FANDOM

Rozczarowanie, piosenki to 38 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Jade dowiaduje się, że Violetta uczy się w Studiu. Leon wmawia Jade, że tylko on się uczy w Studiu, a Violetta czasem go odwiedza. Jade nie daje się przekonać i mówi Violetcie, że wszystko powie jej tacie, a tak go odzyska. Tomas i Ludmiła zostają bliskimi przyjaciółmi. Angie mówi Germanowi, że nic do niego nie czuje i rezygnuje z posady guwernantki. Camila mówi Francesce i Luce, że muszą zmniejszyć koszty i zmienić dostawców, a występy nie przyniosły wystarczająco dużo pieniędzy i problem z kasą trwa już od jakiegoś czasu. Francesca pyta się Luci dlaczego nic jej nie powiedział. Luca mówi siostrze, że nie chciał jej martwić. Francesca przeprasza brata, że w niego wątpiła. Łowcy duchów gonią Matiasa po całym domu. Chowając się w pokoju Violetty, Matias ściąga z siebie ubrania Marii, które łowcy duchów znajdują. Łowcy duchów dowiadują się, że duch Marii to tak naprawdę przebrany człowiek. Jade próbuje donieść na Violettę Germanowi. W tej chwili pojawia się Violetta, która mówi Jade, że muszą porozmawiać. Violetta mówi Jade, że nauka w Studiu jest dla niej bardzo ważna i nie zmieni tego co czuje. Jade szantażuje Violettę; Violetta ma powiedzieć tacie, że chce, żeby on i Jade się zaręczyli, a jeżeli nie, to jej tajemnica o nauce w Studiu wyjdzie na jaw. Violetta potem pyta się ojca gdzie jest Angie, bo nigdzie jej nie ma. German mówi córce, że Angie odeszła. Violetta każe ojcu wyznać, że to z jego powodu Angie odeszła. Nie otrzymując odpowiedzi, Violetta obraża się na ojca i zamierza porozmawiać z Angie. Angie przyznaje Pablo rację, że nie powinna wprowadzić się do domu Violetty, bo pozwoliła Germanowi wyznać jej miłość. Pablo mówi Angie, że ona też musi wyznać Germanowi miłość. Angie mówi Pablo, że nie może kochać Germana, bo on jest jej szwagrem. W tej chwili przychodzi Violetta, która pyta się Angie czy to z powodu jej ojca zrezygnowała. Angie mówi Violetcie, że to nie przez jej ojca zrezygnowała i to zaszło tylko z jej powodu. Violetta pyta się Angie dlaczego odeszła. Angie próbuje wyznać Violetcie prawdę, ale wmawia jej, że odeszła, bo nie chciała odkładać swojej kariery na bok. Francesca, Camila, Maxi, Braco i Napo postanawiają pomóc Luce uratować bar przejmując różne posady i występować, a tak zarobią mnóstwo pieniędzy. Wieczorem Violetta decyduje się porzucić swoje marzenia dla szczęścia swojego ojca. Violetta zamierza wyznać tacie prawdę, ale nie robi tego i mówi ojcu, że rozmawiała z Angie i pyta się go czy jej odejście nie miało z nim nic wspólnego. German mówi Violetcie, że o niczym nie wie i że jeśli jakoś uraził Angie, to pewnie nieświadomie. Violetta potem pyta się ojca o co on się pokłócił z Jade. German mówi córce, że chyba się wystraszył, bo odkąd jej mama zmarła, nie był z żadną inną kobietą, ale potem poznał Jade i zakochał się w niej. Violetta mówi tacie, że była niesprawiedliwa wobec Jade i że ona zasługuje na drugą szansę. Jade podsłuchuje całą rozmowę. Nazajutrz Francesca próbuje wytłumaczyć Tomasowi, że on zadaje się z nie tą osobą co trzeba, ale bezskutecznie. Violetta wyjaśnia Leonowi jak było. Leon mówi Violetcie, że ona nie może do niczego zmuszać taty, bo on jest dorosły i decyzje co do miłości należą tylko do niego. Przez ciągłe próby Tomas ma obolałą nogę. Violetta współczuje Tomasowi mimo ich ciężkiego okresu. Andres dowiaduje się o problemach zdrowotnych Tomasa podsłuchując jego i Violettę. Pablo i Antonio postanawiają, że Tomas przećwiczy piosenkę w duecie z Violettą. Więc Violetta i Tomas ćwiczą scenę, w której śpiewają razem w duecie, i świetnie im to wychodzi. Ludmiła próbuje im przeszkodzić, ale Naty ją powstrzymuje. Antonio wyznacza Violettę na dublerkę Ludmiły. Ludmiła wścieka się, ale Antonio ostrzega ją, że jeśli ona dalej będzie się tak zachowywać, to zostanie zastąpiona. German i Jade mówią Violetcie, że się pogodzili i ich zaręczyny są znów aktualne. Jade chce wyznaczyć nowy termin zaręczyn, ale German postanawia pozostać przy starym terminie, czyli zaręczyny jednak będą w ten sam dzień co przedstawienie. Violetta mówi Angie, że nie może wystąpić w przedstawieniu, bo zaręczyny jej ojca wypadają w ten sam dzień. Angie mówi Violetcie, że trzeba stawić czoła problemom, by je rozwiązać, i doradza jej, by spełniła swoje marzenia. Violetta mówi Angie, że nie może tego zrobić. Angie wpada na pewien pomysł. Łowcy duchów posuwają się do oszustwa w celu otrzymania pieniędzy od Olgi; Jeden z nich będzie udawał ducha Marii, a drugi go złapie, a potem uciekną z pieniędzmi. "Duch" atakuje Olgę, ale Ramallo ją broni. Francesca, Camila, Maxi, Braco i Napo robią co mogą, by pomóc Luce uratować "Resto Band". Niestety, Braco i Napo nie postępują zgodnie z przepisami, przez co kucharz rzuca pracę, a klienci wychodzą, bo jedzenie, które dostali nie jest włoskie. Gdy przychodzi Luca, w kuchni wybucha gulasz. Andres mówi Gregorio o problemach Tomasa z nogą. Gregorio więc pokazuje Tomasowi nowe kroki w choreografii i każe mu je powtórzyć. Podczas tańca Tomas przewraca się. Angie zaprowadza Violettę do wielkiej sali koncertowej, a potem mówi jej pewne zdanie: "Jeśli czujesz, że to jest twoje miejsce na Ziemi, to będziesz wiedziała co powinnaś zrobić.".