FANDOM

Powrót, piosenki to pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu Violetta.

OpisEdytuj

Po wakacjach spędzonych w różnych stronach świata, Violetta i jej przyjaciele, Leon, Ludmiła, Francesca, Camila, Maxi, Naty, Andres i Broduey, wracają do Buenos Aires, żeby rozpocząć nowy rok nauki w Studio 21. Violetta odbiera Francescę z lotniska. Violetta i Francesca rozmawiają o zyskanej dzięki You-Mix popularności i o nadchodzącej imprezie You-Mix. Z Hiszpanii przyjeżdża Diego Hernandez, który przez pomyłkę zabiera walizkę Franceski. Leon ostatnio zainteresował się motocrossem, więc postanowił zająć się tym na poważnie. Leon nie chce iść na imprezę ze względu na Violettę, bo wziął za bardzo do serca to, co powiedziała w ostatni dzień zeszłego roku. Camila zakończyła związek z Broduey'em, bo miała dosyć jego kłamstw. Broduey kilkakrotnie próbuje pogodzić się z Camilą, ale bezskutecznie. German wielokrotnie próbuje wyznać Angie swoją miłość, ale nadal brakuje mu odwagi. Uczniowie zostali wezwani przez Antonia do Studia. Violetta mówi Francesce, że boi się stanąć twarzą w twarz z Leonem, bo nie widziała go przez całe lato. Wpada potem na pomysł i zaczyna śpiewać z Francescą "Ser mejor", a chwilę potem dołączają do nich ich przyjaciele. Przychodzi Antonio z nauczycielami, którzy mówią uczniom, że wystąpią na imprezie You-Mix za Rafę Palmera, który odwołał występ. Andres mówi przyjaciołom, że Leona nie będzie na imprezie. Naty ma pretensje do Maxiego, że nie dzwonił do niej przez całe lato. Pablo ograniczył grafik Angie na nowy rok, bo w zeszłym roku ona spóźniała się albo opuszczała zajęcia i to bez uprzedzenia. Angie mówi Pablo, że zeszły rok był dla niej bardzo trudny, ale sprawa z Violettą już się wyjaśniła. Pablo tłumaczy Angie, że sytuacja nadal się nie zmieniła, bo ona nadal jest nauczycielką Violetty i mieszka w jej domu. Antonio zatrudnił swoją siostrzenicę, Jacqueline "Jackie" Saenz, by zastąpiła Gregoria jako nauczycielka tańca. Pablo i Jackie są najlepszymi przyjaciółmi od dzieciństwa, co wywołuje zazdrość u Angie. German przychodzi do kawiarni na umówione spotkanie z Jade. Z Germanem przychodzi Ramallo, który siada kilka stolików dalej i który razem z przyjacielem umówił się na sygnał, gdyby ten nie wiedział, co robić. Jade mówi Germanowi, że zmieniła się, i błaga go o przebaczenie. Rozmowę psuje Ramallo, który próbował dać sygnał, ale słuchawka wpadła mu do napoju. German mówi Ramallo, że Jade nigdy nie będzie kobietą jego życia. Jade podsłuchuje rozmowę. Violetta, Francesca, Camila i Andres przychodzą na tor motocrossowy, by przekonać Leona do zmiany zdania, ale nie zostają wpuszczeni. Violetta przebiera się za mechanika i próbuje zwrócić na siebie uwagę Leona, ale zostaje przez przypadek wepchnięta na tor, a w tej chwili jest rajd. Leon ratuje Violettę przed rozjechaniem przez rajdowców, ale zostaje przez to zdyskwalifikowany z rajdu. Violetta próbuje przekonać Leona do zmiany zdania, ale bez skutku. Leon wyznaje Violetcie, że tęskni za nią i za Studiem. Violetta mówi Leonowi, że występ na imprezie You-Mix jest bardzo ważny, i prosi swojego byłego chłopaka, by to przemyślał. Diego zauważa, że wziął nie tę walizkę i, widząc adres Franceski przyczepiony do walizki, postanawia pójść do jej domu. Przychodząc pod dom Franceski, Diego znajduje w walizce zaproszenie na imprezę You-Mix, więc postanawia pójść tam z walizką. Kiedy Francesca przychodzi z Violettą do domu, znajduje na chodniku swoją bluzkę. Francesca zauważa, jak Diego wsiada z jej walizką do taksówki, i próbuje go zawołać, ale niestety, on już odjeżdża. Francesca pyta się Violetty, co u niej i Leona. Violetta mówi Francesce, że dopiero teraz uświadomiła sobie, że Leon już nic do niej nie czuje. Po tym, jak Francesca wyszła, Violetta ze wzruszeniem patrzy na zdjęcie swoje z rodziną i mówi ojcu i cioci, że ma najlepszą rodzinę pod słońcem. Wieczorem, po tym, jak Violetta i Angie wyszły na imprezę, Olga opowiada o tym, jak na jednej ze swoich imprez wpadła wszystkim chłopakom w oko, a jeden z nich dał jej buziaka. W ten sposób, nie zdając sobie z tego sprawy, Olga prowokuje Germana do pójścia na imprezę po Violettę. Jade przychodzi z Matiasem do Germana. Olga mówi Jade i Matiasowi, że German poszedł na imprezę z Violettą i Angie. Jade zamierza zostać w domu Castillo, dopóki German nie wróci. Zaczyna się impreza You-Mix. Violetta znajduje Leona na imprezie i cieszy się z tego, że on przyszedł. Potem Violetta, Leon, Ludmiła, Francesca, Camila, Maxi, Naty, Andres i Broduey dają występ z piosenką "Ser mejor". Po występie, chcąc namieszać w związku Maxiego i Naty, Ludmiła podstawia Naty jednego chłopaka, żeby Maxi był zazdrosny. Jackie pyta się Angie, czy ona ma coś przeciwko jej znajomości z Pablo. Angie zaprzecza temu. Dyskusję przerywa Pablo. Angie mówi Pablo, że Jackie jest dziwna. Pablo tłumaczy Angie, że Jackie jest tylko jego przyjaciółką z dzieciństwa, i pyta się jej, jaki ona ma z tym problem. German przychodzi na imprezę i zauważa Angie z Pablo. Leon odnajduje Violettę, która szukała Franceski na zewnątrz, i oboje mówią sobie komplementy. Violetta gubi pantofelek na schodach. Leon idzie po pantofelek, ale upuszcza go na podłogę. Gdy Leon podnosi pantofelek, w tej chwili to samo robi Diego.