FANDOM

Pakt, piosenki to 42 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Leon jest zaskoczony i wzruszony, że Violetta wybrała jego. Violetta mówi Leonowi, że kocha jego i że nie chce być z Tomasem. Jade jest tak zła na Germana, że nie słucha tego co on jej powiedział. Matias tłumaczy siostrze, że German zaproponował jej małżeństwo. Zdając sobie z tego sprawę, Jade robi się szczęśliwa. Maxi jest całkiem w szoku gdy wyszło na jaw, że Mara jest jego kuzynką. Andres i Braco jednocześnie zakochują się Marze, i zaczynają się o nią kłócić. Violetta mówi Jade, iż wie, że ta druga nie kocha jej taty, i nigdy nie będą przyjaciółkami. Mimo, że Violetta chce być z Leonem, jej serce nadal bije do Tomasa, przez co ona ma poważny problem. Matias mówi Jade, że wydał policji ich ojca w zamian za wolność. Jade jest zła na brata, że wydał ich ojca. Matias wyjaśnia Jade, że okłamał policję, bo nie wie gdzie jest ich ojciec. Gregorio wyznacza bardzo ostre zasady do Studia. Ludmiła jest dumna z tego, że Gregorio jest dyrektorem, w przeciwieństwie do Tomasa, który jest pewien, że zostanie wyrzucony ze Studia. Gregorio przedstawia uczniom nowego ucznia, Broduey'a. Francesca i Camila zakochują się w Broduey'u, ale on jest zainteresowany jedynie Violettą. Gregorio wyznacza uczniom bardzo trudne zadanie: Jedno z nich ma napisać piosenkę dla drugiej osoby, i będą podzieleni na dwie grupy, by wykonać choreografie Ludmiły i Broduey'a. Gregorio postanawia, że na zadanie Violetta ma napisać piosenkę dla Camili, Tomas ma napisać piosenkę dla Leona, a Leon ma napisać piosenkę dla Ludmiły. Leon proponuje Tomasowi rozejm ze względu na zadanie, ale obaj chłopcy znów się kłócą przez ich różniące się osobowości i o to w jakim stylu ma być ich piosenka. Violetta przerywa kłótnię, i prosi Leona, żeby przestał awanturować się z Tomasem ze względu na nią. Leon zgadza się. Francesca, Naty, Andres i Napo wiedzą, że nie będzie im łatwo współpracować z Ludmiłą, która się rządzi. Violetta pokazuje Beto własną piosenkę, którą komponuje. Broduey przygląda się jak Violetta gra piosenkę i jest zachwycony. Angie i Beto są źli na Gregoria, że on tym zadaniem kłóci ze sobą uczniów. Antonio mówi Angie i Beto, że powinni dać Gregorio szansę. Francesca i Camila zaczynają kłócić się ze sobą o zainteresowanie Broduey'a. Mimo, że Mara jest jego kuzynką, Maxi wydaje się być zazdrosny i wmawia Braco, że ona ma chłopaka. Francesca domyśla się, że Maxiemu podoba się Mara. Gregorio ma pretensje do Beto, że pomógł Violetcie z materiałem pozalekcyjnym. Beto jest zaskoczony, że Gregorio jakoś się dowiedział o tym, że był sam z Violettą. Violetta mówi Angie, iż zrozumiała, że nie zrezygnuje z tego co kocha ze strachu, że jej tata nie będzie tego pochwalał. Mówi też swojej byłej guwernantce, iż zrozumiała, że ta druga odeszła przez to, że jest wierna swojej pasji. Angie wyjaśnia Pablo jak jest w Studiu odkąd Gregorio stał się dyrektorem. Pablo zaczyna się denerwować, ale Angie zapewnia go, że niedługo wszystko wróci do normy. Violetta mówi Ramallo, że chce, żeby Jade zniknęła z jej domu raz na zawsze, i prosi go, by to pozostało między nimi. Jade podsłuchuje rozmowę. Słysząc jak jej tata i Jade rozmawiają o wyznaczonej dacie ich ślubu, Violetta dowiaduje się, że oni zamierzają się pobrać, i jest wściekła, że nikt jej nic nie powiedział. Mówi ojcu, że on może sobie robić co chce, bo to jasne, że nie mówią sobie wszystkiego. Camila załatwiła z Lucą występ w barze (oczywiście dla Broduey'a). Francesca wykorzystuje to, że Camila idzie po gitarę, by wejść na scenę i zaśpiewać dla Broduey'a włoską wersję piosenki "Te creo" - "Ti credo". Broduey jest zadowolony z występu, w przeciwieństwie do Camili. Maxi wmawia Marze, że Andres nie jest dla niej odpowiedni, bo jemu brakuje piątej klepki i on podrywa wszystkie dziewczyny. Po tym jak Mara poszła, przed Maxim pojawia się bardzo wściekły Andres, który wszystko usłyszał. W "Resto Bandzie", gdy Angie składa zamówienie, przyjmuje je Pablo, który przyjął propozycję pracy w barze. W sali od muzyki Ludmiła mówi Tomasowi, że on na pewno sobie poradzi z piosenką dla Leona. Tomas mówi Ludmile, że ona może zostać jeśli chce, i gra jej piosenkę, którą komponuje dla Leona. Ludmiła jest zachwycona i zamierza pocałować Tomasa. Ramallo mówi Violetcie, iż podejrzewa, że jej ojciec nigdy nie ożeni się z Jade. Violetta potem mówi Ramallo, że czuje się winna, że robi coś co tylko ją uszczęśliwia i że ma dosyć życia w ciągłym kłamstwie. W tej samej chwili pojawia się German, który się pyta córki o jakim kłamstwie ona mówiła.