FANDOM

Podejrzenie, piosenki to trzynasty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Pablo przyjmuje formularz zgłoszeniowy Violetty, choć wie, że będzie miał przez to problemy z Angie. Tomas jest dumny z tego, że Violetta chce dostać się do Studia, w przeciwieństwie do Ludmiły. German zaprzecza temu, że jest zakochany w Angie, tym samym oceniając ją jako buntowniczą, wścibską, nieprzewidywalną, niestałą, itd.. Słysząc jak German ją ocenia, Angie obraża się. Maxi i Andres boksują się ze sobą, żeby mogli się bliżej poznać ze względu na związek Maxiego z Laurą. Maxi cały czas próbuje uciekać przed Andresem, ale nie daje już rady. Francesca i Camila doradzają Maxiemu, by zrobił to co lubi najbardziej, czyli taniec. Maxi więc zaczyna tańczyć, ale przez przypadek uderza Andresa. Angie jest zła na Jade za sprawę z wisiorkiem. Jade każe Angie się zwolnić. Angie mówi, że nie zamierza tego robić. Leon też jest dumny z Violetty, że ona zdaje do Studia. Zastanawia się dlaczego Violetta go unika, ale ona zaprzecza temu. Ludmiła i Naty namawiają Tomasa, by pomógł im poćwiczyć na zadanie dla Pabla. Gregorio widzi jak Tomas i Ludmiła razem ćwiczą, przez co jego niechęć do chłopaka się umacnia. Beto radzi Tomasowi, żeby uważał na Gregoria. Francesca, Camila i Maxi pomagają Violetcie przygotować się na drugą część przesłuchania - taniec. Namawiają Violettę, żeby zaśpiewała piosenkę, którą napisała na przesłuchanie. Więc Violetta zaczyna śpiewać piosenkę "En mi mundo" i jej przyjaciele są pod wrażeniem. W tej chwili przychodzą inni uczniowie Studia i, gdy Violetta ich zauważa, ze strachu przestaje śpiewać. Angie jest zła na Pabla, że zgodził się na to, by Violetta uczyła się w Studiu. Pablo mówi Angie, że Violetta ma talent, który ma w sobie rozwijać. Ludmiła życzy Tomasowi powodzenia na egzaminie z tańca, ale Violetta ich widzi i wychodzi obrażona. Tomas wysyła do Violetty wiadomość, że musi wiedzieć, że ona go wspiera, by mu dobrze poszło na egzaminie, i że ona daje mu szczęście. Violetta więc życzy Tomasowi powodzenia. Violetta widzi jak Angie i Pablo razem rozmawiają, i pyta się ich czy oni się znają. Angie i Pablo wmawiają Violetcie, że ta pierwsza jej szukała i pytała go o nią. Violetta mówi Angie, że po swoim pierwszym występie przed ludźmi poczuła coś czego nigdy nie czuła i chce to robić. Angie jest tym wzruszona, bo Violetta przypomina jej Marię. Tomas przechodzi przez egzamin z tańca. Wyraźnie widać, że Gregorio chce oblać Tomasa. Francesca, Camila i Maxi próbują wykonać dobrą piosenkę na zadanie dla Pabla. Na próbie przed prezentacją Ludmiła jest wpatrzona w Tomasa, co ponownie wywołuje zazdrość u Leona. Violetta znajduje w wazonie wisiorek mamy. Francesca przychodzi do Violetty, by razem poćwiczyły przed przesłuchaniem, i pyta się jej czy ona naprawdę nic nie czuje do Tomasa. Violetta daje Francesce słowo przyjaciółki, że nic nie czuje do Tomasa. Andres pozwala Maxiemu spotykać się z Laurą. Francesca mówi Tomasowi, że on nic nie znaczy dla Violetty (co nie jest prawdą). Wieczorem Violetta mówi ojcu, że chciałaby uczyć się historii muzyki tam gdzie ma lekcje fortepianu. German nie zgadza się. Violetta potem pyta się ojca czy gdzieś w domu są schowane rzeczy po jej mamie, bo one się pojawiają co jakiś czas. German zaprzecza temu, że w domu są schowane rzeczy, które należały do Marii. Podczas dyskusji o tym co się dzieje, German mówi Angie, że nie chce, żeby Violetta szła w ślady swojej matki, bo tego by nie przeżył. Violetta słyszy to co jej ojciec mówi. Nazajutrz, idąc do Studia, Violetta zaczyna przemyśleć sobie to co wieczorem usłyszała. Zmienia zdanie, i postanawia nie pójść na przesłuchanie. Gdy Maxi mówi Laurze, że mogą się już spotykać, ona wściekle mówi mu, że nie chce z nim być, bo on uderzył jej brata, a ona nie cierpi przemocy. German prosi Jade, żeby dała Violetcie czas, żeby oswoiła się z wiadomością o zaręczynach. Jade pyta Germana czy on chce zerwać z nią zaręczyny. Tomas przychodzi do Violetty, by upewnić się, że ona nic do niego czuje. Violetta wmawia Tomasowi, że nic do niego nie czuje, i mówi mu, że i tak nie będą się już widywać, bo nie będzie się uczyć w Studiu.