FANDOM

Pogodzenie, piosenki to 56 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Pablo wrócił do Studia, co bardzo uszczęśliwia uczniów i wywołuje u Gregoria złość. Podczas spotkania nauczycieli Gregorio narzeka o to, że Pablo wrócił do Studia i że wszyscy są przeciwko niemu. Pablo mówi Gregorio, że naprawdę docenia jego pracę na stanowisku dyrektora i że nikt nie jest przeciwko niemu. Antonio ma pretensje do Gregoria, że on uważa inaczej niż wszyscy. Gregorio każe Antonio wybierać między nim a Pablo. Olga mówi Violetcie, że widziała ją w telewizji i jest zła na nią za kłamstwo. Ku zaskoczeniu Violetty, Olga doradza jej, by nie przestawała śpiewać, bo ten talent odziedziczyła po mamie, i obiecuje, że nic nie powie jej ojcu. Uczniowie Studia urządzają w "Resto Bandzie" przyjęcie powitalne dla Pabla i śpiewają dla niego "Ven y canta". Pablo jest tym naprawdę wzruszony. Czując strach, bo przy niej już nie ma Leny, Naty próbuje pogodzić się z Ludmiłą, ale ona odmawia. Maxi nie jest zadowolony z tego jak Ludmiła traktuje Naty. Gregorio daje Antonio do przejrzenia ulotkę portalu internetowego You-Mix, który zrobi reality show w internecie. Pod nieobecność Germana Jade uważa się za panią domu, co nie podoba się Violetcie, Angie i innym domownikom. Nazajutrz lekcje w Studiu zostają chwilowo wstrzymane z powodu braku wody. Chcąc zaszkodzić Naty, Ludmiła udaje, że przez przypadek wpada na nią, przez co ona upuszcza swój telefon, który niszczy się uderzając o ziemię. Maxi zbiera części telefonu i je składa, a potem oddaje Naty telefon. Naty jest dumna z Maxiego, że włożył dla niej tyle wysiłku. Od tego momentu między Maxim i Naty zaczyna rodzić się uczucie. Antonio zgadza się urządzić w Studiu reality show, co nie podoba się Pablo. Violetta przychodzi do pustego Studia. Zaskakuje ją od tyłu uczeń z wymiany, który jest z Włoch, Federico. Violetta jest zła na Federico, że on ją przestraszył, zaś ten naśmiewa się z niej, że się przeraziła. Od razu Violetta i Federico się nie lubią. Gregorio nie lubi Federico, bo to Pablo go wybrał kiedy był dyrektorem. Antonio i Gregorio ogłaszają uczniom, że w Studiu będzie reality show, które będzie transmitowane na You-Mix. Ogłaszają też, że You-Mix urządza konkurs talentów, "Talenty 21", w którym uczniowie wezmą udział i tylko osiem z nich będzie w programie, a zwycięzca nagra płytę i dwa teledyski, i da koncert transmitowany na You-Mix. Violetta pomaga Tomasowi sprzątać salę od muzyki. Tomas pyta się Violetty czy ona weźmie udział w konkursie. Violetta odpowiada, że nie. Tomas mówi Violetcie, że jej tata nie musi o tym wiedzieć. Violetta mówi Tomasowi, że nie chce ryzykować. Gdy Violetta dziękuje Tomasowi za wodę, potyka się, przez co oboje przypadkiem łapią się za ręce. W tej samej chwili do sali wchodzą uczniowie (w tym Leon i Ludmiła). Widać, że Leon czuje się zazdrosny. Violetta próbuje wytłumaczyć Leonowi, że to nie było tak jak on myśli, a w tej chwili obok nich przechodzi Federico i śmieje się z kłótni. Violetta każe Federico zostawić ją w spokoju. Ludmiła znów dokucza Naty i tym razem groźnie jej mówi, że teraz kiedy ona nie ma już nikogo, to będzie po niej. Naty wpada w przerażenie. Zdarzenie podsłuchiwał Maxi, który bardzo martwi się o Naty. Gregorio sprowadza producenta z You-Mix, Marottiego, żeby zajął się programem. Marotti mówi nauczycielom Studia, że oni będą w jury konkursu wraz ze sławnym piosenkarzem, Rafą Palmerem. Maxi przynosi zrozpaczonej Naty chusteczki. Ludmiła każe Leonowi pilnować Violetty, żeby ona nie zbliżała się do Tomasa. Gdy Violetta wraca do domu, Jade mówi jej, że mają gościa, którym jest Federico. Jade mówi Violetcie, że Federico jest synem przyjaciółki jej ojca i że będzie z nimi mieszkał przez jakiś czas.