FANDOM

Pułapka, piosenki to dziewiętnasty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Leon mówi Violetcie, iż nie będzie ukrywał, że coś do niej czuje, i że nie będzie nalegał jeśli ona nie czuje tego samego. Po tym jak Violetta poszła, Leon śpiewa i gra na pianinie piosenkę, którą dla Violetty napisał - "Voy por ti". Tomas mówi Ludmile, że chce być teraz sam. Camila nie wie co robić, bo jeśli podpisze kontrakt, będzie musiała rzucić naukę w Studiu, przez co zostawi przyjaciół. Prosi Charliego, żeby dał jej czas do jutra. Jade jest wściekła, że pierścionek okazał się być fałszywy. Wpada w większy szok gdy German przypadkiem mówi, że to Ramallo kupił pierścionek. Matias mówi, że wymienił pierścionek na kopię, wmawiając, że oryginał został schowany w sejfie w banku, żeby Jade go nie zgubiła (tak naprawdę sprzedał pierścionek ze względu na swój samochód). Mówi też, że bank jest już zamknięty, więc jutro odbierze pierścionek. Jade każe bratu odzyskać pierścionek grożąc, że wszystko powie Germanowi. Na kolejnej próbie z Leonem Violetta znów myśli o Tomasie, i natychmiast przestaje śpiewać. Leon zaprasza Violettę na przyjacielską randkę do "Resto Baru". Violetta przyjmuje zaproszenie, ale wątpi czy jej tata pozwoli jej pójść na randkę. Na lekcji tańca, widząc jak Tomas patrzy na Violettę, Leon przewraca go prosto na Gregoria. Ludmiła ponownie mówi Tomasowi, że Violetta spotyka się z Leonem. Tomas nie wierzy Ludmile. W domu Violetta mówi Angie i Ramallo, że Leon zaprosił ją na randkę. Ramallo podpowiada Violetcie, że ona ma także problemy. Angie nie rozumie czemu problem tkwi w typowym wyjściu na randkę dopóki nie pojawia się German, który nie pozwala córce pójść na randkę. Jade jest zaciekawiona napięciem pomiędzy Germanem i Angie. Angie dla żartu mówi Jade, że doradziła Germanowi, by znalazł inną dziewczynę, bo obecna jest paskudna. Jade zwalnia Angie, ale wmawia, że to żart. Angie mówi Jade to co zaszło. Angie radzi Jade, żeby zbliżyła do siebie Violettę i Germana jeśli ich, jak sama uważa, kocha. Violetta próbuje wymknąć się z domu, ale ojciec ją przyłapuje, i między nimi znowu wybucha awantura. Jade przerywa awanturę i mówi Germanowi, że on i Violetta będą bardzo nieszczęśliwi jeśli nie zbliżą się do siebie. German pozwala Violetcie pójść na randkę. Leon przychodzi ładnie ubrany do "Resto Baru" ze względu na spotkanie z Violettą. Dowiadując się dlaczego Leon tak ładnie się ubrał, Naty mówi o tym Ludmile. Ludmiła zaciąga Tomasa do "Resto Baru", by jeszcze bardziej zniechęcić go do Violetty. Wciąż nie akceptując tego, że Violetta dorasta, German idzie do "Resto Baru", by szpiegować córkę. Dowiadując się o tym, Angie szybko pędzi do "Resto Baru", by powstrzymać Germana. Olga wygaduje Jade, że German wyszedł po kryjomu spotkać się z Angie. W "Resto Barze" Francesca widzi jak Ludmiła przychodzi z Tomasem. Ludmiła wmawia Tomasowi, że Violetta go okłamała, że nie ma nic wspólnego z Leonem. Tomas mówi Ludmile, że Violetta nie okłamałaby go. W tej chwili Violetta przychodzi do baru na spotkanie z Leonem. Leon mówi Violetcie, że rzeczy, przez które ona robi się rozkojarzona, nie powstrzymają jej od tego czego ona naprawdę kocha, czyli śpiewania. Violetta mówi Leonowi, że wstydzi się śpiewać publicznie. Leon mówi Violetcie, że ona kiedyś przełamie ten strach. Przez cały czas Camila mówi przyjaciołom o wybieraniu między nimi, a karierą, ale wścieka się, że oni są wpatrzeni w Violettę i Leona, i Tomasa i Ludmiłę, po czym wychodzi. Kiedy Leon zsiada ze stołu, Tomas przychodzi do Violetty, mając do niej pretensje, że ona jest na randce z Leonem. Widząc Ludmiłę obok niego, Violetta wmawia Tomasowi, że to jest randka, jak jego i Ludmiły. Leon zabiera Violettę od Tomasa i Ludmiły, bo ma dla niej niespodziankę: Jej pierwszy publiczny występ. Francesca mówi Tomasowi, że Ludmiła próbuje nim manipulować. Tomas mówi Francesce, że nie da się zmanipulować, nawet Ludmile. Francesca mówi także do Tomasa, że nie powinien się wtrącać w to, że Violetta chce czy nie chce być z Leonem. Angie udaje się dotrzeć do baru przed Germanem i, nie chcąc, żeby przyłapał córkę na śpiewaniu, zabiera go stamtąd. Violetta daje swój pierwszy publiczny występ i wychodzi jej to niesamowicie. Po występie Tomas wychodzi z żalem. Luca przychodzi i jest zły na Francescę za urządzenie koncertu w barze. Po wyjściu z baru German i Angie spędzają ze sobą miło czas spacerując sobie po parku i kupują sobie jabłka w karmelu, co bardziej ich do siebie zbliża. Po powrocie do domu Angie próbuje pomóc Germanowi wyciągnąć kawałek jabłka z ust, ale Jade się wtrąca, myśląc, że Angie próbuje pocałować Germana. Francesca, Maxi i Braco przepraszają Camilę za to, że jej nie słuchali. Camila mówi przyjaciołom jak jest fajnie uczyć się w Studiu i występować na tamtejszej scenie, by spełnić marzenia, i mówi im, że zdecydowała się odejść ze Studia, by spełnić marzenia i zostać profesjonalną piosenkarką. Po odprowadzeniu Violetty do domu, Leon mówi jej, że ona może liczyć na jego pomoc w spełnianiu wszystkich swoich marzeń. Nie wiedząc, że Tomas ich obserwuje, Leon zamierza pocałować Violettę.