FANDOM

Nowy pomysł, piosenki to 55 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Violetta i Tomas zostali zamknięci w schowku. Próbują zawołać kogoś na pomoc, ale bezskutecznie. Violetta i Tomas nadal są ze sobą skłóceni i nie chcą ze sobą współpracować w próbie wyjścia ze schowka. Ludmiła każe Lenie powiedzieć, o czym rozmawiała z Angie. Lena zaprzecza wszystkiemu i każe Ludmile zostawić ją w spokoju. Gregorio mówi uczniom, że gdyby zaczęli ćwiczyć nieco częściej i mniej sprzeciwiali się jego zaleceniom, nie musiałby nikogo wyróżniać i tworzyć grupy specjalnej. Gregorio grozi Camili wyrzuceniem ze Studia, jeśli ona będzie spiskować przeciwko niemu. Uczniowie są przekonani, że Gregorio ma szpiega i nim może być któreś z nich. Oskarżają Andresa o bycie szpiegiem. Potem przyjaciele przepraszają Andresa, że go podejrzewali, i mówią mu, że każdy z nich może być szpiegiem. Leon mówi przyjaciołom, że nie mogą się oskarżać, bo to plan Gregoria, by ich rozdzielić, i że Andres nie jest żadnym szpiegiem, bo to nie w jego stylu. W schowku, po dłuższym milczeniu, Violetta pyta się Tomasa, czy do końca życia będą się tylko kłócić. Tomas mówi Violetcie, że musieli gdzieś popełnić błąd. Violetta i Tomas godzą się ze sobą i postanawiają zostać przyjaciółmi. W tej samej chwili Beto wypuszcza ich ze schowka. Kiedy Violetta i Tomas wychodzą ze schowka, w sali są uczniowie, a wśród nich jest Leon, który wychodzi obrażony. W domu Angie zostawia swoją torebkę na widoku. Jade i Matias wykradają kopertę i czytają informacje o Angie, które nie mają sensu. Okazuje się, że Angie i Pablo podmienili prawdziwe informacje na fałszywe. Pablo mówi Angie, że pomimo rozmowy z Antonio, nie zamierza wrócić do Studia. Wieczorem Leon przychodzi do Violetty. Violetta mówi Leonowi, że jak mocno by nie próbowała, to nie przestanie kochać Tomasa, ale nie tak, jak chłopaka czy kogoś z rodziny, i jest jej źle, kiedy nie jest w zgodzie z Tomasem. Mówi także Leonowi, że to z nim chce być, a Tomas jest tylko jej przyjacielem. Nazajutrz Ludmiła ma pretensje do Tomasa, że był zamknięty w schowku z Violettą. Tomas tłumaczy Ludmile, że to był wypadek, ale ona mówi mu, że jeśli chodzi o Violettę, to nie był przypadek. Widząc, jak Gregorio znów zastrasza Tomasa, Violetta, Francesca, Camila i Maxi zamierzają w końcu coś zrobić. Violetta mówi, że trzeba porozmawiać z Gregorio. Camila nie uważa tego za dobry pomysł, bo Gregorio ich wszystkich znienawidzi. Postanowione jest, że to Violetta porozmawia z Gregorio, gdyż ona jest w grupie specjalnej. W "Resto Bandzie" Tomas mówi Pablo, że Gregorio każe mu odejść ze Studia i że odegra się na jego przyjaciołach, jeśli tak się nie stanie. Mówi też, że cieszył się z pobytu w Studiu, mimo pracy, ale teraz ma problemy, i że powinien zrezygnować. Pablo mówi Tomasowi, że trzeba się postarać, by coś osiągnąć, i trzeba szanować to, na co się zapracowało, więc radzi uczniowi, żeby nie pozwolił na to, by ktoś odebrał mu marzenia. Tomas mówi Pablo, że to, co powiedział, było śmieszne, bo sam się poddał, kiedy w Studiu wszystko przestało mu się udawać. Mówi także byłemu dyrektorowi, że kiedy był w Studiu, to wszyscy byli szczęśliwi. Pablo mówi Tomasowi, że nawet bez niego wszyscy będą szczęśliwi. Ludmiła ma już dosyć Leny. Mając już dosyć Gregoria, uczniowie buntują się przeciwko niemu. Postanawiają urządzić koncert przed Studiem, by pokazać wszystkim, na co ich stać. Ludmiła pyta się Gregoria, czemu on poświęca Lenie tyle czasu, bo przecież ona nie jest zbyt utalentowana. Gregorio mówi Ludmile, że nie obchodzi go talent Leny, a zaprosił ją do Studia tylko dlatego, że ona jest dla niego sporą inwestycją. Ludmiła specjalnie zostawiła otwarte drzwi, żeby Lena wszystko usłyszała. Gregorio mówi Antonio, że urządzi reality show w Studiu, żeby je uratować przed zamknięciem. Camila sprowadza ekipę telewizyjną, żeby transmitowali koncert w telewizji. Uczniowie Studia śpiewają na koncercie "Ven y canta" przed sporą liczbą ludzi. W domu, kiedy German przygotowuje się do wyjazdu, Olga widzi Violettę w telewizji. Ramallo ratuje sytuację, żeby German nie zobaczył Violetty. Po koncercie, Gregorio obiecuje poprawę. Znając już prawdziwe zamiary Gregoria wobec niej, Lena odchodzi ze Studia. Naty jest rozżalona tym, że Lena odchodzi. Lena mówi swojej siostrze, że ta jest jej wzorem i że w końcu musi zacząć świecić własnym światłem. Naty jest wzruszona tym, co jej młodsza siostra o niej powiedziała. W domu Ramallo wyjaśnia Oldze, że Violetta uczy się w Studiu bez wiedzy Germana. Antonio mówi uczniom, że od tej pory piosenka "Ven y canta" będzie hymnem Studia i że Gregorio nadal będzie dyrektorem, ale będzie otwarty na ich propozycje. Mówi także uczniom, że postanowił z powrotem zatrudnić do kadry Studia kogoś, kogo bardzo dobrze znają, i tą osobą jest Pablo.