FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to siedemnasty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Tomas jest załamany, że nie dostał się do Studia, i stwierdza, że Gregorio go oblał na egzaminie z tańca. Beto mówi, że Tomas zdał, bo widział jego wyniki. Ludmiła przyznaje się Leonowi, że zamknęła Violettę w schowku na szczotki i mówi, że zrobiła to dla ich dwojga. Okazuje się, że German nie poznał Angie na zdjęciu z Marią, a wpadł w żal na myśl, że wszystko w domu przypomina Marię. Angie pyta Germana czy on nie zna kogoś z rodziny Marii i mówi, że ten ktoś mógłby zapoznać Violettę z jej matką. German wmawia Angie, że Violetta nie ma krewnych. Beto wyjaśnia Pablo całą sytuację. Gregorio dumnie przyznaje, że obniżył Tomasowi ocenę. Pablo mówi Gregorio, że Tomasowi świetnie poszło na egzaminie mimo kilku pomyłek. Angie mówi Pablo, że wraca do pracy. Prosi przyjaciela, by ograniczył jej grafik na pół etatu ze względu na Violettę. Pablo mówi Tomasowi, że w liście przyjętych był błąd i że zdał do Studia. Violetta jest tak dumna z Tomasa, że przytula go, i to przy Leonie, który oczywiście czuje się zazdrosny. Maxi mówi Camili, że został zaproszony do studia nagrań. Tomas pokazuje Francesce piosenkę, którą niedawno zaczął komponować. Podczas grania piosenki na pianinie Tomas wyobraża sobie, że Violetta patrzy na niego zza szyby i zaczyna grać piosenkę z uczuciem. Myśląc, że to dla niej Tomas gra piosenkę, Francesca robi się bardziej zauroczona. Na kolacji German pyta się córki jak jej zajęcia z historii muzyki i ona mówi wymówki. Violetta mówi Angie, że nie chce okłamywać taty o tym, że tak naprawdę jest uczennicą Studia. Angie mówi Violetcie, że ta będzie musiała to ciągnąć dopóki jej ojciec nie będzie gotowy, by poznać prawdę. Nadszedł pierwszy dzień Violetty i Tomasa w Studiu. Gdy Angie próbuje pomóc Germanowi wyciągnąć kartę sim ze starego telefonu, przypadkiem wrzuca ją do zlewu. Angie wyciąga kartę, ale przez to jej pierścionek wpada do zlewu. German namawia Ramallo, by kupił pierścionek dla Angie. Ramallo przypomina Germanowi, że on zaręcza się z Jade i sam ma kupić pierścionek. German wściekle mówi Ramallo, że ma już dosyć tego, że cały świat mu sugeruje, że podoba mu się guwernantka Violetty gdy tak naprawdę podoba mu się Angie, ale poprawia się mówiąc o Jade, i niechętnie zgadza się sam kupić pierścionek. Tomas daje Violetcie w prezencie swój stary kamerton. Przed Studiem dochodzi do konfrontacji między Violettą i Ludmiłą. Tomas próbuje przerwać awanturę dziewczyn, ale przez przypadek potrąca Gregoria. Całe zdarzenie zostaje zgłoszone do Pabla. Pablo wybacza Violetcie to zajście. Ludmiła straszy Violettę, żeby ta zrezygnowała ze Studia. Violetta nie daje się nastraszyć. Tomas pokazuje Maxiemu i Braco piosenkę, którą napisał dla Violetty. Gregorio wyrywa Tomasowi piosenkę z ręki, ale przez przypadek upuszcza ją na podłogę. Francesca znajduje piosenkę i, widząc, że tekst jest o dziewczynie, myśli, że to dla niej Tomas napisał piosenkę. Francesca mówi o tym przyjaciołom. Maxi i Braco mówią Camili, że Tomas napisał piosenkę dla Violetty. Angie wyznacza uczniom zadanie, w którym będą w parach mieszanych śpiewać piosenki, w których jedna osoba pokazuje uczucie do drugiej osoby. Mówi też, że pary będą losowane. Ludmiła i Naty robią oszustwo w losowaniu par, żeby ta pierwsza zaśpiewała z Tomasem, i udaje im się. Poza Tomasem i Ludmiłą, inne losowane pary to: Violetta i Leon, Francesca i Maxi, i Camila i Andres. Francesca nie jest zadowolona z tego, że Tomas jest w parze z Ludmiłą. Violetta mówi Francesce, że Tomas nic nie czuje do Ludmiły. Francesca mówi Violetcie, że Tomas coś do niej czuje, bo napisał dla niej piosenkę. German pokazuje Angie kupiony dla niej pierścionek i zakłada go jej na palec. Podczas wizyty w studiu nagrań Camila dla zabawy śpiewa w sali nagraniowej. Producent muzyczny, Charlie, słyszy jak Camila śpiewa i jest zachwycony. Leon pyta się Violetty co jej jest. Violetta mówi Leonowi, że jest po prostu smutna, ale to przejdzie. Leon mówi Violetcie, że pomoże jej przez to przejść. W tej chwili Tomas przechodzi niedaleko i widzi Violettę z Leonem.