FANDOM

Okazja, piosenki to 24 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Na zadaniu z duetów najlepiej wypadli Violetta i Tomas. Ludmiła jest z tego powodu bardzo wściekła. Angie mówi Germanowi, że Violetta musiała przypadkiem zobaczyć ją z chłopakiem i że nigdy nie wykorzystałaby jego córki jako pretekstu. Francesca mówi Violetcie, że ta druga zasługuje na to, by być z Tomasem. Violetta mówi Francesce, że nie może być z Tomasem jeśli jej przyjaciółka ma z tego cierpieć. Francesca mówi do Violetty "Może i straciłam chłopaka, ale mam przyjaciółkę.". Andrea przedstawia swoich rodziców Maxiemu, przez co on zaczyna się bać jeszcze bardziej. Kiedy Angie w końcu przychodzi do "Resto Bandu", wszyscy uczniowie są już dawno po prezentacji. Policja nie pozwala Matiasowi stawiać kroku poza dom, w którym musi siedzieć przez areszt domowy, bo opaska, którą on ma, daje im sygnał, i ostrzegają go, że zostanie aresztowany jeśli spróbuje wyjść. Wieczorem Tomas dzwoni do Violetty, ale ona się rozłącza, bo jej ojciec stoi obok. German znów gniewa się na Violettę, że ona zadaje się z Tomasem. Violetta wściekle mówi ojcu, że on nie może zabraniać jej kontaktu ze znajomymi i że Tomas to dobry chłopak. Angie tłumaczy Germanowi, że Violetta ma rację. German bardzo groźnie mówi Angie, że ona powinna zająć się swoimi sprawami. Angie pyta się Germana czemu on ją tak okropnie traktuje i, gdy nie otrzymuje odpowiedzi, uznaje, że ta rozmowa jest nieważna. Violetta potem oddzwania do Tomasa. Tomas pyta się Violetty czy mogliby spróbować być razem bez nieporozumień i wtrącania się innych. Violetta z nerwów się zgadza. Nazajutrz, gdy German próbuje porozmawiać z Violettą, ona odmawia. Angie zapewnia Germana, że przekona Violettę, by z nim porozmawiała, choć sama też surowo go traktuje. Jade mówi Germanowi, że czas Angie w tym domu dobiega końca, bo ona na początku pomagała Violetcie, ale teraz jest już tylko zwykłą pracownicą i nikim więcej. Tomas wyjaśnia Francesce, że to wszystko zdarzyło się, bo nie był z nią szczery i że nie chce zniszczyć ich przyjaźni. Francesca mówi Tomasowi, że on nigdy nie zniszczy ich przyjaźni. Ludmiła uważa, że Violetta chce być z Tomasem. Violetta tłumaczy Ludmile, że ta musi to zrozumieć jeżeli będzie z Tomasem. Ludmiła wmawia Leonowi przez telefon, że to Tomas wlał do jego napoju sok truskawkowy. Na lekcji tańca Leon oskarża Tomasa o wlanie do jego napoju soku truskawkowego. Violetta szybko przerywa kłótnię. Leon mówi Violetcie, że jest przekonany, że ona myśli, iż to co ona czuje do Tomasa to jakiś znak, że powinni być razem, ale tak nie jest. Leon mówi Violetcie, że Tomas prędzej czy później ją zrani, ale dzięki temu dostanie drugą szansę. Pablo mówi Angie, Gregorio i Beto, że Antonio przyjeżdża z bardzo sławnym i utalentowanym muzykiem, piosenkarzem i tancerzem, Mistrzem Zambrano, który poprowadzi zajęcia dla uczniów. Pablo postanawia urządzić przedstawienie. Jade spotyka Pabla i mówi mu, że jest przeznaczenie, że ona będzie narzeczoną Germana, a on narzeczonym Angie. Pablo jest zły na Angie, że wmówiła, że są parą. Kłótnię Angie i Pabla przerywa pojawienie się Antonia. Tomas umawia się z Violettą na spotkanie, ale ona odmawia. Violetta potem mówi Camili o tym i o tym, że Tomas jej się podoba, ale problemem jest to, że nigdy nie miała pierwszego pocałunku. Camila mówi Violetcie, że pierwszy pocałunek dużo znaczy i że ona musi to zrobić z kimś kogo naprawdę kocha, i tym kimś może być Tomas. Antonio przedstawia uczniom Mistrza Zambrano, który okazuje się być młodym chłopcem. Violetta dzwoni do Tomasa, by mu powiedzieć, że zgadza się z nim spotkać. Nie chcąc mieć problemów z ojcem, Violetta wmawia mu, że wychodzi na spacer. Do Maxiego niespodziewanie przychodzi Andrea. Angie wyjaśnia Pablo, że Jade wszystko wymyśliła. Pablo podejrzewa, że Angie skłamała, żeby zrobić Germanowi na złość, bo jest w nim zakochana. Angie zaprzecza temu. Pablo idzie za Angie do domu Castillo. Stojąc przed frontowymi drzwiami, Angie każe Pablo przestać mieszać się w jej życie. Pablo przeprasza Angie i proponuje jej, żeby poszli gdzieś porozmawiać na spokojnie, bo w końcu są przyjaciółmi. Rozmowę przerywa German. Violetta i Tomas spotykają się w parku. Tomas pyta się Violetty czy wszystko w porządku, i ona odpowiada, że tak. Tomas mówi Violetcie, że coś się dzieje i to jest właśnie z nią związane. Tomas zamierza pocałować Violettę.