FANDOM

Ujawnienie, piosenki to 75 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Jade i Matias już wiedzą, że Angie jest ciocią Violetty, i postanawiają wykorzystać to na własną korzyść. Tomas tłumaczy Francesce, że tamto przytulenie z Violettą było przyjacielskie. Francesca mówi Tomasowi, że on może być z kim chce, i obraża się na niego, że ją okłamał w kwestii uczuć do Violetty. Naty jest wściekła na Ludmiłę, że napisała fałszywy liścik do Maxiego, i kończy ich wspólną przyjaźń. Naty potem wyjaśnia Maxiemu, że to Ludmiła napisała fałszywy liścik. Maxi i Naty wyznają co do siebie czują i zostają parą. Tomas mówi Violetcie, że jego związek z Francescą się skończył, bo przez swoją zazdrość ona kompletnie nie dostrzega rzeczywistości. Violetta mówi Tomasowi, że ma to samo z Leonem. Camila przygląda się rozmowie i potem mówi Violetcie, że to Tomas i Francesca muszą wszystko rozwiązać. Camila mówi Violetcie, że między nią, a Tomasem było coś poważnego i jeśli ona dalej będzie to ciągnąć, to zrani siebie, Tomasa, Leona i Francescę. Violetta zaprzecza temu, że coś czuje do Tomasa. Matias namawia Jade, by powiedziała Germanowi o Angie, ale ta tego nie robi. Jade mówi bratu, że poczeka na odpowiedni moment. Francesca kłóci się z Lucą o sprawę z Tomasem, ale Violetta każe im przestać. Violetta mówi Francesce, że ona i Tomas nie powinni ze sobą zrywać z powodu, który nie istnieje. Francesca mówi Violetcie, że może i ta nic nie czuje do Tomasa, ale on najwyraźniej coś do niej czuje. Kiedy Leon, Maxi, Andres, Napo i Broduey przesłuchują swoją piosenkę, do sali przychodzi Camila. Broduey każe chłopakom szybko się schować, a potem mówi Camili wymówki, żeby ona niczego się nie dowiedziała. Leon, Maxi, Andres i Napo mówią Broduey'owi, że on musi w końcu powiedzieć Camili prawdę. Na kolacji Jade wyjawia Germanowi, że Angie to tak naprawdę Angeles - ciocia Violetty i siostra Marii. Violetta daje ojcu znać, że wiedziała o tym gniewając się na niego, że ukrywał przed nią, że ona ma ciocię i babcię. German kompletnie obraża się na Angie. Angie próbuje wytłumaczyć Germanowi dlaczego skłamała. German jest wściekły nawet za to, że nie wiedział, że zakochał się w swojej szwagierce, i każe Angie się wyprowadzić. Tomas dzwoni do Violetty, ale w tej chwili do niej przychodzi tata. Violetta odkłada telefon, ale się nie rozłącza. Violetta wścieka się na ojca, że nie powiedział o jej cioci i babci. German mówi córce, że robił to dla jej dobra i że bał się, że ją straci. Violetta mówi ojcu, że to jego straciła i że coś między nimi się popsuło. Mówi także tacie, że ma już dosyć jego obaw i że od tej pory sama będzie kierować własną przyszłością. Tomas słyszy przez telefon całą awanturę i współczuje Violetcie. Nazajutrz Violetta błaga Angie, żeby została. Angie mówi siostrzenicy, że w taki sposób wyciągną wnioski z tej sytuacji. Violetta mówi Angie, że nie może teraz ryzykować i powiedzieć tacie prawdy o jej nauce w Studiu. Kiedy Angie wychodzi z walizkami, do domu Castillo przychodzi Angelica, która chce się upewnić, że German nie zabierze Violetty. German obiecuje Angie i Angelice, że nigdy więcej nie rozdzieli ich z Violettą i jej nigdzie nie zabierze, i mówi im, że zrozumiał to, że kłamstwo nie popłaca. Ludmiła wraca do Studia po kilku dniach zawieszenia. Camila mówi Broduey'owi, że kupiła dla ich obojga dwa bilety na koncert jej ulubionego zespołu. Broduey wmawia Camili, że nie może pójść, bo musi się opiekować małym kuzynem, który przyjechał. Ludmiła straszy Naty, ale Maxi staje w obronie swojej dziewczyny. Olga przypadkiem wygaduje Germanowi, że ona i Ramallo wiedzieli o tajemnicy Angie. Matias mówi Jade, że mimo ich drobnego sukcesu muszą opuścić dom Germana. Jade mówi bratu, że to się może zmienić, bo ona jako jedyna nie okłamała Germana. Tomas mówi Violetcie, że usłyszał jej rozmowę z tatą, bo ona się nie rozłączyła. Violetta mówi Tomasowi, że jedyne o czym jej ojciec teraz nie wie jest jej nauka w Studiu. Leon przechodzi obok i obraża się na widok Violetty z Tomasem. Tomas pozwala Violetcie porozmawiać z Leonem. Violetta mówi Leonowi, że tęskni za nim i naprawdę nic jej nie łączy z Tomasem. Leon mówi Violetcie, że nie może być blisko niej i dlatego nie chce być jej chłopakiem. Mówi także swojej byłej dziewczynie, że ona sama nie wie co czuje i nie chce się do tego przyznać. Violetta czuje się bardzo zraniona. Francesca mówi Tomasowi, że on nie może zaprzeczyć temu, że kocha Violettę, i przestaje się do swojego byłego chłopaka odzywać. Ludmiła mówi Naty, że Maxi założył się z Andresem, że każdy z nich będzie miał dziewczynę przed końcem roku. Naty w to nie wierzy, ale Ludmiła woła Andresa, który potwierdza, że był zakład. Leon, Maxi, Andres, Napo i Broduey dają koncert w "Resto Bandzie", by wypromować dla Luci bar. Camila przychodzi i dowiaduje się, że Broduey jednak wrócił do zespołu. Jade i Matias udają, że się wyprowadzają, żeby znów przekonać do siebie Germana. German mówi Jade, że skoro ona jako jedyna go nie okłamała i chcąc wynagrodzić jej to, że nie odwzajemniał jej uczuć, wezmą ślub od razu. Violetta i Tomas spotykają się w parku. Rozmawiają o tym jak im obojgu jest ciężko z powodu miłości i między nimi prawie dochodzi do pocałunku.