FANDOM

Pocałunek, piosenki to 34 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Ludmiła ma pretensje do Tomasa, że zamiast śpiewać do niej, śpiewał do Violetty. Widząc jak Angie całuje Pabla, German stwierdza, że oni jednak są parą. Pablo podejrzewa, że Angie go pocałowała, żeby wzbudzić w Germanie zazdrość. Angie zaprzecza temu. Gregorio już wie, że to Andres wycinał numery Ludmile. Gregorio mówi Andresowi, że nie wyrzuci go ze Studia jeśli ten coś dla niego zrobi. Violetta jest zła na Tomasa, bo on jej wcześniej powiedział, że powinni o sobie zapomnieć, a na próbie śpiewał do niej jak zakochany. Tomas mówi Maxiemu, że niedawno powiedział Violetcie, że muszą o sobie zapomnieć, a na próbie śpiewał do niej jak jakiś amant. Postanawia dać sobie spokój z Violettą, bo i tak między nimi do niczego nie dojdzie. Maxi radzi Tomasowi, żeby zrobił to co czuje. Nadszedł dzień koncertu, który pomoże Studiu zebrać pieniądze na przedstawienie. Podczas śniadania Violetta zauważa jak Angie stara się unikać jej taty. Mówi Angie, że powinna porozmawiać z jej tatą jeśli coś do siebie czują. Angie mówi Violetcie, że między nią, a jej ojcem nic nie ma. Violetta potem mówi do Angie "Chciałabym, żeby między Tobą, a tatą coś się wydarzyło.". German każe Ramallo skończyć z teoriami, że coś z Angie do siebie czują, bo ona ma narzeczonego. Naty zakochuje się w Gustavo, który także wydaje się być nią zainteresowany. Ludmiła godzi się z Tomasem, a Violetta zazdrośnie się temu przygląda. Tomas przeprasza Violettę za to co zaszło wczoraj na próbie i wyznaje jej, że to co do niej czuje jest prawdziwe i że nigdy o niej nie zapomni. Rozmowę przerywa Leon. Violetta mówi Leonowi, że nigdy nie będzie z Tomasem, bo on wyjeżdża. Leon mówi Violetcie, że między nią, a Tomasem na pewno coś jest. Violetta tłumaczy Leonowi, że nic nie czuje do Tomasa. Leon mówi Violetcie, że potrzebuje na to dowodu. Matias mówi Jade, że ona nie może go okropnie traktować, bo duch Marii się wścieknie. Jade mówi Matiasowi, że Maria ją poprosiła, żeby mu pomogła, i to z nią on powinien porozmawiać. Jade próbuje zawołać ducha, ale przychodzi Ramallo, który każe jej i Matiasowi skończyć z tematem ducha. Jade i Matias mówią Ramallo, że nie mogą z tym skończyć, bo oboje widzieli ducha. Ramallo mówi Jade i Matiasowi, że German się wścieknie jak dowie się o bajeczkach o duchu Marii. Matias zamierza odegrać się na Jade znów udając ducha Marii, ale wychodząc zostawia otwarte drzwi na strych. Ramallo zauważa otwarte drzwi i wchodzi na strych, a potem zaczyna o czymś myśleć. W "Resto Bandzie" odbywa się koncert, na który przyjeżdżają zamówione przez Maxiego zespoły (w tym College 11 i Rock Bones), żeby wystąpić. Camila denerwuje się, bo Rock Bones się spóźniają. Violetta mówi Tomasowi, iż wie, że to co do siebie czują jest prawdziwe, i że na pewno nigdy o nim nie zapomni. Pablo mówi Angie, iż ma nadzieję, że następnym razem ona się do niego zbliży, bo będzie wiedziała, że między nimi do czegoś dojdzie. Violetta mówi Francesce, iż boli ją to, że Tomas wraca do Hiszpanii, a najbardziej bolesne jest to, że jej tata nie chciał zatrudnić taty Tomasa, a chłopak nie musiałby wyjeżdżać gdyby jej tata zatrudnił jego tatę. Ludmiła podsłuchuje rozmowę. Rock Bones zjawiają się w ostatniej chwili. Menadżer zespołu podrywa Violettę, ale ona opiera mu się. Chłopak zaprasza Violettę na scenę, żeby zaśpiewała z zespołem. Więc Violetta i Rock Bones razem wykonują "Mi perdicion". Ze względu na to, że Rock Bones jest najbardziej znanym zespołem, mnóstwo ludzi przyszło na koncert, który dzięki temu stał się murowanym hitem i zebrał sporo pieniędzy na przedstawienie. Gregorio każe Andresowi zakraść się do gabinetu dyrektora i wykraść pieniądze zebrane na przedstawienie. Andres nie chce tego robić, bo nie jest przestępcą. Leon prosi Violettę, żeby gdzieś z nim poszła. Violetta nie wie o co chodzi, ale zgadza się pójść. W domu, udając ducha Marii, Matias skrada się do Jade, ale pojawia się Ramallo, który także udaje ducha. Cała trójka wpada w strach i ucieka. Biorąc sprawy w swoje ręce, Gregorio próbuje sam wykraść pieniądze, ale przyłapują go Pablo i Antonio. Ludmiła mówi Tomasowi, że Violetta nie jest godna zaufania, bo on jej w ogóle nie obchodzi i to Leona ona kocha. Ludmiła mówi także Tomasowi, że nie chce, by cierpiał, i potem zamierza go pocałować. Leon przyprowadza Violettę do ławki nad jeziorem w parku. Leon prosi Violettę, żeby zamknęła oczy i wyobraziła sobie najbardziej romantyczne miejsce na świecie. Leon całuje Violettę, rozpoczynając romantyczny związek między nimi.