FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to 27 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Angie zauważa swoją matkę idącą w stronę jej i Violetty. Nie chcąc, by jej matka i siostrzenica się spotkały, Angie prosi Violettę, żeby sobie poszła. Niestety, Angelica zdążyła zobaczyć Violettę i jest zła na córkę, że nic jej nie mówiła. Gdy Angie mówi, że Violetta nie wie o ich wspólnym pokrewieństwie, Angelica chce jeszcze bardziej znaleźć swoją wnuczkę. Gdy Laura widzi jak Andrea całuje Maxiego, jest całkowicie przekonana, że oni są parą. Udając ducha Marii, Matias nawiedza Jade i każe jej zmienić swój stosunek do innych, nawet do niego, bo inaczej będzie ją czekała surowa kara. Jade stosuje się do poleceń "ducha". Violetta dzwoni do Tomasa, by spytać go czemu odwołał randkę, ale on nie odbiera. Ludmiła wykrada telefon Tomasa i wysyła do Violetty fałszywą wiadomość, że on nie chce mieć z nią nic wspólnego. Czytając wiadomość, Violetta czuje się kompletnie zraniona. Leon przychodzi do Violetty. Leon mówi Violetcie, że chciałby zaśpiewać piosenkę na zajęciach u Angie, ale potrzebuje partnera, bo ta piosenka to duet. Violetta zgadza się zaśpiewać z Leonem na zajęciach u Angie. Mistrz Zambrano mówi Agustinie, że rzucił dla niej wszystko. Agustina dalej opiera się Mistrzowi Zambrano. Francesca i Camila podsłuchują jak Pablo rozmawia z Antonio o tym ile przedstawienie będzie kosztować i że dalej myśli nad fabułą. Maxi każe Andrei odczepić się od niego. Andrea tym razem zauważa, że to co Maxi jej mówi nie jest w jej wymysłach, a jest na poważnie, i ucieka z płaczem. Uczniowie Studia proponują Pablo, że wszyscy razem wymyślą fabułę przedstawienia. Gdy Angie czeka na Violettę, do domu Castillo przychodzi Angelica, która chce się zobaczyć z wnuczką. Angie prosi mamę, by pozwoliła jej wszystko wyjaśnić. Angie wychodzi z mamą przed przyjściem Violetty, której teraz nikt nie ma zaprowadzić do Studia. German mówi córce, że zaprowadzi ją na zajęcia. Ramallo odciąga Germana od tego i sam zaprowadza Violettę do Studia. Angie opowiada mamie o Violetcie i prosi ją, żeby nic nie mówiła. Tomas próbuje porozmawiać z Violettą, ale ona nie chce się do niego odzywać. Na zajęciach u Pabla uczniowie po kolei wymyślają fabułę przedstawienia: "Manekin jest uwięziony na wystawie i zakochuje się w chłopcu, który gra na gitarze. Manekin bardzo chce zaśpiewać, ale są inne manekiny, które mu na to nie pozwolą, ale manekin to przezwycięża dzięki miłości, a tymczasem wokół manekina są ludzie, którzy tańczą, a zakochana para razem śpiewa.". Pablo zgadza się na taki pomysł na fabułę. Matias mówi Jade, że duch Marii będzie chciał się na niej zemścić za niewypełnienie części obietnicy. Francesca i Camila są złe na Tomasa, że odwołał randkę z Violettą. Tomas wyjaśnia dziewczynom, że nie odwołał randki, a Violetta go wystawiła. Po tym jak Francesca i Camila mu doradziły, Tomas próbuje porozmawiać z Violettą, ale Leon go wyprzedza. Rozmowę Violetty i Leona obserwuje Angelica. Mistrz Zambrano oficjalnie ogłasza rezygnację z kariery gdy nagle przychodzi do niego Agustina. Agustina mówi Mistrzowi Zambrano, że zrozumiała to jak ogromny talent on ma po posłuchaniu jego płyty, i prosi go, żeby nie rzucał kariery. Mówi mu też, że nie mogą być w związku, bo są za młodzi, ale będą w kontakcie. Za słowami Agustiny, Mistrz Zambrano zgadza się kontynuować karierę. Francesca mówi Violetcie, że Tomas czekał na nią na randce. Violetta nie wierzy Francesce i mówi jej, że wszystko z Tomasem jest takie skomplikowane i ma tego dosyć. Antonio mówi Pablo, że przedstawienie będzie wymagało więcej niż całkowita ilość pieniędzy Studia. Pablo zapewnia Antonia, że odzyskają każdy grosz jaki on zainwestuje. Antonio zgadza się. Kiedy Jade rozmawia z Germanem, zauważa za nimi "ducha Marii". Na zajęciach u Angie Leon zgłasza się, by zaprezentować z Violettą piosenkę w duecie. Violetta i Leon śpiewają razem wspólną piosenkę, a Tomas patrzy na nich z żalem i zazdrością w oczach.