FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to dwudziesty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Widząc jak Leon próbuje pocałować Violettę, Tomas odchodzi z żalem. Violetta powstrzymuje Leona przed pocałunkiem. Leon mówi Violetcie, że nie mógł się powstrzymać, bo ona mu się podoba. Violetta dziękuje Leonowi za wsparcie podczas jej pierwszego publicznego występu. Leon tłumaczy Violetcie, że to ona jest gwiazdą i w końcu pokazała światu swój talent. Francesca, Maxi i Braco są smutni decyzją Camili, bo ona ich zostawi jak rozpocznie karierę, ale wiedzą, że to dla niej wielka szansa. Camila mówi przyjaciołom, że nadal będą zgranym zespołem i za kilka lat odniosą wielki sukces. German i Angie tłumaczą Jade, że to co widziała nie jest tym co myśli. Awanturę przerywa Olga, która przynosi przysłany dla Germana wazon z Japonii. Wieczorem Violetta mówi Angie, że chciałaby o wszystkim powiedzieć tacie. Angie mówi Violetcie, że to musi trochę zaczekać, bo jej tata się zmienia. Mówi też Violetcie, że ona ma bardzo dużo szczęścia mając tak dobrego ojca jak German. Violetta podejrzewa, że jej guwernantka podkochuje się w jej tacie. Angie temu zaprzecza. Nazajutrz Tomas wyznaje Violetcie swoje uczucia i to, iż wie, że ona czuje to samo. Mówi też, że da jej spokój jeśli ta mu powie, że czuje coś więcej do Leona. Violetta denerwuje się tym co ma odpowiedzieć Tomasowi, bo Francesca stoi obok. Rozmowę przerywa Leon. Tomas ostrzega Leona, że ten będzie miał z nim do czynienia jeśli Violetta przez tego drugiego ucierpi. Camila i Maxi proszą Charliego, by pozwolił im obejrzeć kontrakt i skonsultować sprawę z prawnikiem. Niestety, znajomy prawnik Camili jest na urlopie. Przyjaciele mówią Violetcie, że skoro jej ojciec jest znanym biznesmenem, to może mieć jakiegoś prawnika, który ogląda jego umowy. Violetta bardzo dobrze zna tego prawnika, bo nim jest Ramallo, i obiecuje Camili, że porozmawia z nim choć wie, że tak zaryzykowałaby ujawnieniem tacie, że chodzi do Studia. Luca mówi siostrze i jej przyjaciołom, że wczorajszy występ Violetty podwoił jego dochody, i że postanowił zmienić nazwę z "Resto Baru" na "Resto Band" i urządzić tam koncerty na żywo. Francesca jest temu przeciwna gdyż uważa, że jej brat chce zarobić na talencie jej i jej przyjaciół. Oglądając w komputerze stare nagrania ze Studia, Camila, Maxi i Braco znajdują coś zaskakującego. Matias daje Jade prawdziwy pierścionek w towarzystwie dwóch panów, którzy podobno są ochroniarzami w banku. Po tym jak German poszedł, Matias każe Jade wymienić pierścionek, bo ci dwaj panowie pracują dla osoby, której sprzedał pierścionek. Jade nie chce oddać pierścionka i chowa się przed Matiasem, którego gonią dwaj panowie. Dowiadując się od Olgi, że wazon z Japonii jest warty tysiące, Jade zabiera go, by go sprzedać. Gdy zniknięcie wazonu zostaje zauważone, Jade wmawia, że stłukła wazon i wyrzuciła go. Chcąc bardziej zaszkodzić Violetcie i Francesce, Ludmiła obejmuje Tomasa na ich oczach. Camila i Maxi przerywają próbę Tomasa i Ludmiły, by pokazać Angie nagranie, na którym Ludmiła i Naty ustawiły losowanie. Angie jest zła na Ludmiłę za oszustwo i chce powtórzyć losowanie. Chcąc, żeby Violetta pozostała jego partnerką, Leon mówi Angie, że to Ludmiła ma zmienić partnera. Francesca zgłasza się na zmianę partnera, bo chce zaśpiewać z Tomasem. Oszustwo zostaje zgłoszone do Pabla. Leon pyta się Violetty, że gdyby losowano pary od nowa, chciałaby zaśpiewać z Tomasem. Violetta mówi Leonowi, że to z nim chce zaśpiewać w duecie. Tomas ma pretensje do Ludmiły za oszustwo. Francesca proponuje Tomasowi, żeby zaśpiewali razem piosenkę, którą skomponował. Francesca potem mówi o tym Violetcie, która nie czuje się z tym zbyt komfortowo. Naty dowiaduje się o kontrakcie podsłuchując Maxiego, który rozmawiał z Camilą przez telefon, i mówi o tym Ludmile. W domu, mając pewność, że jej tata nie wyjdzie z łazienki, bo bierze kąpiel, Violetta prosi Ramallo, żeby zobaczył kontrakt. Kiedy Ramallo na chwilę wychodzi, by znaleźć okulary (z powodu małych liter w kontrakcie), niespodziewanie German szybko wychodzi z kąpieli i dostrzega kontrakt. Ramallo ratuje sytuację wmawiając, że to kontrakt córki jego przyjaciela. Violetta mówi Angie, że nie chce dalej okłamywać taty. Angie zapewnia Violettę, że wszystko jej tacie wkrótce powiedzą. Jade podsłuchuje Violettę i Angie, i podejrzewa, że one mają jakiś wspólny sekret. Violetta mówi Maxiemu, że Tomas jej się podoba i że raczej nigdy z nim nie będzie, by nie sprawić Francesce przykrości. Camila stresuje się, bo nie może podpisać kontraktu dopóki Violetta nie zadzwoni, a producenci się niecierpliwią. Po tym jak Violetta zadzwoniła, Maxi zabrania Camili podpisania kontraktu, bo producenci chcą, żeby ona nie występowała przez 10 lat i zamierzają też wykorzystać jej głos, żeby jakaś diwa śpiewała z playbacku. Camila odmawia podpisania umowy. Charlie mówi Camili i producentom, że znalazł inną gwiazdę: Ludmiłę. Tomas i Francesca ćwiczą razem piosenkę "Tienes todo" - piosenkę, którą Tomas napisał dla Violetty. Violetta z żalem przygląda się Tomasowi i Francesce.