FANDOM

Nowy kierunek, piosenki to 52 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Po przegranej w pojedynku, Ludmiła myśli, że zostanie zesłana do chórków, ale Violetta chciała tylko wybrać piosenkę, którą mają zaśpiewać w duecie. Naty nie jest zadowolona z tego, że jej siostra będzie się uczyć w Studiu. Angie przyłapuje Jade na szukaniu koperty w jej torebce. Francesca zostaje poproszona, by zaśpiewała na przyjęciu charytatywnym na rzecz szpitala dziecięcego. Policja założyła Matiasowi mikrofon, żeby mogli usłyszeć co wokół niego się dzieje na wypadek gdyby jego ojciec się odzywał. Violetta pyta się Angie od kiedy ona i Pablo są parą. Angie odpowiada, że dopiero od niedawna jest z Pablo i pyta się Violetty czemu ona o to pyta. Violetta mówi Angie, że myślała o niej i tacie, bo coś kiedyś było między nimi. Angie mówi Violetcie, że wraz z jej ojcem ma po prostu zwyczajne relacje zawodowe. Violetta próbuje zadzwonić do Leona, który w tym samym czasie do niej próbuje zadzwonić. Przez to, że zadzwonili do siebie w tym samym czasie, Violetta i Leon nie mogą się do siebie dodzwonić. Violetta potem pisze do Leona maila, na którym prosi go, by się zeszli, i przez przypadek go wysyła. Nazajutrz Gregorio przedstawia uczniom i nauczycielom Studia Lenę, która jest nową uczennicą i członkinią grupy specjalnej. Zaraz po poznaniu Leny, Ludmiła uważa, że młodsza siostra Naty chce zająć jej miejsce jako gwiazda Studia, i próbuje ją nastraszyć, by zrezygnowała. Lena jednak stawia się Ludmile. Andres zaprasza przyjaciół do parku na pogrzeb swojego misia. Po pogrzebie Leon mówi Violetcie, że dostał jej wiadomość. Violetta wyjaśnia Leonowi, że nie chciała tej wiadomości wysłać. Leon wyznaje Violetcie, że tęskni za nią i że próbował się od niej odsunąć, ale zdał sobie sprawę, że nie wytrzyma bez niej tak długo. Więc Violetta i Leon znów zostają parą. Jade zaprasza Germana na przyjęcie charytatywne, ale on odmawia, bo ma spotkanie. Kiedy spotkanie zostaje przesunięte na inny dzień, Jade przekonuje Germana, by poszedł z nią na przyjęcie. Ramallo kilkakrotnie rozmawia przez telefon z kolegą o kredytach dla firmy od wykopalisk w banku. Podczas każdej rozmowy przy Ramallo jest Matias, który ma na sobie mikrofon. Gdy Francesca, Camila, Maxi, Braco i Napo ćwiczą śpiewanie na zapleczu, do nich przychodzi Lena i przyłącza się do śpiewania. Lena zapoznaje się z grupą i Pablo. Violetta i Ludmiła kłócą się o to jak mają zaśpiewać wspólną piosenkę. Tomas mówi Violetcie, że ona się myli, bo Ludmiła czuje się zagrożona. Violetta wściekle tłumaczy Tomasowi, że Ludmiła jest złą osobą, a on tego nie widzi. Między Violettą, a Tomasem wybucha awantura, którą przerywa Gregorio. Gregorio poświęca Lenie coraz więcej czasu, co również nie podoba się Ludmile. Tomas nie jest w humorze gdyż Violetta uważa go za złego człowieka, i postanawia z nią porozmawiać. Pojawia się Leon, który mówi Tomasowi, że znów jest z Violettą. Leon mówi Tomasowi, iż to, że ten drugi chce powiedzieć Violetcie, że nie jest zły jest tylko wymówką, by znów się do niej zbliżyć. Każe mu dać spokój z Violettą, bo tak już musi być. Francesca denerwuje się, bo Camila miała jej pomóc przygotować się na występ na przyjęciu, a nie może z powodu problemów rodzinnych. Violetta zgadza się pomóc Francesce. Angie mówi Violetcie, że będzie ją kryć, żeby jej tata o niczym się nie dowiedział. W domu Ramallo mówi Angie, że Jade poszła z Germanem na przyjęcie charytatywne. Angie przeraża się, bo Violetta jest na przyjęciu. Po tym jak Angie wyszła, by ostrzec Violettę, do domu Castillo przyjeżdża policja, by aresztować Ramallo za próbę obrabowania banku. Ludmiła zauważa, że Tomas jest przygnębiony i domyśla się, że to z powodu Violetty. Tomas przeprasza Ludmiłę, że bywał wobec niej niesprawiedliwy, a ona mimo to bywała przy nim. Mówi także Ludmile, że teraz to z nią chce być i Violetta już nic dla niego nie znaczy. Na przyjęciu Francesca traci głos i pisemnie prosi Violettę, by ją zastąpiła na występie. Violetta zgadza się wystąpić, ale nie wie, że na przyjęciu są jej ojciec i Jade. Violetta śpiewa "Habla si puedes" przed publicznością (w tym swoich przyjaciół i Jade). Będąc tymczasem w innym pomieszczeniu, German słyszy jak Violetta śpiewa i wpada w szok na myśl, że usłyszał głos Marii.