FANDOM

Okazja, piosenki to czterdziesty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Gdy Leon do niej przychodzi, Violetta nie daje rady nic powiedzieć, przez co przerywa połączenie z Tomasem. Leon pyta się Violetty czy rozmawiała z kimś. Violetta wmawia Leonowi, że z nikim nie rozmawiała i że chciała do niego zadzwonić. Tomas próbuje się połączyć z Violettą, ale do niego przybiega bardzo roztrzęsiona Ludmiła, która mówi mu, że nie wystąpi w przedstawieniu, bo musi wyjechać w trasę, by promować paszę dla świń. Rozmowę przerywają Pablo i Beto, którym Tomas mówi, że Ludmiła nie wystąpi w przedstawieniu, bo musi wypełnić zobowiązanie z producentami reklamy paszy dla świń. German przeprasza Jade, że nie poświęcał jej ostatnio czasu, i obiecuje jej, że po zaręczynach zawsze będą razem. Antonio i nauczyciele Studia wybierają Naty na zastępstwo za Ludmiłę, ale wiedzą, że tylko Violetta może uratować przedstawienie. Ludmiła ostrzega Leona, że Violetta na pewno zdobędzie Tomasa jak jej nie będzie. Leon zapewnia Ludmiłę, że tak nie będzie. Ludmiła nie chce wyjechać, więc zostaje zaciągnięta siłą. Luca mówi Maxiemu, że na premierze przedstawienia będzie ogromny tłum ludzi, np. rodzina, krytycy i kamerzyści, którzy będą patrzeć na każdy szczegół albo błąd. Maxi zaczyna się denerwować. Tomas mówi Francesce, że nie może zapomnieć o Violetcie. Gdy Maxi mówi Francesce ilu ludzi będzie na premierze, ona też zaczyna się denerwować. Pablo przychodzi do Violetty, by ją przekonać do udziału w przedstawieniu. Violetta mówi Pablo, że bardzo by chciała zagrać główną rolę w przedstawieniu, ale nie może zranić ojca. Jade podsłuchuje rozmowę. Wieczorem Tomas potajemnie przychodzi do Violetty i mówi jej, że ona musi być na premierze i że wszyscy, nawet on sam, jej potrzebują. Rozmowę przerywa pukający do drzwi Leon, który również potajemnie przyszedł. Violetta każe Tomasowi się schować. Leon zauważa, że Violetta jest zdenerwowana. Violetta mówi Leonowi, że denerwuje się, bo jutro są zaręczyny i przedstawienie. Leon pyta się Violetty czy jej nerwy mają coś wspólnego z Tomasem. Violetta mówi Leonowi, że Tomas był u niej, ale wmawia mu, że ostatnio, a nie po południu. Leon mówi Violetcie, że jutro będzie z nią na przyjęciu zaręczynowym, ale ona nalega, żeby on był na premierze. Tomas wpada w zazdrość słysząc jak Leon mówi do Violetty "Kocham Cię całym moim sercem.". Nadszedł dzień zarówno przedstawienia, jak i zaręczyn Germana i Jade. Violetta zamierza wyznać ojcu prawdę, ale martwi się, że on ją znienawidzi. Leon groźnie mówi Tomasowi, że jeśli on kocha Violettę, to ma zostawić ją w spokoju. Pablo mówi Angie, że Naty ma za mało czasu na próby mimo ciężkich starań. Angie mówi Pablo, że podjęli złą decyzję. Angie postanawia w końcu wyznać Germanowi, że jest siostrą Marii. Do domu Castillo przyjeżdża policja, by uprzedzić Matiasa, że Jade musi się stawić przed sądem. Z powodu aresztu domowego, Matias nie może wyjść z domu i ostrzec Jade. Matias zdejmuje opaskę i wychodzi z domu, ale zostaje zatrzymany przez policję. Na przyjęciu zaręczynowym, które mieści się na małej wyspie na jeziorze, Violetta myśli o tym co Angie jej powiedziała w sali koncertowej. Przez to co myśli Violetta uśmiecha się, co zauważa jej ojciec. German mówi Violetcie, że zależy mu na jej szczęściu i jeśli ona jest szczęśliwa, to on też. Potem do Violetty dzwoni Leon, który mówi swojej dziewczynie, że jest mu smutno, że nie może z nią być ani na przyjęciu, ani na premierze. Violetta pyta się Leona czy wszystko jest w porządku. Leon mówi Violetcie, że Naty bardzo się stara, i zapewnia ją, że wszystko pójdzie dobrze. Violetta zaczyna przemyśleć wszystko i postanawia jednak wystąpić w przedstawieniu. Kiedy Angie przypływa na przyjęcie łodzią, Violetta wymyka się i wsiada na łódź. Angie znajduje Germana i próbuje wyznać mu prawdę. German nie daje Angie dojść do słowa i wściekle jej mówi, że nie uda jej się zepsuć zaręczyn mówiąc mu, że jednak coś do niego czuje, i wyznaje, że chciał uniknąć zaręczenia się z Jade. Pojawia się Jade, która wścieka się na widok Angie. Kłótnię przerywa Ramallo, który mówi Germanowi, że widziano Violettę jak szła na molo. Jade mówi Germanowi, że Violetta pojechała do teatru, bo gra główną rolę w przedstawieniu tak jak jej mama i za jego plecami, i z pomocą Angie. German natychmiast wychodzi z przyjęcia i biegnie za Violettą, która odpłynęła łodzią z wyspy. Próbując powstrzymać Germana, Angie idzie razem z nim. W teatrze, udając kogoś innego, Gregorio wmawia Pablo przez telefon, że Angie miała wypadek i jest w szpitalu. Pablo natychmiast wychodzi z teatru. Wszyscy uczniowie są tak zdenerwowani ilością ludzi na premierze, że są niezdolni do występu. Antonio motywuje zdenerwowanych uczniów mówiąc im, że muszą uwierzyć w siebie i że ciężko zapracowali na jedno z ich największych marzeń, które zaraz się spełni, i na pewno dobrze im pójdzie. Violetta zjawia się w ostatniej chwili. Violetta wyznaje Tomasowi, że czuje coś i do niego, i do Leona. Słysząc rozmowę, Leon nie jest zadowolony. Naty pozostaje zestresowana i prosi Antonia, by zastąpił ją Violettą. Violetta wychodzi na scenę i grając manekina śpiewa "Te creo". Otrzymując ogromne owacje na stojąco, Violetta czuje, że naprawdę jest stworzona do śpiewania. Gregorio rozwala całą scenografię i światła gasną w wyniku katastrofy. W tej chwili do auli wbiega ganiany przez Angie German.