FANDOM

Logo violetta

Violetta — argeńtyńska telenowela dla gimbów, który opowiada o życiu muzycznie nieudolnej nastolatki - Violetty Castillo. Poznaje przyjaciół i znajduje miłość, jednak jej natarczywy ojciec odsuwa od niej każdego kandydata. Ważny wątek przedstawiają też narzeczona Germana - Jade i jej brat - Matias, którzy popadają w kłopoty finansowe, a także ciotka Violetty - Angie. Jade zakochuje się w ojcu Violetty, jednak ten chce ją tylko wykorzystać i zostawić, ku uciesze Sroli, która nienawidzi przyszłej macochy z powodu zazdrości o jej głos, wygląd, inteligencję itd. Fabuła opiera się głównie na Sroletcie, która przybyła do Buenos Aires z poczuciem bycia zaje*istą, po czym ukradła Ludmile jej chłopaka - Leona. Potem zaczęła puszczać się z Tomaszem, nadal twierdząc, że to Ludmiła jest tą "złą". W którymśtam sezonie doszedł Diego, z którym Viola także zaczęła się umawiać, no bo im więcej, tym lepiej.

Ciekawostki Edytuj

1. Serial miał się nazywać ,,Esperanza mía". (PL. ,,Moja nadzieja")

2. Rolę Violetty gra Martina Stoessel.

3. Sroletta ma prawdopodobnie niemieckie korzenie - jej ojciec nazywa się German (z angielskiego - "Niemiec").

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Violetta (serial)