FANDOM

Publiczne głosowanie, piosenki to 64 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Violetta odrzuca zaloty Federico, ale dziękuje mu za wsparcie. Chce go przytulić, ale boi się, że to zostanie sfilmowane. Chcąc pogrążyć Violettę, Ludmiła wrzuca na stronę You-Mix przerobiony filmik. Camila wyznaje Broduey'owi, że on też się jej podoba. Więc Camila i Broduey zostają parą. Widząc jak German na nią patrzy, Angie wpada w przerażenie. German mówi Angie, że przedtem coś do siebie czuli. Angie mówi Germanowi, że on nie powinien tak myśleć, bo sprawy są skomplikowane, i że nie mogliby być razem. Matias znajduje w teczce, którą wykradł Jacinto, zapas kanapek. Jade mówi tacie, że widziała jak podmieniał teczki, więc zamieniła je, by pokrzyżować mu plany. Jacinto wmawia córce, że zrobił to dla niej. Francesca komponuje piosenkę, która opowiada o jej przyjaźni z Violettą - "Junto a ti". Francesca mówi Violetcie, że publiczność już zaczęła głosować na tych, którzy przejdą do półfinałów. Sprawdzając głosy Violetty, Francesca zauważa, że ona ma mało głosów, i znajduje powód: Filmik ukazujący Violettę jako "rozkapryszoną gwiazdę". Przez ten filmik Violetta zostaje znienawidzona przez fanów, którzy wściekle ją otaczają. Tomas i Leon bronią Violettę przed wściekłymi fanami. Przyjaciele chcą pomóc Violetcie z tym co się stało. Problemem w tym są Francesca i Maxi, którzy nadal są ze sobą skłóceni. Broduey mówi Francesce i Maxiemu, że nie mogą cały czas się kłócić i że pracując razem będą jeszcze silniejsi. Dzięki Broduey'owi Francesca i Maxi godzą się ze sobą. Francesca mówi Tomasowi, że trzeba znaleźć nagranie, by pomóc Violetcie, i podpowiada mu, że osobą, która jest za tę aferę odpowiedzialna, jest Ludmiła. Tomas ma pretensje do Ludmiły, że wrzuciła filmik z Violettą do internetu. Ludmiła złości się na Tomasa, że on ma o niej złe zdanie i że jej nie ufa. Gregorio naciska zarówno na Broduey'a, jak i Marottiego, żeby wyeliminowali Federico z programu. Jacinto mówi swojemu wspólnikowi przez telefon, że wymyśli kolejny plan, by okraść Germana. Jade wszystko podsłuchuje. Wieczorem Olga mówi Violetcie, że dorwie osobę, która obróciła wszystkich przeciwko niej. Federico docenia przy Angie to jak Violetta znosi krytykę. Angie podejrzewa, że Federico jest zakochany w Violetcie. Federico mówi Angie, że nie powinni o tym rozmawiać. Potem przychodzi Leon, który chce wesprzeć Violettę w tym co się dzieje. Federico pyta się Leona czy ten wie, że Violetta nie chce, by cierpiał. Leon mówi Federico, że to samo kiedyś powiedział Tomasowi i że to może dla niego znaczyć nic dobrego. W nocy Violetta nagrywa filmik, w którym przeprasza swoich wściekłych fanów za to co powiedziała, i wyjaśnia im, że jedynie nabijała się z kogoś. Violetta wyjawia fanom prawdziwą siebie i potem wrzuca filmik do internetu. Nazajutrz Marotti mówi Violetcie, że to co powiedziała w filmiku, który wrzuciła do internetu, było piękne, ale ma pretensje do niej za to co w filmiku powiedziała o programie. Violetta mówi Marottiemu, że jest w Studiu tylko po to, by śpiewać. Do domu Castillo przyjeżdża policja. Jacinto obwinia Matiasa o przyjazd policji. Jade mówi bratu i tacie, że to ona zadzwoniła na policję. Gregorio mówi Broduey'owi, że on nie nadaje się na szpiega. Andres podsłuchuje wszystko i dowiaduje się, że to Broduey jest szpiegiem Gregoria. Ludmiła zostawia swój telefon, który Tomas znajduje. Sądząc, że w telefonie jest film z Violettą, Tomas daje go Camili. Camila, Braco i Napo oglądają filmik, by sprawdzić czy to ten, w którym Violetta jest ukazana w złym świetle. Luca ogłasza wyniki od publiczności. Niestety, Violetta ma najniższy wynik. Do półfinałów przechodzą Ludmiła, Leon, Tomas i Federico.