FANDOM

Przyjęcie, piosenki to 47 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Tomas próbuje pocałować Violettę, ale ona go powstrzymuje. Tomas mówi Violetcie, że ona ucieka od swoich uczuć i że ona pogarsza sprawę zaprzeczając temu. Violetta tłumaczy Tomasowi, że to co on robi sprawia więcej bólu. Ludmiła mówi Leonowi, że po występie Tomasa w "Resto Bandzie" Violetta wyszła i on za nią poszedł. Mówi także Leonowi, że on jest jedyną osobą, która nie widzi jaka jest Violetta. Ludmiła potem każe Leonowi zapytać Violettę o to gdzie i z kim ona była. German i Angie godzą się ze sobą i postanawiają mieć między sobą wyłącznie relację zawodową. Angie zostaje ponownie zatrudniona jako guwernantka Violetty, co nie podoba się Jade. Wszystkim jest przykro, że zapomnieli o urodzinach Francesci. Violetta wpada na pomysł, by urządzić dla Francesci przyjęcie niespodziankę, którego motywem przewodnim będzie bal przebierańców. Leon pyta się Violetty gdzie i z kim była. Violetta odpowiada, że była na placu z Tomasem, ale nic się nie wydarzyło. Leon mówi Violetcie, że nie wie co robić, by Tomas się odczepił. Violetta tłumaczy Leonowi, że Tomasowi trudno się pogodzić z prawdą, i przekonuje swojego chłopaka, by wszystkiego nie komplikowali i cieszyli się tym co mają. Wszyscy nie mówią o przyjęciu Francesce i Ludmile, która wszystko by zepsuła. Maxi radzi Tomasowi, by zapomniał o Violetcie. Tomas tłumaczy Maxiemu, że on i Violetta nie mogą o sobie zapomnieć i że ona myśli, że o nim zapomni będąc z Leonem. Maxi mówi Tomasowi, że Violetta może naprawdę kochać Leona. Całą rozmowę podsłuchiwały Ludmiła i Naty. Ludmiła mówi Violetcie, że jej i Tomasa nic nie rozdzieli. Ludmiła i jej grupa pokazują Gregorio choreografię. Gregorio jest zachwycony, ale Ludmiła mówi mu, że grupa wykonała inną choreografię. Gregorio więc oblewa grupę. Nazajutrz grupa Broduey'a pokazuje Gregorio swoją choreografię i on ich zalicza, ale ma uwagi do Violetty, że ona trochę się rozproszyła (widziała jak Ludmiła podrywała Tomasa tańcząc). Leon mówi Gregorio, że napisał siedem piosenek dla Ludmiły, ale żadna z nich się jej nie podobała. Tomas mówi Violetcie, że ona nie może uciekać przed tym co czuje. Violetta mówi Tomasowi, że to bez znaczenia, bo on jest z Ludmiłą. Tomas tłumaczy Violetcie, że trochę się zbliżył do Ludmiły po przyjeździe jego taty, ale są tylko przyjaciółmi. Naty mówi Ludmile o przyjęciu i że ona nie jest na nie zaproszona. Pablo pyta się Angie dlaczego ona nie przyszła na umówioną kolację i dowiaduje się, że ona wróciła do Germana. Uczniowie pytają się Angie czy mogliby pożyczyć kostiumy na przyjęcie dla Francesci. Angie mówi uczniom, że powinni zapytać Gregoria o zgodę. Beto podsuwa uczniom pomysł, żeby pożyczyli kostiumy nic nie mówiąc Gregorio. Pablo jest zły na Angie, że złamała obietnicę. Angie mówi Pablo, że jeśli on ją kocha, to musi ją zaakceptować z całym jej życiem, którym są Violetta i German, bo oni są jej rodziną. Andres wygaduje Gregorio, że wraz z uczniami ma zamiar wziąć kostiumy z piwnicy Studia na przyjęcie dla Francesci. Beto pyta się Gregoria czy uczniowie mogliby pożyczyć kostiumy na przyjęcie dla Francesci. Gregorio mówi Beto, że wie czego on chce i nie zgadza się na wzięcie kostiumów. Pojawia się Antonio, który daje pozwolenie na wzięcie kostiumów. Beto jest zaskoczony, że Gregorio wiedział o tym co uczniowie mają wziąć na przyjęcie, i znów zaczyna podejrzewać, że w Studiu kręci się szpieg. Jade i Matias postanawiają śledzić Angie i wiedzieć o niej wszystko, by się jej pozbyć. Olga ich podsłuchuje i potem mówi o tym Ramallo, jednak German wszystko słyszy i myśli, że Olga tak nie lubi Jade, że wymyśla jakieś historyjki. Angie przychodzi na cmentarz, bo jest rocznica śmierci Marii. Jade i Matias przychodzą na cmentarz i przyłapują Angie przy grobie Marii, a w tej samej chwili przychodzą German i Ramallo. Violetta zaprowadza Francescę do "Resto Bandu" gdzie wszyscy ją zaskakują przyjęciem niespodzianką. Violetta, Francesca, Camila i Maxi śpiewają "Algo suena en mi" na przyjęciu, a w tej samej chwili na nie przychodzą Ludmiła i Naty. Violetta myśli, że to Tomas powiedział Ludmile o przyjęciu, i wścieka się na niego. Ludmiła obmyśla kolejną intrygę, by zaszkodzić Violetcie. Ludmiła i Naty namawiają Andresa, by włożył inny kostium, wmawiając, że tak dziewczyny nie oprą mu się. Ludmiła potem wysyła Tomasa do Studia, wmawiając, że Beto go tam potrzebuje. Wracając do Studia po ostatnio nagrane piosenki, Maxi słyszy jak Gregorio każe tajemniczej osobie powiedzieć mu o wszystkim co się dzieje w Studiu, bo jest jego szpiegiem, albo zostanie wyrzucony. Na przyjęciu Violetta widzi jak Ludmiła całuje "Tomasa" (tak naprawdę to Andres, którego Ludmiła i Naty ubrały w kostium podobny do kostiumu Tomasa).