FANDOM

Pułapka, piosenki to 26 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Leon mówi Violetcie, że nie wie, co jest grane, bo spędzili razem cały dzień, a ona potem jest z Tomasem. Violetta wyznaje Leonowi, że czuje coś do Tomasa. Leon pyta się Violetty, czy ona zaśpiewa z nim w przedstawieniu. Violetta odmawia. Angie jest zaskoczona, że jej mama tak nagle przyjechała do Buenos Aires. Angelica mówi Angie, że chce naprawić ich wspólne stosunki, bo ona i Violetta są jej jedyną rodziną. Okazuje się, że Angelica nie wie, że Violetta jest w Buenos Aires. Laura jest wściekła na Maxiego, bo myśli, że on spotyka się z Andreą, ponieważ widziała w komputerze ich wspólne zdjęcia. Maxi zauważa, że zdjęcia zostały przerobione, i denerwuje się tym, że Andrea cały czas go nachodzi. Tomas chce znać każdy szczegół o Violetcie, by wszystko przygotować na ich randkę. Nie mówi Francesce o randce, żeby nie sprawić jej przykrości. Mistrz Zambrano prosi Tomasa, żeby dał jego list swojej kuzynce. Camila zadaje Violetcie masę pytań. Violetta pyta się Camili, czemu ona zadaje jej tyle pytań. Camila na początku próbuje coś wmówić, ale w końcu wyjaśnia Violetcie, że to był pomysł Tomasa, bo on chce urządzić doskonałą randkę. Maxi wygaduje Francesce, że Tomas zaprosił Violettę na randkę. Tomas mówi Mistrzowi Zambrano, że Agustina wyrzuciła list zaraz po tym, jak go dostała, i że nie wie, jak mu pomóc. Mistrz Zambrano mówi Tomasowi, że da sobie z tym radę. Całą rozmowę podsłuchuje Gregorio. Jade mówi Matiasowi, że widziała na strychu ducha Marii. Dowiadując się, że to jego Jade tak naprawdę widziała, Matias wmawia jej, że też widział ducha, i prosi siostrę, żeby nic nie mówiła Germanowi, bo inaczej nie będzie zaręczyn. Francesca przychodzi do Violetty i Camili. Violetta wyznaje Francesce, że Tomas zaprosił ją na randkę. Francesca mówi Violetcie, że już wie o tym. Francesca potem wpada na pomysł, żeby wraz z Violettą i Camilą urządzić imprezę piżamową. Podczas imprezy, Francesca i Camila pomagają Violetcie wybrać odpowiedni strój na randkę. Nadszedł dzień randki Violetty i Tomasa. Andres chce zabić Maxiego, że skrzywdził Laurę. Maxi pokazuje Andresowi zdjęcia, by udowodnić, że nic go nie łączy z Andreą. Prosi Andresa, by powiedział siostrze, że to, co ona myśli, nie jest prawdą. Jade mówi Germanowi, że muszą się wyprowadzić, bo czuje w jego domu obecność Marii. German nie daje się przekonać. Matias chowa się przed Jade, Olgą i Ramallo, którzy weszli na strych, by znaleźć ducha Marii. Ramallo przyłapuje Matiasa, który wmawia, że nie widział nic dziwnego. Ramallo tłumaczy Jade, że historia Marii jest bardzo delikatna dla Violetty i Germana, i że ona nie powinna robić z tego żartów, i tłumaczy jej i Oldze, że duchy nie istnieją. Angie i Pablo widzą Angelicę idącą w kierunku Studia. Angie przeraża się, bo Violetta w tej chwili wychodzi na zewnątrz, a Angelica wchodzi na plac. Kiedy Angelica prawie spotyka Violettę, Antonio się z nią wita. Angelica namawia Angie i Pabla, by wszyscy razem poszli na spacer. Podczas wspólnego spaceru, Angelica próbuje zeswatać ze sobą Angie i Pabla, ale nie udaje jej się. Tomas przyprowadza kuzynkę do Studia, żeby przekonać ją do Mistrza Zambrano. Mistrz Zambrano prosi Agustinę, żeby dała mu szansę, ale ona wciąż odmawia. Gregorio radzi Mistrzowi Zambrano, żeby zostawił to, co jest dla niego najważniejsze, a tak przekona do siebie swoją wybrankę. Mocno przyjmując radę Gregoria, Mistrz Zambrano zamierza zrezygnować z kariery, żeby być normalnym chłopcem. Tomas mówi Violetcie, że wszystko na ich randkę jest już przygotowane i są umówieni na 15:00. Rozmowę podsłuchuje Leon. Violetta mówi Leonowi, że ma randkę z Tomasem. Mimo zazdrości, Leon ciepło to przyjmuje i mówi Violetcie, że i tak ona w nim się zakocha. Ludmiła mówi Leonowi, że jeśli on chce być z Violettą, to ma rozdzielić ją i Tomasa. Leon mówi Ludmile, że o 15:00 Violetta i Tomas mają randkę. Ludmiła i Naty wykradają telefon Tomasa i piszą do Violetty fałszywą wiadomość. Tomas w tej chwili podchodzi do Ludmiły i Naty, ale nie domyśla się, co one robią. Kiedy Violetta szykuje się na randkę, dostaje wiadomość, która pisze, że randka jest odwołana. Tomas przygotował dla Violetty przejażdżkę bryczką. Na nieszczęście Tomasa, Violetta nie przychodzi na randkę. Angie wyjaśnia Pablo, że jej mama nie wie, że Violetta jest w Buenos Aires. Mówi też, że musi bez przerwy kłamać, bo nie chce, żeby jej mama wszystko popsuła. Ubrany w ubranie Marii i pomalowany tak, by przypominał ducha, Matias straszy Jade. Andres przyprowadza Laurę do Maxiego, jednocześnie wyjaśniając siostrze, że to Andrea podrobiła zdjęcia. Kiedy Maxi czeka na Laurę, do niego przychodzi Andrea. Maxi ponownie mówi Andrei, że nic do niej nie czuje, ale jej znów się wydaje, że jest odwrotnie. Andrea zaczyna całować Maxiego, a w tej chwili przychodzą Andres i Laura. Angie czeka na mamę na ulicy, ale przychodzi Violetta, która mówi swojej guwernantce, że chce z nią porozmawiać. W tej samej chwili w stronę Violetty i Angie idzie Angelica.