FANDOM

Rywalizacja, piosenki to 35 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Violetta i Leon są razem po swoim pierwszym wspólnym pocałunku. Ludmiła próbuje pocałować Tomasa, ale on ją powstrzymuje mówiąc, że i tak nie przestanie myśleć o Violetcie i nie będzie z tą pierwszą, bo wyjeżdża. Gregorio wmawia Pablo i Antonio, że widział jak ktoś kradł pieniądze ze zbiórki i że chciał powstrzymać złodzieja, ale on uciekł. Naty i Gustavo zaczynają być dobrymi przyjaciółmi. Gdy pojawia się Ludmiła, Gustavo jest bardziej w nią wpatrzony, a nie w Naty. Ludmiła dla żartu mówi Gustavo, że bardzo go lubi, co podnosi jego zainteresowanie. Luca jest rozżalony, że przez cały koncert nie miał okazji pokazać swojego talentu. Francesca wpada na pewien pomysł i namawia brata, żeby zaśpiewał. Słysząc jak Luca śpiewa, Francesca i jej przyjaciele są pod wrażeniem. Jade spotyka Angie i Pabla na ulicy, i mówi im, że wraz z Germanem powinna ich lepiej poznać. Angie mówi Jade, że jakiś czas temu German zaprosił ją i Pabla na kolację, ale nie mają kiedy przyjść. Jade uważa, że Angie po prostu wstydzi się przyprowadzić narzeczonego do domu. Pablo mówi Jade, że on i Angie nie są już razem. Przed kolacją Matias ostrzega Jade, że skoro Angie jest teraz bez chłopaka, to może bez przeszkód zdobyć Germana. Kiedy wszyscy siadają przy stole, Violetta dostaje kwiaty, które Leon jej przysłał, i mówi wszystkim, że Leon jest jej chłopakiem. Violetta mówi ojcu, że wie, iż to, że ma chłopaka nie podoba mu się, ale on będzie musiał się do tego przyzwyczaić. German na te wieści o mało nie dostaje ataku, ale Angie i Jade pomagają mu oddychać. Nazajutrz Jade próbuje namówić Angie, by wróciła do Pabla. Angie nie daje się przekonać. Olga podsłuchuje rozmowę. Na lekcji tańca Tomas z żalem patrzy jak Violetta rozmawia z Leonem. Violetta zauważa jak Tomas wychodzi z żalem. Francesca, Camila i Maxi pytają się Violetty czy coś jest między nią i Leonem. Violetta mówi przyjaciołom, że ona i Leon się pocałowali. Chcąc mieć Tomasa dla siebie, Ludmiła postanawia do tego wykorzystać pomysł Violetty o zatrudnieniu jego ojca. Violetta rozmawia z Tomasem o tym jak zareagował na jej rozmowę z Leonem. Mówi mu, że nie chce, by on cierpiał, i że i dla niej to nie jest łatwe, ale tak będzie lepiej. Po tym jak Violetta poszła, pojawia się Leon, który mówi Tomasowi, że jego związek z Violettą jest już dawno skończony. Leon potem mówi Tomasowi o swoim pocałunku z Violettą. Tomas nie jest z tego zadowolony. Tomas mówi Beto, że gdy zyskał szansę dostania się do Studia i grania głównej roli w przedstawieniu, musi to wszystko zostawić przez wyjazd do Hiszpanii. Violetta podsłuchuje rozmowę i zamierza nie dopuścić do powrotu Tomasa do Hiszpanii. Violetta przychodzi do ojca i ponownie prosi go, żeby załatwił pracę ojcu Tomasa. Mówi tacie, że nie robi tego, by uzyskać względy Tomasa, ale dlatego, bo ktoś potrzebuje pomocy. German mówi córce, że to co ona prosi nie jest łatwe. Violetta obraża się na ojca, a gdy wychodzi, znajduje Angie za drzwiami. Angie mówi Germanowi, że gdyby zatrudnił tatę Tomasa, to chłopaka będzie czekała wielka przyszłość, i że będzie tego bardzo żałował jeśli tak się nie stanie. Ramallo mówi Germanowi, że ten pomógłby Tomasowi gdyby jemu nie spodobałaby się Violetta. Olga mówi Ramallo, że Angie rozstała się z Pablo. W "Resto Bandzie" Gustavo kompletnie nie zwraca uwagi na Naty i cały czas zwraca uwagę jedynie na Ludmiłę. Na próbie Antonio prosi Tomasa, żeby był przy Ludmile gdy ona będzie ćwiczyć scenę, w której manekin śpiewa. Więc Ludmiła śpiewa Tomasowi "Te creo". Violetta wychodzi z żalem, a Leon za nią idzie. Leon pyta się Violetty czy zabolało ją to, że Ludmiła śpiewa dla Tomasa. Violetta mówi Leonowi, że zabolało ją to, że Ludmiła śpiewa jej piosenkę. Leon wpada na pomysł i, przy jego akompaniamencie na pianinie, Violetta śpiewa "Te creo". Po śpiewaniu Violetta dostaje telefon od ojca, że musi pilnie wracać do domu. Jade próbuje namówić Pabla, żeby się zszedł z Angie. Pablo domyśla się, że Jade po prostu boi się tego, że Angie odbierze jej Germana. Jade zaprzecza temu. Pablo mówi Jade, że kobieta taka jak ona mogłaby mieć u boku każdego mężczyznę i nie byłoby dobrze gdyby była z kimś kto jej nie kocha. Gustavo mówi Ludmile, że nie ma sensu przyjaźnić się z Naty, bo ona nie dorasta jej do pięt. Ludmiła domyśla się, że Gustavo nie jest zainteresowany Naty. W domu German mówi córce, że zdał sobie sprawę, że popełnił błąd nie chcąc zatrudnić taty Tomasa, i postanowił to zmienić, więc zadzwonił do niej, żeby podała dane ojca Tomasa, bo chce załatwić mu pracę. Violetta jest dumna z ojca. Antonio mówi Pablo i Beto, że mimo zbiórki nie mają dość pieniędzy na przedstawienie. Ramallo mówi Germanowi, że Angie zerwała z Pablo. German mówi, że to niemożliwe, bo widział jak Angie i Pablo całowali się przed domem. Ramallo podpowiada Germanowi, że Angie podobno chciała trzymać go na dystans całując kogoś innego przed jego domem. German pyta Angie, która właśnie weszła, czy to prawda, że ona nie jest i nigdy nie była narzeczoną Pabla. Angie pyta Germana po co miałaby go okłamywać. German mówi Angie, iż to dlatego, że ona nie chce się do niego zbliżyć, bo coś do niego czuje. W "Resto Bandzie" Violetta mówi Tomasowi, że on nie musi wracać do Hiszpanii, bo jej ojciec postanowił załatwić pracę jego ojcu. Tomas odpowiada na to słowami "Jesteś najgorszą osobą jaką znam.".