FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to 32 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Tomas musi wracać do Hiszpanii, bo jego babcia wyzdrowiała, a jego tata nie może się przeprowadzić do Argentyny. Kiedy Tomas jej to mówi, Violetta czuje się zraniona. Nie chcąc, by German odkrył prawdę, Angie wmawia mu, że to sprawa osobista. Pablo mówi Angie, że ona straciła szansę na powiedzenie Germanowi prawdy. Angie wścieka się na Pabla, że przez niego German prawie odkrył jej tajemnicę. Francesca i Maxi są zszokowani tym, że Camila chce odejść ze Studia. Camila mówi przyjaciołom, że nie chce już być artystką i że teraz chce studiować ekonomię. Jade nie odkryła, że Matias jest duchem Marii, a uważa, że jej brat po prostu się wygłupia w ubraniach Marii. Tomas mówi Pablo, Beto i Antonio, że musi odejść ze Studia, bo wraca do Hiszpanii. Wieczorem, myśląc, że Angie coś przed nim ukrywa, German każe Ramallo to sprawdzić. Jade proponuje Violetcie, żeby zaśpiewała na przyjęciu zaręczynowym. German mówi Jade, że nie chce, żeby Violetta śpiewała. Violetta podsłuchuje rozmowę. Nazajutrz Camila prosi Lucę, żeby ją zatrudnił jako kelnerkę, bo potrzebuje pieniędzy na studia. Angie każe Pablo zostawić ją w spokoju. Pablo mówi Angie, iż myślał, że coś dla niej znaczy. Angie mówi Pablo, że nie mogą dalej ciągnąć historii, że są parą. Ramallo podsłuchuje awanturę. Antonio mówi uczniom, że Tomas odszedł ze Studia i Leon go zastąpi w przedstawieniu. Ludmiła nie chce pracować z Leonem, ale zmienia zdanie gdy Antonio jej mówi, że jeśli ona zrezygnuje, to zastąpi ją Violetta. Violetta przychodzi do Tomasa. Violetta mówi Tomasowi, że nadal będą w kontakcie i że ich związek nie może się tak skończyć. Tomas mówi Violetcie, że między nimi nie było żadnego związku i że ona musi o nim zapomnieć. Ta rozmowa jeszcze bardziej rani Violettę. Ludmiła przychodzi do Tomasa i błaga go, żeby jej nie zostawił i żeby przemyślał wszystko ze względu na nich. Tomas mówi Ludmile, że między nimi nic nie ma. Udając ducha Marii, Matias mówi Jade, że ona nie może tak okropnie traktować brata. Jade mówi "duchowi", że Matias sprawia jej problemy. "Duch" mówi Jade, że Matias nie robi tego złośliwie. Ludmiła proponuje Leonowi, żeby się zeszli skoro grają główne role w przedstawieniu, ale on odmawia. W "Resto Bandzie" Camila nie radzi sobie z pracą kelnerki, ale nadal nie chce wrócić do Studia. Violetta, Francesca, Maxi i Braco błagają Camilę, by wróciła do Studia, ale ta pozostaje nieugięta. Violetta mówi Camili, że ona musi śpiewać, bo jest muzyką. Camila mówi Violetcie, że i tak nie wróci do Studia. Po tym jak Violetta poszła, Camila zaczyna przemyśleć to czy wróci do Studia czy nie. Leon mówi Andresowi, że ma dość Ludmiły i że chce, żeby to Violetta grała główną rolę. Andres potem zaczyna coś kombinować. Przed próbą zespołu manekinów nauczyciele próbują znaleźć zastępstwo za Camilę. Na szczęście Camila wraca do Studia w ostatniej chwili. Angie napisała dla Pabla list, by go przeprosić za ostre słowa i przyznać mu rację. Angie mówi Pablo, że musi powiedzieć prawdę Violetcie i Germanowi. Ramallo mówi Germanowi, że Angie i Pablo nie są i pewnie nigdy nie byli parą. German domyśla się, że Angie go okłamała, by go odsunąć od siebie, i jest tym zdenerwowany, bo dla niego szczerość jest najważniejsza. Ramallo mówi Germanowi, że jak Violetta dowie się, że jej ojciec ją okłamał, to ona poczuje się podobnie. German więc zamierza powiedzieć Violetcie prawdę. Leon pyta się Violetty czemu ona jest smutna. Violetta przyznaje się Leonowi, że Tomas ją zranił. Mówi też, iż zrozumiała, że musi więcej myśleć o sobie, a nie o innych. Violetta mówi także Leonowi, że poszłoby jej lepiej na przesłuchaniu gdyby nie myślała o tacie. Chcąc móc wystąpić w przedstawieniu, Violetta zamierza w końcu wyznać tacie prawdę. Jade przeprasza Matiasa za to jak wobec niego się zachowała. Do Matiasa przyjeżdża policja, ale to Olga otwiera drzwi. Na próbie Andres po kryjomu rozsypuje na scenie kulki, na których Ludmiła się ślizga. German mówi Violetcie, że chciałby jej coś powiedzieć. Violetta mówi ojcu, że też chciałaby mu coś powiedzieć. Pojawia się Angie, która mówi Violetcie i Germanowi, że chciałaby im coś powiedzieć.