FANDOM

Niebezpieczeństwo, piosenki to 63 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Angie prawie wyznaje Violetcie, że jest jej ciocią, ale pojawiają się Pablo i Beto, i pokazują, że mają nagranie. Antonio chce odwołać reality show, bo miało mówić o dobrych stronach Studia, ale skupia się jedynie na życiu prywatnym uczniów, co ich ze sobą poróżnia. Marotti mówi Antonio, że wraz z Gregorio uznali, że tak nie powinno być w programie i obiecują, że to się więcej nie powtórzy. Jade dowiaduje się, że jej ojciec chce okraść Germana po tym jak usłyszała jak rozmawiał przez telefon z wspólnikiem. Nie chcąc, by jego córka odkryła jego plan, Jacinto wmawia jej, że opowiedział zaufanemu znajomemu, że był z niej taki dumny, że ona wychodzi za najlepszego i przedsiębiorczego mężczyznę jak German. Beto mówi Angie i Pablo, że zdobył nagranie po tym jak je znalazł w pokoju Marottiego i oglądał. Przez nieporozumienie z Tomasem i Leonem Violetta jest najbardziej wyszukiwaną osobą w internecie, co nie podoba się Ludmile, która zamierza pogrążyć rywalkę filmikiem. Uczniowie zdają sobie sprawę, że producenci z You-Mix chcą ich skłócić, żeby mieli więcej wizyt na stronie. Dowiadując się, że na jej profilu w You-Mix jest najwięcej wizyt, Violetta zaczyna się tym bardzo stresować. Francesca i Camila mówią Violetcie, że zamiast się martwić powinna raczej się przygotować na jutrzejszy występ. Violetta dla zabawy naśladuje Ludmiłę. Nie wie, że prawdziwa Ludmiła w tej chwili ją nagrywa. Widać, że Olga stała się wielką fanką Violetty, bo ona bez przerwy ogląda "Talenty 21", przez co bardzo rzadko śpi i zaniedbuje swoje obowiązki domowe. Ramallo próbuje uwolnić Olgę od tego nawyku z ostrzeżeniami, że jeśli ona będzie bez przerwy oglądała program, to German o wszystkim się dowie. Przed pójściem spać Violetta mówi Angie, że bardzo tęskni za Leonem i on pewnie o niej zapomniał. Angie radzi Violetcie, żeby porozmawiała z Leonem. Po tym jak Angie poszła, Violetta dzwoni do Leona. Leon pyta się Violetty czy ona żałuje tego, że się zgodziła z nim, żeby się rozstali. Violetta mówi Leonowi, że nie żałuje tego i uznaje, że rozmowa była całkiem niekonieczna. Nadszedł dzień drugiej rundy "Talentów 21". Po tym jak mama Federico powiedziała, że jej syn bierze udział w transmitowanym na You-Mix reality show, German chce posłuchać jak Federico śpiewa, więc szuka w internecie portalu You-Mix. Violetta czuje, że to już koniec jej tajemnicy, ale Ramallo ratuje sytuację przerywając połączenie z internetem. Francesca i Maxi nadal są ze sobą skłóceni. Reszta uczniów Studia też się ze sobą kłóci gdy część z nich bierze stronę Francesci albo Maxiego. Pablo mówi uczniom, że powinni się wspierać i że rywalizuje się z samym sobą, a nie z innymi, i że dojście do zwycięstwa próbując pogrążyć innych do niczego dobrego nie prowadzi. Tomas życzy Violetcie powodzenia przed występem, a patrzą na nich zazdrośnie Leon i Ludmiła. Zaczyna się druga runda "Talentów 21". Uczestnicy programu wykonują grupową choreografię, a potem po kolei śpiewają piosenkę, którą napisał Rafa Palmer - "Tienes el talento". Potem otrzymują punkty od sędziów. Najwięcej punktów ma Violetta, przez co Ludmiła się wścieka. Pozostaje jedynie poczekać na głosy publiczności. Camila mówi Francesce to co Pablo im doradził. Niestety, Francesca uważa, że Camila w ten sposób popiera Maxiego. Jacinto podmienia teczki, by wykraść tę z pieniędzmi, które Ramallo ma przelać do Japończyków. Matias przyłapuje ojca. Germanowi jest przykro, że on i Violetta za bardzo się oddalili. Angie mówi Germanowi, że Violetta po prostu się rozwija, i podpowiada mu, że on czuje się samotny. Gdy German mówi, że kiedy patrzy na córkę to nie pamięta, w którym momencie się zgubili, patrzy w oczy Angie z uczuciem. Camila jest załamana po kłótni z Francescą. Broduey pociesza Camilę i wyznaje jej, że ona od początku bardzo mu się podobała. Ludmiła chce się zemścić za to, że jest druga za Violettą, i przerabia filmik, na którym Violetta ją naśladowała, by wyglądało tak, że ona taka jest naprawdę. Violetta mówi Federico, że jest jej źle, bo straciła Leona i nieustannie okłamuje tatę. Federico mówi Violetcie, że ona idzie w dobrym kierunku chcąc powiedzieć tacie prawdę, i wyznaje jej, że coś do niej czuje.