FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to 29 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Angelica próbuje wyznać Violetcie prawdę, ale wstrzymuje się i odchodzi, zostawiając wnuczce chustkę. German prawie całuje Angie, ale ona go powstrzymuje i potem wychodzi. Maxi nie jest zadowolony z tego, że Andres i Andrea się spotykają. Adwokat mówi Matiasowi, że on nie trafi do więzienia, jeśli zapłaci kaucję w cenie 15 000 pesos. Matias błaga Jade, by mu pomogła, ale ona odmawia, bo jest zła na brata, że ją okłamywał. Tomas mówi Violetcie, że powinni o wszystkim zapomnieć i jeszcze raz umówić się na randkę. Violetta odrzuca propozycję Tomasa, mówiąc, że są problemy, gdy razem coś planują. Tomas mówi Violetcie, że ktoś próbuje ich rozdzielić. Violetta mówi Tomasowi, że chce być teraz sama. Ludmiła namawia Leona, żeby razem z nią rozdzielił Violettę i Tomasa, mówiąc, że jemu nie spodobałoby się to, jak oni będą śpiewać napisaną przez niego piosenkę. Podczas zapoznania uczniów z dyrektorem artystycznym przedstawienia, Angie zauważa w rękach Violetty chustkę mamy. Pablo mówi Angie, że skoro Violetta w tej chwili jest uśmiechnięta, to ona na pewno nie zna prawdy. Widząc, jak Andrea puszcza do niego oczko, Maxi dowiaduje się, że ona nadal chce go poderwać. Leon mówi Violetcie, że nie chce stracić tak wspaniałej przyjaciółki, jak ona, i oboje się przytulają, co zostaje nagrywane przez Ludmiłę. Angelica mówi Angie, że spotkała Violettę i nie mogła nic jej powiedzieć, bo ona była taka niewinna. Mówi też, że trzeba w końcu powiedzieć Violetcie prawdę. Angie mówi mamie, że nie mogą w taki sposób powiedzieć Violetcie prawdy, bo ona je znienawidzi. Prosi mamę, żeby dała jej trochę czasu. Angelica zgadza się. Maxi próbuje powiedzieć przyjaciołom, że Andrea wciąż go nachodzi, ale oni mu nie wierzą. Ludmiła pokazuje Leonowi nagranie, które zostało przerobione (na nagraniu przerobiono objęcia Violetty i Leona na bardziej czułe i dodano do niego romantyczną muzykę). Leon uznaje to, co zrobił z Ludmiłą za błąd. Ludmiła wrzuca nagranie do internetu. Maxi pokazuje Tomasowi nagranie Violetty i Leona. Wieczorem, gdy Angie przychodzi, German chowa się przed nią z Ramallo. Adwokat przychodzi do Jade. Pojawia się Ramallo i, myśląc, że adwokat to organizator przyjęcia zaręczynowego, daje mu zaliczkę. Tomas przychodzi do Violetty i ma do niej pretensje, że ona nie jest z nim szczera, mówiąc, że ona zgodziła się pójść z nim na randkę, gdy była dziewczyną Leona. Violetta tłumaczy Tomasowi, że ona i Leon są tylko przyjaciółmi. Tomas mówi Violetcie, że na nagraniu, które jest w internecie, ona i Leon czule się obejmowali. Rozmowę przerywa German, który wyprasza Tomasa. Nazajutrz Tomas próbuje dokończyć wczorajszą rozmowę z Violettą, ale przerywają im Ludmiła i Naty. Violetta oskarża Ludmiłę o wrzucenie nagrania do internetu. Ludmiła zaprzecza temu. Ludmiła potem przyznaje się Tomasowi, że wrzuciła filmik do internetu, mówiąc, że nie chciała, by on cierpiał przez osobę, która nie jest go warta. Tomas mówi Ludmile, że ona mu nie pomoże w ten sposób. Pablo mówi uczniom, że jutro będą przesłuchania do przedstawienia i że mogą się z nauczycielami podzielić pomysłami na zarobienie pieniędzy. Violetta mówi przyjaciółkom, że nie weźmie udziału w przesłuchaniach, bo nie chce, żeby jej tata się dowiedział. Na zajęciach u Angie, Violetta pokazuje Antonio i uczniom piosenkę, która będzie wykonana w przedstawieniu przez manekina - "Te creo". Tomas jest oczarowany tym, jak Violetta śpiewa swoją piosenkę. Ramallo mówi Germanowi, że ten nie może wiecznie uciekać przed Angie i że musi w końcu stanąć z nią twarzą w twarz. Rozmyślając sobie piękne wspólne chwile z Angie, German dzwoni do niej i umawia się z nią na spotkanie. Leon mówi Violetcie, że nigdy nie mógłby jej zranić. Violetta mówi Leonowi, że tym on różni się od Tomasa. Pojawia się Tomas, który znów podejrzewa, że Violetta i Leon się spotykają. Violetta mówi Tomasowi, że spotyka się z Leonem. Tomas nie jest tą wieścią zachwycony. Za pół ceny, która miała być na zaliczkę, Matias zostaje uwolniony z aresztu, ale nadal musi przebywać w domu Castillo ze względu na areszt domowy. Jade wścieka się na Matiasa, że przez jego kłopoty musiała oddać zaliczkę, by go z tych kłopotów wyciągnąć. Kłótnię rodzeństwa przerywa bardzo wściekły Ramallo. Gdy Andres na chwilę wychodzi z sali tańca, Andrea nagle całuje Maxiego. Gdy Angie czeka na Germana, Angelica przychodzi. Angelica mówi Angie, że muszą w końcu powiedzieć prawdę Germanowi i Violetcie. Angie ponownie próbuje wytłumaczyć mamie, że nie mogą tego zrobić, bo German przez to zabierze Violettę na drugi koniec świata. W tej samej chwili pojawia się German. W "Resto Bandzie" Leon pyta się Violetty, czy to, co powiedziała Tomasowi, było po to, by go zranić. Violetta mówi Leonowi, że przy nim jest jej dobrze i nie chce być z Tomasem, bo on sprawia, że ona źle się czuje. Kiedy Leon na chwilę wychodzi, Violetta patrzy na scenę, na której śpiewała z Tomasem, i zdaje sobie sprawę, że nadal darzy go ogromnym uczuciem. Luca pyta się Violetty, czy coś się stało. Violetta odpowiada, że ma problemy.