FANDOM

Nowa miłość, piosenki to drugi odcinek drugiego sezonu serialu Violetta.

OpisEdytuj

Leon i Diego przez przypadek dotknęli w tym samym czasie pantofelka Violetty. Diego żartuje sobie z Leona i obaj chłopcy już się nie lubią. Violetta śmieje się z tego, jaki Diego jest. Leon uważa, że Violetta staje po stronie Diega, i obraża się na nią. Po tym, jak Leon wyszedł, Diego podrywa Violettę, ale ona opiera mu się. Angie mówi Pablo, który w tej chwili zauważył Germana, że nie ma żadnego problemu z Jackie. Pablo mówi Angie, że ona powinna raczej martwić się Germanem, który przyszedł. German mówi Angie, że przyszedł po Violettę, i wypomina swojej szwagierce, że miała pilnować jego córki, a nie rozmawiać z chłopakiem. Angie tłumaczy Germanowi, że Pablo jest tylko jej przyjacielem. German znajduje Violettę i zabiera ją z imprezy. Diego znajduje Francescę i oddaje jej walizkę. Wracając do domu, Violetta, German i Angie zastają Jade i Matiasa. Po tym, jak Jade i Matias wyszli, Angie ma pretensje do Germana, że on w ogóle nie ufa córce i traktuje ją jak małą dziewczynkę. Nadszedł pierwszy dzień nowego roku w Studiu. Francesca przychodzi do Diega, by oddać mu walizkę. Diego mówi Francesce, że chciałby bliżej poznać Violettę, i proponuje jej, by zaprosiła przyjaciółkę na karaoke. Broduey zauważa, jak Camila rozmawia z jednym chłopakiem, i zazdrośnie się wtrąca do rozmowy. Broduey znowu błaga Camilę, by mu wybaczyła, ale bezskutecznie. Jade jest smutna tym, że German już jej nie kocha. Matias mówi siostrze, że German po prostu woli kobiety takie jak Angie czy Maria. Jade wpada na pomysł, że będzie jak Maria, a tak German ją pokocha, i że do tego zdobędzie pamiętnik Marii. Antonio i nauczyciele Studia przedstawiają uczniom Jackie. Antonio ogłasza także uczniom, że You-Mix odnowi z nimi wspólną współpracę i żeby to uczcić, od tej pory Studio 21 będzie się nazywało Studio On Beat. Pablo przedstawia uczniom Dionisio Juareza "DJ'a", który wygrał konkurs You-Mix i będzie z nimi przez dwa tygodnie. Violetta próbuje pogodzić się z Leonem po tym, co zaszło na imprezie. Leon przypomina Violetcie to, co postanowiła w zeszłym roku. Violetta próbuje powiedzieć Leonowi, że teraz zdała sobie sprawę, że chce być z nim, ale rozmowę przerywają Pablo i reszta uczniów. Pablo wyznacza uczniom zadanie, w którym pokażą jakąś emocję, która pochodzi z serca. Wyznacza Violettę jako solistkę, a Francescę, Camilę, Ludmiłę, Naty, Maxiego i Broduey'a jako zespół do zadania. Na pierwszej lekcji z Jackie, uczniowie widzą, że nowa nauczycielka tańca jest naprawdę wymagająca. Z wentylacji przygląda im się Gregorio. Francesca zaprasza Violettę na karaoke. Violetta mówi Francesce, że nie wie, czy tata puści ją na karaoke, a jak czegoś się dowie, to da jej znać. Andres namawia Leona, by też poszedł na karaoke, a tak on pogodzi się z Violettą. Leon odmawia. Andres zauważa Gregoria w wentylacji, ale myśli, że to duch. Pablo ma pretensje do Angie, że ona dziwnie na niego spojrzała, gdy przedstawiał uczniom Jackie, i mówi przyjaciółce, że ona musi coś zrobić ze swoją zazdrością. Angie zaprzecza temu, że jest zazdrosna o Jackie. Andres mówi przyjaciołom, że Studio nawiedza duch, bo sprzątacze rezygnują z pracy po tym, jak zauważyli jakieś dziwne cienie i usłyszeli odbijanie piłki, ale nikt mu nie wierzy. Andres przychodzi do Leona, by znów spróbować go przekonać do pójścia na karaoke, ale znów bezskutecznie. German pozwala Violetcie pójść na karaoke. Angie jest dumna z Germana, że postanowił zaufać córce. Olga prowokuje Germana do wyjścia do klubu karaoke, mówiąc mu, że w takich klubach jest mnóstwo chłopaków. Ramallo powstrzymuje Germana przed wyjściem z domu. Jade wkrada się do domu Castillo, by wykraść pamiętnik Marii. Matias przybiega za siostrą, by ją powstrzymać. Jade włącza Matiasa w swój plan. Oboje kilkakrotnie próbują uniknąć przyłapania przez Angie. German próbuje wymknąć się z domu, żeby pójść do klubu karaoke. Angie przyłapuje swojego szwagra i pyta się go, czy on chce pójść do klubu karaoke, by zabrać stamtąd Violettę. German wmawia Angie, że nie. W klubie karaoke Violetta zauważa Diega i dowiaduje się, że Francesca wiedziała o tym, że on będzie, i nic jej nie mówiła. Diego ponownie próbuje poderwać Violettę, ale ona dalej mu się opiera. Diego mówi Violetcie, że ona potrzebuje czasu, by zrozumieć, że między nimi coś jest. Jako pierwszy na karaoke śpiewa Marco Tavelli, który jest wystylizowany na męską wersję Franceski. Marco śpiewa "Junto a ti" i zaprasza Francescę na scenę, żeby razem zaśpiewali. Widać, że Francesca i Marco zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ludmiła namawia Camilę, by odegrała się na Broduey'u, będąc z DJ'em. Camila zgadza się. Broduey zauważa Camilę z DJ'em i robi się zazdrosny. Prowadzący karaoke ogłasza, że Violetta wystąpi jako następna (tak naprawdę Diego zapisał Violettę na karaoke). Violetta nie chce wystąpić, ale Diego robi doping, by ją przekonać. Violetta więc wchodzi na scenę i śpiewa "Podemos". W tej chwili przychodzi Leon, który przyłącza się do Violetty, i oboje razem śpiewają piosenkę.