FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to 37 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Tomas uważa, że uczucia Violetty do niego były kłamstwem. Violetta tłumaczy Tomasowi, że to on wszystko skończył, bo miał wyjechać do Hiszpanii. Tomas mówi Violetcie, że będąc z nim ona myślała jedynie o Leonie. Violetta mówi Tomasowi, że Leon nigdy jej nie zranił. Kłótnię Violetty i Tomasa przerywa Beto. German kończy swój związek z Jade. Jade nie zamierza wyprowadzić się z domu Germana i wszystkiego zaplanowane na zaręczyny odwołać. Gustavo zaprasza Naty na randkę. Naty potem mówi Ludmile, że nie może pójść z nią na zakupy, bo ma randkę z Gustavo. Ludmiła pyta się Gustavo czy poszedłby z nią na zakupy, a on się zgadza. Gustavo potem wmawia Naty, że nie może pójść z nią na randkę, bo coś mu wypadło. Pojawia się Ludmiła, która mówi, że Gustavo idzie z nią na zakupy. Ludmiła demaskuje Gustavo przed Naty. Francesca jest zła na Lucę, że nie zapłacił czesnych za Studio. Luca mówi siostrze, że musiał zapomnieć i obiecuje, że jutro jej da pieniądze. Violetta jest załamana po kłótni z Tomasem, ale Leon ją pociesza. Tomas oczywiście nie jest zadowolony na widok Violetty z Leonem. Ramallo podejrzewa, że German zerwał z Jade, żeby w końcu być z Angie. Mówi przyjacielowi, że ten musi w końcu zaakceptować to, że jest zakochany w Angie. Wieczorem Jade przypomina Violetcie kiedy są zaręczyny. Violetta wpada w przerażenie, bo zaręczyny jej ojca z Jade wypadają w ten sam dzień co przedstawienie. Violetta próbuje się wykręcić, ale Jade mówi jej, że to jest bardzo ważny dzień dla jej ojca. Kłótnię Violetty i Jade przerywa Angie. Jade mówi Angie, że ona i Violetta nie rozdzielą jej z Germanem. Violetta mówi Angie, że odkąd ona pojawiła się w jej domu, jej życie zmieniło się i to dzięki niej. Angie przysięga Violetcie, że nigdy jej nie zostawi i zawsze z nią będzie. Nazajutrz Olga wynajmuje łowców duchów, żeby pozbyli się ducha Marii. Nie wie, że łowcy duchów, których wynajęła, to oszuści, którzy naciągają klientów. Gdy Jade znajduje łowców duchów, oni wmawiają jej, że pracują w dezynsekcji i próbują pozbyć się karaluchów. Myśląc, że wszyscy chcą ją "zdezynfekować", Jade nie wytrzymuje i chce się wyprowadzić. Matias nie daje rady przekonać Jade do zmiany zdania, więc postanawia, że "duch Marii" zrobi to za niego. Leon gra Violetcie "Voy por ti" na pianinie, a potem razem śpiewają piosenkę, ale przerywa im Ludmiła. Ludmiła znów kłóci się z Violettą, ale tym razem wszystko pogarsza. Gdy pojawia się Tomas, Ludmiła udaje poszkodowaną. Tomas popiera Ludmiłę. Wszyscy mają Tomasowi za złe, że on wydaje się stawać po stronie Ludmiły. Ludmiła mówi Naty, że jak Tomas będzie nienawidził Violetty, to będzie miała u niego szanse. W "Resto Bandzie" stało się coś dziwnego; Luca zwolnił wszystkich kelnerów i sam obsługuje klientów. Francesca uważa, że w ten sposób Luca chce zwrócić na siebie uwagę. Przyjaciele Francesci chcą pomóc Luce, co jej samej się nie podoba. Na próbie Ludmiła ćwiczy występ z piosenką "Te creo" z grającymi manekiny Violettą, Francescą, Camilą i Maxim w tle. Gdy Ludmiła zaczyna śpiewać refren, Violetta zaczyna śpiewać drugi głos. Ludmiła przerywa próbę mając pretensje do Violetty, że śpiewała głośniej od niej. Antonio przyznaje Ludmile rację, co nie podoba się Violetcie. Leon przytula Violettę, by ją pocieszyć, co wywołuje jeszcze większy zawód u Tomasa. Ludmiła jednak to zauważa. Camila pyta się Luci czy on ma problemy finansowe skoro zwolnił kelnerów i nie zapłacił czesnych. Luca mówi Camili, że nie za bardzo potrafi liczyć. Camila mówi Luce, że pomoże mu, bo bardzo dobrze umie liczyć. Uczniowie Studia wpisują się na listę do przedstawienia. Violetta mówi Pablo, że nie weźmie udziału w przedstawieniu. Pablo pyta się Violetty dlaczego ona nie chce wystąpić. Violetta mówi Pablo, że w programie nie może widnieć ani jej imię, ani zdjęcia, bo jej tata o niczym nie wie. Pablo radzi Violetcie, żeby porozmawiała z tatą. Angie jest zła na Pabla, że on się wtrąca w nieswoje sprawy. Pablo stawia się mówiąc Angie, że ona nie mówi prawdy Violetcie, bo jest egoistką. Angie przyznaje Pablo rację i zamierza powiedzieć Germanowi prawdę. Gdy Matias skrada się po domu udając ducha Marii, zostaje zauważony przez łowców duchów. Francesca ma pretensje do Luci, że on jej nie wspiera. Camila przerywa kłótnię mówiąc, że bar jest zadłużony i trzeba będzie go zamknąć. Angie przychodzi do Germana, by w końcu wyznać mu prawdę. German nie daje Angie dojść do słowa i wyznaje jej miłość. Ludmiła mówi Tomasowi, że on nie ma prawa cierpieć przez dziewczynę, która na niego nie zasługuje. Tomas mówi Ludmile, że nic z tym nie zrobi. Ludmiła mówi Tomasowi, że pomoże mu zapomnieć o Violetcie i prosi go, żeby pomógł jej się zmienić. Mówi także Tomasowi, że razem mogą być lepszymi ludźmi. Mimo niepewności, Tomas zgadza się na ten układ. Violetta mówi Leonowi, że jej ojciec ją znienawidzi jak odkryje jej kłamstwo. Leon zapewnia Violettę, że jej ojciec o niczym się nie dowie. Niespodziewanie przed Violettą i Leonem pojawia się Jade.