FANDOM

Pakt, piosenki to piąty odcinek drugiego sezonu serialu Violetta.

OpisEdytuj

Dochodzi do dyskusji między Violettą, Leonem i Diego. Diego mówi Violetcie, że chciałby ją przeprosić za zamieszanie z jej ojcem. Violetta każe Diego zostawić ją w spokoju. Dyskusję przerywa Beto. Francesca mówi Marco, że on nie może tak nagle poprosić jej o bycie jego dziewczyną, bo dopiero co się poznali. Mówi mu także, że nie będzie jego dziewczyną. Nowa przyjaźń Camili i DJ'a jeszcze bardziej się rozwija, co podnosi zazdrość Broduey'a. Ludmiła wmawia DJ'owi, że on podoba się Camili, i doradza mu, żeby zrobił pierwszy krok. DJ zaprasza Camilę na spotkanie. Camila mówi DJ'owi, że nie może pójść, bo musi pomóc mamie, ale innym razem mogą się spotkać. Od tej pory Camila zaczyna unikać DJ'a. Jade mówi Matiasowi, dlaczego Esmeralda jest im potrzebna: Esmeralda ma rozdzielić Germana z Angie, a potem go w sobie rozkochać, po czym go zostawi, żeby Jade miała szansę znów go w sobie rozkochać. Angie czuje, że jest już niepotrzebna w życiu Violetty, i rozmawia o tym z Ramallo. Beto mówi Pablo, że jest zakochany, ale boi się to wyznać ukochanej kobiecie. Pablo radzi Beto, by się odważył. Jackie zaprasza Pabla na przyjacielską kolację. Diego dzwoni do Violetty, która jest zaskoczona, bo nigdy nie dała mu swojego numeru. Diego mówi Violetcie, że to jej ojciec dał mu jej numer, ale ona mu nie wierzy. Violetta mówi Diego, że nigdy nie będzie z kimś takim, jak on, i rozłącza się. Potem do Violetty przychodzi Leon. Violetta mówi Leonowi, że naprawdę nic jej z Diego nie łączy. Leon mówi Violetcie, że Diego go w ogóle nie obchodzi i że interesuje go tylko to, co jest między nimi. Violetta mówi Leonowi, że nie czuje się pewna, ale nie chce, żeby każde z nich cierpiało. Mówi także swojemu byłemu chłopakowi, że to, co robi, robi tylko dla ich dwojga. Leon mówi Violetcie, iż jest pewien, że nie będą przechodzić przez to, co ostatnio. Angie, Olga i Ramallo powstrzymują Germana przed zepsuciem rozmowy Violetty i Leona, przez co cała czwórka potajemnie im się przygląda. Nazajutrz, podczas śniadania, German mówi córce, że sam też ponosi odpowiedzialność za to, co zaszło z Diego. Violetta mówi ojcu, że z jakiegoś powodu była bardzo zdenerwowana i że podjęła decyzję, żeby się w nic nie mieszać, ale jest na odwrót. German mówi córce, że naprawdę jej ufa. Gdy Violetta na chwilę wychodzi, German sprawdza jej telefon. Violetta przyłapuje ojca i wścieka się na niego, że on dalej chce ją kontrolować. Maxi mówi Camili, że tęskni za tym, jak byli najlepszymi przyjaciółmi, i że chciałby, żeby znów wszystko było jak dawniej. Camila mówi Maxiemu, że też za tym tęskni, i dwójka przyjaciół przytula się na zgodę, ale widzi ich Broduey. Kiedy Violetta komponowała piosenkę na prezentację dla Pabla, Camila prosi ją, by pożyczyła jej harmonie. Po tym, jak Violetta wyszła, Leon zauważa jej piosenkę i zaczyna ją grać. W tej chwili Violetta wraca do sali i jest wzruszona na widok tego, jak Leon zagrał jej niedokończoną piosenkę. Na polecenie Jade, Esmeralda "przypadkiem" wpada na Germana w kawiarni. Esmeralda wmawia Germanowi, że chciałaby, żeby razem poprowadzili projekt na rzecz jej firmy. German wydaje się być zauroczony Esmeraldą. Violetta mówi Francesce, że nadal myśli o Leonie i nie wie, co robić. Francesca radzi Violetcie, żeby pogadała z Leonem i powiedziała mu, co czuje, i postanawia, że tak też zrobi z Marco. Maxi szuka Violetty, bo poszukuje tekstu pewnej piosenki. Francesca mówi Maxiemu, że Violetta poszła na tor motocrossowy do Leona. Rozmowę podsłuchiwał Diego. Marco robi mały koncert dla Franceski przed Studiem i śpiewa dla niej "Veo Veo". Mimo, że występ jej się podobał, Francesca nie chce dać Marco drugiej szansy. Gregorio mówi Andresowi, że ten nadal musi pokazać Jackie ich choreografię, a tak okaże się, że ona jest beznadziejną nauczycielką. Gregorio przygląda się z ukrycia, jak Andres pokazuje Jackie choreografię. Jackie uważa choreografię Andresa za infantylną i samego Andresa za beztalencie. Słysząc to, co Jackie powiedziała, Gregorio się ujawnia. Violetta przychodzi na tor motocrossowy i poznaje jedną z mechaników i koleżankę Leona, Larę. Od razu widać, że Lara jest wrogo nastawiona do Violetty. German dzwoni do Violetty. Gdy Violetta mówi ojcu, gdzie jest, on chce pójść po nią na tor, ale Angie go powstrzymuje. Angie mówi Germanowi, że on nie daje córce miłości, jak powinien, i że ma już dosyć wypominania mu, jak on traktuje córkę. Mówi także szwagrowi, że odkąd zamieszkała w jego domu, to im obojgu sprawia problemy, i podejmuje decyzję o wyprowadzce, żeby oboje mogli pójść naprzód i to z daleka od siebie. Diego przychodzi na tor motocrossowy, ku nieszczęściu Violetty. Leon zauważa Violettę z Diego, ale przez to, że w tej chwili trenował na motorze, traci orientację i spada z motoru.