pyta się Ludmiły czy to prawda, ale ta wszystkiemu zaprzecza. W "Resto Barze" Leon wraz z Andresem każe Tomasowi trzymać się od Ludmiły z daleka. Kłótnię przerywa właściciel baru i brat Francesci, Luca, który każe Leonowi i Andresowi wyjść i który grozi Tomasowi zwolnieniem jeśli znów coś niedobrego z jego strony się stanie. W domu Violetta przypadkiem uderza drzwiami swoją guwernantkę, która upada prosto na tort. Mając tort na twarzy, guwernantka mocno krzyczy na Violettę i rzuca pracę. Jade próbuje przypodobać się Violetcie proponując jej wyjście na zakupy, ale ta ją ignoruje. Violetta wbija młotkiem gwóźdź na ścianie, żeby powiesić zdjęcie mamy, ale przypadkiem uderza rurę, z której tryska woda, przez co Jade jest cała mokra. Chcąc odegrać się na Camili za tamtą aferę, Ludmiła oblewa sokiem laptop Maxiego, na którym nagrany podkład muzyczny zostaje skasowany. Camila jest bardzo wściekła na Ludmiłę za to co zrobiła. Ludmiła mówi, że to dopiero początek. W domu, kłócąc się z ojcem o to co zaszło, Violetta wściekle mówi mu, że on ją wozi przez cały świat jakby ona była walizką. German mówi córce, że chce, żeby ona była szczęśliwa, ale ta mówi mu, iż czuje, że się dusi przez tę jego nadmierną troskę. Po tej kłótni Violetta ucieka z domu. W tej chwili przyjeżdża Angie z Pablo, żeby w końcu powiedzieć Violetcie, że jest jej ciocią. Angie wkrada się do domu, ale chowa się przed Jade, która żali się swojemu bratu, Matiasowi, że urządza Violetcie przyjęcie urodzinowe, a ta jej nienawidzi. Matias mówi Jade, że ona musi zdobyć zaufanie Violetty jeśli ma jak najszybciej wyjść za Germana. Mając dosyć czekania na Angie, Pablo prawie wchodzi do domu Castillo, ale zostaje zatrzymany przez policję. Angie zostaje przyłapana przez Germana. Tymczasem na zewnątrz zaczyna padać deszcz. Próbując się schować przed deszczem, Violetta ślizga się po błocie, ale ratuje ją Tomas.