FANDOM

Oszustwo, piosenki to 36 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Tomas obraża się na Violettę, że ona ukradła pomysł Ludmiły o zatrudnieniu jego ojca (tak naprawdę to było na odwrót). Violetta próbuje wytłumaczyć Tomasowi, że to nie tak. Tomas nie wierzy Violetcie i mówi jej, że ona nie musi mu pomagać gdyż jest teraz dziewczyną Leona. German mówi Angie, że ona nie zaprzeczy temu, że w pewnym momencie coś między nimi zaiskrzyło. Angie mówi Germanowi, że on nie powinien mówić takich rzeczy przed zaręczynami z Jade. Antonio decyduje się odwołać przedstawienie. Pablo proponuje wydanie swoich oszczędności na ocalenie przedstawienia, ale Antonio się nie zgadza. Violetta mówi przyjaciołom, że Ludmiła wpadła na ten sam pomysł co ona i teraz Tomas jej nienawidzi. Francesca mówi Violetcie, że Ludmiła musiała je podsłuchiwać gdy rozmawiały o tym pomyśle. Po tym co Pablo jej powiedział, Jade zaczyna obawiać się, że German jej nie kocha. Pablo prosi Gregoria, żeby nie powiedział uczniom, że przedstawienie zostało odwołane dopóki Antonio im tego nie powie. Gregorio mówi Pablo, że na to jest już za późno i pokazuje mu stojących obok uczniów Studia, którzy są załamani, że przedstawienie zostało odwołane. Francesca mówi Tomasowi, że Ludmiła go oszukuje i że zatrudnienie jego ojca było pomysłem Violetty. Tomas nie wierzy Francesce. Gustavo znów podrywa Ludmiłę, ale tym razem widzą to Braco i Napo, którzy mają do niego pretensje, że wykorzystuje Naty, by zbliżyć się do Ludmiły. Naty pojawia się i Gustavo wmawia jej, że tak sobie rozmawia z Braco i Napo. Wieczorem Leon odprowadza Violettę do domu. Angie zauważa Leona i ze strachu wpada na Germana, który niósł tacę z porcelaną. Próbując pozbierać kawałki stłuczonej porcelany, Leon zauważa Angie. German pyta się Leona skąd on zna Angie. Angie wmawia, że poznała Leona na ślubie jego kuzynki. Będąc nieufnym i chcącym sprawdzić chłopaka własnej córki ojcem, German zaprasza Leona na kolację. Violetta wyjaśnia Leonowi, że musi bezustannie okłamywać ojca ze względu na jej marzenia o śpiewaniu. Leon zauważa fortepian i gra na nim "Voy por ti", i namawia Violettę do wspólnego śpiewania. German słyszy jak Violetta i Leon śpiewają. Angie szybko wmawia Germanowi, że to ona śpiewała. German pyta Leona co on studiuje. Leon odpowiada, że studiuje muzykę. Violetta szybko wmawia, że Leon studiuje muzykę jako hobby i że studiuje także ekonomię. Violetta mówi Leonowi, że nienawidzi kłamać, ale czasami nie ma wyjścia. Leon mówi Violetcie, że pomoże jej jak tylko będzie mógł. Nazajutrz Violetta mówi tacie, że ojciec Tomasa dostał pracę u kogoś innego. Naty każe Napo nie zepsuć tego co ona czuje z Gustavo. Napo mówi Naty, że ona jest w błędzie. Naty nie wierzy Napo. Pablo mówi Angie, że nie ma szans, by Antonio przyjął od niego pieniądze. Uczniowie usłyszeli całą rozmowę i są bardzo zawiedzeni. Violetta pyta Angie czy Antonio przyjąłby pieniądze gdyby nie były od Pabla. Angie odpowiada, że prawdopodobnie tak. Violetta postanawia skłamać, żeby Antonio przyjął pieniądze. Matias mówi Jade, że Pablo naopowiadał jej głupot i że German ją kocha, bo kupuje dla niej bardzo drogie prezenty. Jade wścieka się na Pabla, że naopowiadał jej głupot, przez które popełniała błędy. Mówi mu też, że German ją kocha, bo kupuje dla niej bardzo drogie prezenty. Pablo mówi Jade, iż to, że German kupuje jej bardzo drogie prezenty, nie oznacza, że on ją kocha. Violetta i Angie proszą Ramallo, żeby udawał biznesmena, który chce ofiarować pieniądze na przedstawienie, i w taki sposób Antonio je przyjmie. Ramallo na początku się nie zgadza. Violetta, Francesca, Camila i Maxi śpiewają "Veo Veo", by przekonać Ramallo. Ramallo zgadza się pomóc, bo Violetta w końcu przypomina mu Marię. Plan Violetty idzie świetnie i Antonio akceptuje pomoc Ramallo, ale w tej chwili pojawia się Pablo, który o niczym nie wiedział. Luca daje Pablo rachunek, który wyjaśnia cały plan. Violetta przyznaje się Pablo do swojego czynu. Pablo mówi uczniom, że to co zrobili nie jest rozwiązaniem. Wszyscy, nawet Tomas, mają Violetcie za złe. Antonio mówi uczniom, że dzisiejsze zdarzenie przypomniało mu co jest prawdziwym duchem sztuki. Mówi im też, że przyjmie oszczędności od Pabla i przedstawienie się odbędzie. Jade mówi Germanowi, że zrozumiała, że on nie robi dla niej nic poza daniem jej rzeczy i że zostawił ją z przygotowaniami do zaręczyn, bo one jego tak naprawdę nie obchodzą. Mówi także Germanowi, że on zmienił się odkąd pojawiła się Angie, i że nie chce wyjść za kogoś kto jej nie kocha. German przyznaje Jade rację i zrywa z nią. Violetta pyta się Tomasa dlaczego on ją traktuje tak chłodno. Tomas mówi Violetcie, że to przez to, że całowała się z Leonem i że nie potrafi tego znieść.