FANDOM

Miłosna decyzja, piosenki to 78 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Tajemnica Violetty o jej nauce w Studio 21 dobiegła końca, bo German poznał prawdę, gdy zobaczył plakat reklamujący przedstawienie. Jest wściekły nawet za to, że jego córka przez tak długi czas go okłamywała. German obwinia Angie za to, że jego bliska więź z Violettą się rozsypała, a potem zabiera córkę do domu. Gdy wyszło na jaw, że Valeria jest kuzynką Broduey'a i że ona ma chłopaka, Camili i Naty jest wstyd. Maxi podejrzewa, że Naty nadal coś do niego czuje, skoro była zazdrosna o Valerię. Naty zaprzecza temu. Camila prosi Broduey'a, by się zeszli, skoro wszystko się już wyjaśniło. Broduey mówi Camili, że musi to przemyśleć. Rafa Palmer namawia Antonia, by pozwolił jemu i Luce zaśpiewać na początek przedstawienia hymn Studia - "Ven y canta". Antonio zgadza się. Rafa Palmer potem mówi o tym Luce, który jest zachwycony z tego, że zostanie znany dzięki sławnemu piosenkarzowi. German zakazuje Violetcie śpiewania, dalszego chodzenia do Studia i udziału w przedstawieniu. German pyta Jade, czy ona wiedziała, że Violetta uczy się w Studiu. Jade wmawia Germanowi, że nie. Angie wyjaśnia Oldze i Ramallo całą sytuację i cała trójka bardzo chce jakoś pomóc Violetcie, ale wiedzą, że to nie będzie łatwe, i postanawiają cierpliwie poczekać, aż sytuacja trochę się uspokoi. Ludmiła ma pretensje do Tomasa, że on nadal myśli o Violetcie, mimo tylu krzywd. Tomas mówi Ludmile, że ona osiągnęła to, czego chciała, kosztem Violetty, mówiąc jej, że już wie, że ona chciała się do niego zbliżyć, żeby odegrać się na Violetcie. Ludmiła mówi Tomasowi, że na początku tak było, ale to się zmieniło, gdy go poznała i pokochała. Ludmiła mówi także Tomasowi, że boli ją to, że on nigdy jej nie wybierze. Wieczorem Jade namawia Violettę, by dalej okłamywała tatę, a tak zostanie wysłana do szkoły z internatem. Violetta nie daje się nastraszyć. Leon przychodzi do Violetty, podrzucając jej przez szparę pod drzwiami liścik miłosny, i mówi jej, iż wie, że ona nadal czuje coś do Tomasa i jest jej z tym źle. Mówi także swojej byłej dziewczynie, że mocno wierzy w ich dwoje i że zrozumie to, jeżeli ona wybierze Tomasa. W nocy Violetta wspomina chwile z przyjaciółmi w Studiu i wymyśla dzięki temu piosenkę na koniec przedstawienia. Violetta komponuje piosenkę "Ser mejor" na fortepianie, ale zostaje przyłapana przez ojca, który nie pozwala jej dotykać własnego fortepianu. Violetta próbuje wytłumaczyć ojcu, że nie może żyć bez muzyki, ale on nie chce jej słuchać. Nadszedł dzień ślubu Germana i Jade. Uczniom i nauczycielom Studia podoba się piosenka "Ser mejor" i jej przesłanie, i postanawiają, że ta piosenka będzie punktem kulminacyjnym przedstawienia. Naty zostaje wybrana na miejsce Violetty w przedstawieniu, co nie podoba się Ludmile. Chcąc pomóc Violetcie, Leon, Francesca, Camila, Maxi, Naty, Braco, Napo i Broduey wpadają do domu Castillo i śpiewają Germanowi "Algo suena en mi", by go przekonać do zmiany zdania. Niestety, przerywają w ten sposób przygotowania do ślubu, więc nie udaje im się pomóc. Matias mówi Germanowi, że Violetty nie ma w pokoju i ona pewnie uciekła z domu. Gdy Francesca mówi, że Violetta mogła pójść do Studia, German natychmiast tam idzie. Kiedy German przychodzi do Studia, spotyka Antonia, którego nie widział od śmierci Marii. Antonio próbuje wytłumaczyć Germanowi, że śmierć Marii nie miała nic wspólnego z muzyką, ale bezskutecznie. German grozi Antonio, że zniszczy Studio, jeśli Violetta tam wróci. Violetta spotyka się z Tomasem w parku. Violetta mówi Tomasowi, że chciała go zobaczyć i że nie chce jeszcze bardziej komplikować ich relacji. Tomas mówi Violetcie, iż rozumie, że ona czuje coś do niego i do Leona, i że ciężko jej samej jest z tym wszystkim poradzić, ale tylko jeden z nich będzie mógł dla niej istnieć. Violetta potem spotyka Angie i mówi jej, że nie może patrzeć na to, jak jej ojciec rujnuje sobie życie, biorąc ślub z Jade. Angie mówi Violetcie, że ona musi wesprzeć ojca i, dowiadując się, że jej siostrzenica uciekła z domu, gniewa się na nią. Violetta mówi Angie, że sama ponosi konsekwencje, gdy to jej ojciec ją okłamał, by ją chronić, a ciocia, by być przy niej. Angie tłumaczy siostrzenicy, że to oni wszyscy teraz ponoszą konsekwencje za kłamstwa. Violetta mówi Angie, że nie mogą dopuścić do ślubu, i wyjaśnia powód: "Tata nie kocha Jade, tylko Ciebie, a ty kochasz jego.". Po tym, jak nie odnalazł córki, German prawie odwołuje ślub, gdy nagle Angie przyprowadza Violettę do domu. Angie wyznaje Germanowi miłość. Mimo to, German pozostaje nieugięty, choć miewa wątpliwości. Napo pyta się Broduey'a, dlaczego on nie chce zejść się z Camilą. Broduey mówi Napo, że chce, by Camila zmiękła, bo to on rządzi. W tej chwili pojawia się Camila i jest wściekła tym, co usłyszała. Chcąc zostać jedyną gwiazdą przedstawienia, Ludmiła podkłada deskorolkę pod nogi Naty. Naty przewraca się na deskorolce, ale Maxi pędzi na pomoc. Zaczyna się ślub Germana i Jade. Olga i Ramallo są gośćmi na ślubie, a fotografem jest przebrany Jacinto. Violetta ponownie mówi ojcu, że on popełnia wielki błąd, biorąc ślub z Jade. Mówi mu także, że on kocha Angie i będzie nieszczęśliwy, jeśli czegoś z tym nie zrobi. Podczas ceremonii, German jest głęboko zamyślony o Angie, gdy urzędnik pyta go, czy bierze Jade za żonę.