FANDOM

Niebezpieczeństwo, piosenki to 79 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

German podejmuje decyzję i odpowiada słowem nie na pytanie urzędnika o wzięcie Jade za żonę. German mówi Jade, że nie chce wziąć z nią ślubu, i wyznaje jej, że jest nią zauroczony, ale nie kocha jej. Jade jest wściekła, że German odmówił ożenku z nią. Violetta, Olga i Ramallo są dumni z Germana, że nie ożenił się z Jade. Violetta potem dzwoni do Angie, by jej powiedzieć, że nie doszło do małżeństwa. Mówi także swojej cioci, że to na pewno z jej powodu jej ojciec nie ożenił się z Jade i że oni mogą w końcu być razem. Angie mówi Violetcie, że nie ma opcji, by była z jej ojcem, i prosi siostrzenicę, by to uszanowała ze względu na tatę. Gdy Matias mówi "fotografowi", że German zapłaci za zdjęcia, ten natomiast mówi, że dostał już 5 milionów zaliczki. Słysząc, jak "fotograf" mówi o 5 milionach, Matias dowiaduje się, że to jest jego ojciec. Pojawia się Ramallo, który demaskuje "fotografa" jako fałszywego ogrodnika i ojca Jade i Matiasa, który ukradł 5 milionów dolarów. Matias próbuje uciec z ojcem, ale w tej samej chwili przyjeżdża policja, by aresztować Jacinto. Violetta i Jade kłócą się o całą sprawę, ale German im przerywa. Jade ponownie wmawia Germanowi, że była z nim szczera, gdy inni go okłamywali. Violetta tłumaczy Jade, że to ona najbardziej okłamywała jej tatę. German wpada w szok, słysząc, że Jade go okłamała. Jade uznaje na głos, że Violetta była jej niewdzięczna, że trzymała w tajemnicy jej naukę w Studiu. German słyszy to, co Jade mówi, i dowiaduje się, że ona wiedziała o kłamstwie Violetty. German proponuje Jade dom i pracę, by od niego odeszła, ale ona się nie zgadza. Po tym, jak przewróciła się na deskorolce, Naty ma skręconą kostkę. Maxi pomaga Naty wstać. Myśląc, że Broduey tylko bawił się nią, Camila nie chce mieć z nim nic wspólnego. Maxi opiekuje się Naty, przez co wracają do siebie. Chcąc mieć główną rolę w przedstawieniu, Ludmiła zgłasza się na zastępstwo za Naty. Maxi podejrzewa, że to Ludmiła zrobiła Naty krzywdę, by zająć jej miejsce w przedstawieniu. Jade myśli, że to przez Angie nie została żoną Germana, i chce się na niej zemścić. German mówi Violetcie, że przeprowadzają się z Buenos Aires do Kataru. Violetta wścieka się na ojca, że on wcale się nie zmienił i że nie obchodzi go, co ona albo ktokolwiek inny, nawet Jade, czuje. Violetta dzwoni do Angie, by jej powiedzieć, że jej tata chce ją zabrać do Kataru. Do domu Castillo przychodzą Angie i Angelica, które są bardzo wściekłe na Germana, bo obiecał im, że nie rozdzieli ich z Violettą, a robi całkiem odwrotną rzecz. German mówi szwagierce i teściowej, że nie chce ich rozdzielić z Violettą, a chce wyjechać z Buenos Aires, bo to miasto jest pełne kłamców i zaraziło jego córkę kłamaniem. Angelica mówi Germanowi, że Violetta i tak nie rzuci śpiewania, ale on nie chce tego słuchać. Angelica mówi Angie, że ma znajomą w Katarze, która na pewno załatwi jej tam zajęcie. Mówi także córce, że ją weźmie ze sobą do Kataru, jeżeli tak się stanie, a tak będą mogły nadal być blisko Violetty. Angie mówi mamie, że nie chce wyjechać, bo to w Buenos Aires jest jej całe życie. Angie robi się całkiem załamana, ale Angelica mówi jej, że to z powodu Germana, a nie Violetty. Pablo i Antonio pozwalają Ludmile zająć miejsce Naty. Mimo, że Naty ma skręconą kostkę, Ludmiła każe jej spełnić jej zachcianki. Naty sprzeciwia się Ludmile. Maxi jest dumny z Naty. Na polecenie Maxiego i Naty, Napo próbuje zdemaskować Ludmiłę, udając jej nowego asystenta, ale bez skutku. Tomas przychodzi do domu Violetty, by nie dopuścić do wyjazdu. Leon przychodzi z tym samym zamiarem. Tomas chce się postawić Germanowi, ale Leon mówi mu, że to nic nie zdziała. Francesca mówi Camili, że Broduey wyjedzie do Brazylii po zakończeniu roku. Maxi zauważa kamerę i dowiaduje się, że wypadek Naty został nagrany. Violetta próbuje wymknąć się z domu, żeby pójść do Studia pożegnać się z przyjaciółmi, ale zostaje przyłapana przez ojca. Violetta mówi ojcu, że skoro musi wszystko zostawić, to może chociaż mieć prawo pożegnać się z przyjaciółmi. German pozwala córce pójść do Studia pożegnać się z przyjaciółmi. Violetta przychodzi do Studia, a jej przyjaciele podchodzą do niej i śpiewają dla niej na pożegnanie piosenkę, którą napisała na przedstawienie - "Ser mejor". Camila błaga Broduey'a, żeby nie wyjechał. Broduey próbuje powiedzieć Camili, że wcale nie wyjeżdża do Brazylii, ale ona nie daje mu dojść do słowa i błaga, by się zeszli. Broduey zgadza się. Angie mówi Pablo, że pojedzie z Violettą i Germanem do Kataru. Pablo mówi Angie, iż wiedział, że prędzej czy później ją straci przez Violettę albo Germana. German mówi Ramallo, że w Buenos Aires ma tylko problemy, bo w tym mieście stracił Marię i Angie, jednocześnie ponownie oskarżając swoją szwagierkę o to, co zaszło, bo ona go okłamywała. Ramallo przypomina Germanowi, że Angie wybaczyła mu wiele lat kłamstwa i odcięcia od Violetty, więc on też powinien jej wybaczyć. Po tym, jak Maxi pokazał im nagranie, Pablo i Antonio są wściekli na Ludmiłę, iż przez to, że chciała mieć główną rolę w przedstawieniu, skrzywdziła Naty, i nie pozwalają jej wystąpić. Angie zostaje zaatakowana od tyłu przez Jade. Kiedy Violetta wychodzi ze Studia, na zewnątrz zaczyna padać deszcz. Violetta ślizga się po błocie, ale ratuje ją Tomas. Violetta i Tomas całują się.