FANDOM

Okazja, piosenki to dwunasty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Po tym jak wspólnie zaśpiewała z Tomasem podczas jego przesłuchania, Violetcie brakuje słów z wrażenia, że po raz pierwszy wystąpiła przed ludźmi. Tomas dziękuje Violetcie za pomoc. Andres jest wściekły na Maxiego za podrywanie Laury i goni go po całym parku. Z oddali przyglądają im się Leon i Laura. Angie otwiera drzwi na strych, by sprawdzić kto tam wszedł, ale chowa się, by uniknąć przyłapania. Angie ze strachu zostawiła otwarte drzwi, przez co Jade wychodzi ze strychu z wisiorkiem Marii. Na polecenie Jade, Matias chowa wisiorek w torebce Angie. Jade wmawia Germanowi, że widziała jak Angie wychodziła ze strychu z czymś, co potem schowała do torebki. Chcąc pokazać Germanowi, że Angie ma coś co należało do Marii, Jade szuka w jej torebce wisiorka, ale nie ma go tam. German stwierdza, że Jade wszystko sobie ubzdurała z powodu zazdrości o Angie, i każe jej przeprosić guwernantkę Violetty. Olga potem pokazuje Angie wisiorek Marii, który znalazła w jej torebce podczas sprzątania. Olga myśli, że to Angie wzięła wisiorek, jak i inne rzeczy ze strychu. Angie przyznaje się Oldze, że przynosiła kilka rzeczy ze strychu, ale tym razem nic nie wzięła. Olga nie wierzy Angie i chce na nią donieść Germanowi. Angie przysięga Oldze, że zdradzi jej pewien sekret jeśli ta zmieni zdanie. Gdy Angie miała wyznać Oldze, że jest siostrą Marii, przerywają jej Jade i Matias, którzy szukają wisiorka. Angie i Olga dowiadują się, że to wszystko było sprawką Jade i Matiasa. Tomas mówi Violetcie, że podczas przesłuchania poczuł między nimi coś magicznego, i pyta się jej czy ona też to poczuła. Widząc Francescę, która w tej chwili się im przygląda, Violetta wmawia Tomasowi, że nic nie poczuła. Leon, Francesca i Camila doradzają Andresowi, żeby bliżej poznał Maxiego, a tak pozwoliłby mu się spotykać z Laurą. Francesca, Camila i Maxi próbują namówić Violettę do udziału na przesłuchaniach. Violetta odmawia, bo jej ojciec by jej na to nie pozwolił. Ludmiła prosi Tomasa, żeby pożyczył swoją piosenkę jej zespołowi na zadanie dla Pabla. Tomas zgadza się. Leon jest przeciwny wykonaniu piosenki Tomasa. Ludmiła namawia Tomasa, by pomógł jej przećwiczyć jego piosenkę. Podczas ćwiczeń do sali przychodzi Violetta i nie podoba jej się to, że Tomas zaśpiewał z Ludmiłą piosenkę, którą z nią zaśpiewał na przesłuchaniu. Tomas próbuje wyjaśnić Violetcie, że to nie było tak jak ona myślała, ale ona nie wierzy mu. Tomas potem próbuje namówić Violettę, żeby poszła na przesłuchanie, mówiąc, że ona urodziła się, by śpiewać. Violetta znowu odmawia. Violetta potem rozmawia z Leonem o zamieszaniu z Tomasem i Ludmiłą. Leon każe Tomasowi zostawić Violettę w spokoju. Violetta rozmawia z Angie o zaręczynach taty z Jade. Obie wyobrażają sobie co się z nimi stanie jak German ożeni się z Jade; Violetta zostanie wysłana do szkoły z internatem, a Angie będzie pokojówką. Bojąc się, że będą źle potraktowane, Violetta i Angie nie chcą, żeby German i Jade się pobrali. Angie mówi Pablo, że nie może teraz powiedzieć Violetcie prawdy, bo ona źle się czuje przez to, że jej ojciec ma się zaręczyć. Pablo podejrzewa, że Angie nie jest w humorze, bo ona podkochuje się w Germanie. Angie zaprzecza temu. Tomas przynosi Violetcie papiery na przesłuchanie, które ona ma wypełnić. W tej chwili pojawia się German, który wyprasza Tomasa. German gniewa się na Violettę, że ona po kryjomu spotyka się z Tomasem. Violetta natomiast gniewa się na ojca, że on ukrywa przed nią swoje zaręczyny z Jade. German pyta się Jade skąd Violetta wie o zaręczynach. Jade mówi Germanowi, że chwaliła się tym Matiasowi i Violetta pewnie musiała ją usłyszeć. Francesca i Camila namawiają Maxiego do boksu z Andresem, żeby obaj chłopcy mogli się bliżej poznać. Maxi chce uciec ze strachu, ale zmienia zdanie ze względu na Laurę. German mówi Ramallo o zaręczynach z Jade, których teraz nie jest pewien. Ramallo domyśla się, że German niepewnie się czuje, bo tak naprawdę jest zakochany w Angie. W tej chwili Angie przechodzi niedaleko. Violetta znajduje Pabla i mówi mu, że wypełniła papiery i chce zdawać do Studia.