FANDOM

Ulga, piosenki to 49 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Leon zrywa z Violettą przez nagranie, na którym ona i Tomas prawie się całują. Mówi jej, że ona nie potrafiła uniknąć uczucia, którym darzyła Tomasa. Violetta mówi Leonowi, że mogłaby jeszcze raz spróbować zapomnieć o tym uczuciu. Leon tłumaczy Violetcie, że ona przez cały ten czas próbowała o tym uczuciu zapomnieć, ale nie wyszło, i jest jasne, że ona nie przestanie czuć tego co czuje do Tomasa. Violetta mówi Leonowi, że choć się rozstaną nie przestanie go kochać. Ludmiła wmawia Tomasowi, że to Andres próbował ją pocałować. Mówi mu także, że widziała nagranie, na którym on prawie całuje się z Violettą. Ludmiła potem oskarża Violettę o kradzież jej kostiumu i o to, że próbowała pocałować Tomasa. Mówi, że wszystko zostało nagrane. Violetta domyśla się, że to Ludmiła pokazała nagranie Leonowi, i przyznaje jej rację, że to wszystko było z jej winy. Tomas dzwoni do Violetty i wyjaśnia jej, że Ludmiła pocałowała Andresa. Jade wynajmuje prywatnego detektywa, by śledził Angie i odkrył o niej wszystko. Ludmiła mówi Tomasowi, że wybacza mu to, że prawie pocałował Violettę, wmawiając, że ona go wrobiła, by osiągnąć swój cel. Rozmowę podsłuchuje Violetta, ale Tomas ją zauważa i współczuje jej. Gregorio wyznacza grupie specjalnej zadanie, w którym każdy członek zaśpiewa osobno jedną piosenkę. Ludmiła chce rozdać piosenki, ale Violetta każe jej położyć piosenki na fortepianie, żeby każdy wybrał co chce. Gdy Violetta bierze jedną partyturę, Ludmiła próbuje wziąć partyturę. Violetta i Ludmiła kłócą się, ale Leon przerywa kłótnię wyrywając dziewczynom z rąk partyturę. W "Resto Bandzie" Angie i Pablo patrzą w jakim stanie są uczniowie, których nie wybrano do grupy specjalnej. Pablo mówi Angie, że to wszystko wkrótce skończy się wielką bitwą. Angie mówi Pablo, że powinni porozmawiać o tym z Antonio, ale jej chłopak woli się w to nie mieszać. Angie mówi Pablo, że on nie musi mieszać się w sprawy Studia, i przekonuje go, by pomógł uczniom. Pablo mówi uczniom, że mają w sobie tyle energii, i zachęca ich, by zaśpiewali. Więc uczniowie śpiewają wraz z Angie "Veo Veo", a temu się przygląda z ukrycia detektyw. Angie i Beto mówią Gregorio, że uczniowie, którzy nie zostali wybrani do grupy specjalnej, są kompletnie załamani i on musi coś z tym zrobić. Gregorio oczywiście jest temu przeciwny. Na polecenie Ludmiły, Naty chowa do szafki Violetty zaproszenie na spotkanie w parku, które jest podpisane imieniem Leona. Violetta znajduje zaproszenie i, czytając je, robi się szczęśliwa na myśl, że Leon podobno chce się z nią zejść. Ludmiła podrzuca Tomasowi do kieszeni zaproszenie na spotkanie w parku, które jest podpisane imieniem Violetty. Tomas czyta zaproszenie i wmawia Ludmile, że to lista zakupów, którą mama mu zapisała. Violetta mówi Angie, że Leon chce się z nią spotkać i że czuje się z tego powodu bardzo szczęśliwa. Pablo patrzy jak Violetta i Angie rozmawiają. Po tym jak Violetta poszła, Pablo mówi Angie, że ona promienieje kiedy jest z siostrzenicą. Angie mówi Pablo, że cieszy się, że może widzieć Violettę. Pablo mówi Angie, że ona jest najlepszą ciocią jaką Violetta mogłaby mieć. Ani Angie, ani Pablo nie wiedzą, że na stoliku, przy którym siedzą, jest podsłuch. Za pomocą podsłuchu detektyw dowiaduje się, że Angie jest ciocią Violetty. Kiedy Violetta przygotowuje się na spotkanie w parku, Ludmiła i Naty widzą jak Tomas wchodzi do Studia. Nie chcąc, by plan nie wypalił, Ludmiła i Naty odwracają uwagę Tomasa i wysyłają go do Beto, wmawiając, że nauczyciel go potrzebuje. Nie mogąc patrzeć jak uczniowie są załamani i kłócą się ze sobą, Angie i Beto rzucają swoje zawody w Studiu. Antonio prosi Angie i Beto, żeby zostali. Ludmiła namawia Leona, by poszedł do parku, a tak on dowiedziałby się jaka Violetta jest naprawdę. Jade i Matias pytają się detektywa co on wie o Angie. Detektyw pokazuje Jade i Matiasowi kopertę, w której są niezbędne informacje o Angie. W parku Tomas spotyka Violettę, ale ona nie jest zadowolona na jego widok, bo spodziewała się Leona. W tej samej chwili pojawia się bardzo wściekły Leon.