FANDOM

Rywalizacja, piosenki to 28 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Po tym jak zaśpiewali razem na zajęciach u Angie, Leon pyta się Violetty czy ona poczuła to samo co on. Violetta odpowiada, że tak. Tomas kompletnie obraża się na Violettę. Od wspólnego śpiewania z Leonem Violetta zaczyna czuć do niego coś więcej niż tylko przyjaźń. Próbując tymczasem odwrócić uwagę Germana, żeby nie zobaczył "ducha" swojej żony, Jade mówi mu, iż chce, żeby Matias zamieszkał z nimi przez kilka dni i pomógł jej wszystko przygotować na zaręczyny. German zgadza się przyjąć Matiasa do swojego domu. Maxi ma wyrzuty sumienia, że był dla Andrei bardzo niemiły. Spotyka piękną dziewczynę, którą okazuje się być Andrea, i jest zszokowany, że ona się całkiem zmieniła. Andrea przeprasza Maxiego za swoje zachowanie i mówi mu, że to co jej powiedział pomogło jej zrozumieć, że lepiej widzieć ludzi takich jakimi są. Ze względu na zmianę Andrei, Maxi zaczyna coś do niej czuć. Violetta mówi Angie, że nie wie czy powinna kochać Leona albo Tomasa. Matias postanowił, że "duch Marii" nakłoni Jade i Olgę, by były dla niego miłe i spełniały jego zachcianki, i dlatego pisze na tacy szminką Marii słowa "Troszczcie się o Matiasa". Jade i Olga stosują się do poleceń "ducha" i spełniają wszystkie zachcianki Matiasa. Na polecenie Ludmiły, Naty wykrada telefon Violetty i kasuje wszystkie w nim wiadomości. Angelica nie może się powstrzymać i chce porozmawiać z Germanem. Angie prosi mamę, by pozwoliła jej powiedzieć prawdę Violetcie i Germanowi. Francesca ma pretensje do Tomasa, że odwołał randkę z Violettą i wysłał jej wiadomość, że nie chce z nią więcej rozmawiać. Tomas tłumaczy Francesce, że nie wysłał Violetcie żadnej wiadomości i pokazuje jej, że w liście wysłanych wiadomości nie ma żadnej wiadomości (Ludmiła i Naty skasowały wiadomości). Tomas wyjaśnia Violetcie, że nie wysłał do niej żadnej wiadomości i że mieli pójść na randkę, ale ona nie przyszła. Violetta mówi Tomasowi, że nie przyszła, bo on jej wysłał wiadomość, i potem próbuje mu pokazać tę wiadomość, ale nie może jej znaleźć (wszystkie wiadomości zostały skasowane). Tomas mówi Violetcie, że ona okłamuje samą siebie. Ludmiła próbuje przekupić Pabla, by dał jej główną rolę w przedstawieniu, ale bezskutecznie. Camila i Braco doradzają Maxiemu, żeby powiedział Andrei co czuje. Antonio mówi Pablo, że wydatki na przedstawienie przekraczają budżet Studia. Pablo proponuje Antonio, żeby urządzili imprezę, by zarobić pieniądze na przedstawienie. Antonio mówi Pablo, że na pewno wystawią przedstawienie mimo przeciwności. Angie mówi Germanowi, że musi z nim pilnie porozmawiać. German mówi Angie, że to musi trochę poczekać, bo musi zaraz odbyć telekonferencję. German potem mówi Ramallo, że Angie chciała z nim porozmawiać. Ramallo mówi Germanowi, że Angie pewnie chciała mu powiedzieć, że jest jej przykro, bo rozstała się z Pablo. Leon każe Tomasowi zostawić Violettę w spokoju. Tomas mówi Leonowi, że nie zrezygnuje z Violetty mimo starań tego drugiego, a potem oskarża go o wysyłanie do Violetty fałszywych wiadomości. Violetta przerywa awanturę chłopaków. Leon mówi Violetcie, że ona musi w końcu zdecydować o to z kim będzie. Violetta mówi Leonowi, że już podjęła decyzję i nie wybrała ani jego, ani Tomasa. German i Angie nie mogą nigdzie w domu porozmawiać na osobności, więc postanawiają pogadać poza domem. Olga pyta się Ramallo dokąd German i Angie poszli. Ramallo mówi Oldze, że German i Angie poszli na randkę. Jade wszystko usłyszała i ciąga Matiasa ze sobą na dwór, by śledzić Germana i Angie. Przyjeżdża policja i Matias zostaje aresztowany za złamanie aresztu domowego. Jade w ten sposób dowiaduje się o areszcie domowym. Maxi prosi Andreę, by dała mu szansę, żeby się lepiej poznali. W tej samej chwili pojawia się Andres, który mówi Maxiemu, że spotyka się z Andreą. Będąc kilka ulic dalej od domu, Angie próbuje powiedzieć Germanowi prawdę. German źle zrozumiał słowa Angie i zamierza ją pocałować. Kiedy Violetta spaceruje sobie po mieście, ktoś ją śledzi. Zdając sobie z tego sprawę, Violetta pyta się tajemniczej osoby czemu ją śledzi. Tajemniczą osobą okazuje się być babcia Violetty, Angelica.