FANDOM

Wyznanie, piosenki to 71 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Dzięki Ludmile Violetta już wie, że Angie jest jej ciocią. Robi się zrozpaczona, bo Angie była jej przyjaciółką i wierną towarzyszką, ale trzymała w sekrecie, że jest jej ciocią. Angie wchodzi do sali i jest zaskoczona na widok bardzo smutnej Violetty dopóki nie zauważa pokazanego nagrania. Violetta ucieka od Angie z płaczem. Angie zauważa Ludmiłę i dowiaduje się, że to była jej wina. Leon nie wierzy w to, że Violetta chce z nim być i mówi chłopakom, że chce teraz o niej zapomnieć. Marotti mówi Gregorio, że z powrotem zmienił wyniki głosowania i dlatego Federico wygrał. Antonio ogranicza Gregoria z posady dyrektora do stanowiska nauczyciela tańca. Pablo zostaje przywrócony do posady dyrektora. Podczas konfrontacji z Germanem, Jade stwierdza, że Matias ubzdurał sobie to co jej powiedział. Ramallo mówi Germanowi, że on musi zebrać odwagę i powiedzieć Jade, że nie chce brać z nią ślubu. German mówi Ramallo, że powie Jade jak tylko ona się uspokoi. Angie i Pablo są źli na Ludmiłę za to co zrobiła i zawieszają ją w prawach ucznia na 3 dni. Angie wraca do domu całkiem przerażona. German pyta Angie czy coś się stało. Angie mówi Germanowi, że już nie może tego ciągnąć i przytula go. W tej samej chwili Violetta wraca do domu. Widząc załamaną córkę, German pyta się jej czy coś zaszło między nią i Angie. Violetta mówi ojcu, że on powinien spytać o to Angie. German więc pyta Angie co zaszło między nią i Violettą. Angie nie odpowiada na pytanie Germana i odchodzi z żalem. Maxi, Andres i Broduey mówią Camili, że nie wykorzystali zaproponowanych przez nią zmian w ich piosence. Wieczorem Angie przeprasza Violettę, że ją okłamała, i wyjaśnia swojej siostrzenicy całą prawdę. Violetta wybacza swojej cioci. Angie potem pokazuje Violetcie zdjęcia z czasów kiedy z nimi była Maria i opowiada siostrzenicy całą jej przeszłość, nawet to, że kiedy ta była mała, to śpiewała wraz z mamą. Angie mówi Violetcie, że nadszedł czas porozmawiać z jej tatą. Violetta tłumaczy Angie, że nie mogą nic powiedzieć jej ojcu, bo on wcale się nie zmienił i może znów je rozdzielić jak odkryje całą prawdę. Nazajutrz, podczas śniadania, Violetta daje Oldze i Ramallo znać, że wie kim jest Angeles. Mówi im, że wie, iż oni nie są niczemu winni, bo za wszystko jest odpowiedzialny jej tata, który w tej chwili przychodzi. Violetta jest dla ojca bardzo niemiła. German każe Angie, Oldze i Ramallo powiedzieć mu co jest z Violettą, ale oni wykręcają się. German otwarcie mówi Angie, Oldze i Ramallo, iż wie, że oni coś przed nim ukrywają. German mówi córce, że nie podoba mu się to w jaki sposób ona go ostatnio traktuje. Violetta mówi ojcu, że ma po prostu własne problemy. German mówi Violetcie, że kocha ją i robi to wszystko tylko dla jej dobra. Maxi i Andres zakładają się, że każdy z nich będzie miał dziewczynę przed końcem roku. Luca jest załamany, że nawet po programie nikt nie zwraca uwagi na jego talent. Francesca mówi bratu, że on nie może tak od razu być wielką gwiazdą. Ludmiła próbuje dostać się do Studia, ale nikt nie pozwala jej tam wchodzić. W "Resto Bandzie" zarówno Maxiemu, jak i Andresowi wpada w oko jedna dziewczyna. Maxi daje tej dziewczynie zaproszenie na randkę w parku. Andres idzie do tej dziewczyny, ale przypadkiem na nią wpada. Dziewczyna gubi zaproszenie od Maxiego. Andres znajduje zaproszenie i myśli, że dziewczyna zaprasza go na randkę w parku. Leon, Maxi, Andres, Napo i Broduey zastanawiają się czy pokazać swoją piosenkę Marottiemu czy nie. Camila mówi chłopakom, że to nie jest dobry pomysł. Broduey natomiast mówi Camili, że to nie jest jej sprawa. Antonio wraz z nauczycielami Studia ogłaszają uczniom, że Ludmiła przez jakiś czas nie będzie chodziła do Studia, bo została zawieszona przez to, że popełniła ogromny błąd i ona musi ponieść z tego konsekwencje. Antonio ogłasza także uczniom, że Pablo znów jest dyrektorem, co ich bardzo uszczęśliwia. Violetta mówi przyjaciołom, że Angie jest jej ciocią. Uczniowie Studia gratulują Federico wygranej w programie i żegnają się z nim. Gdy Violetta wychodzi ze Studia, idzie w stronę Leona. Violetta nagle uśmiecha się i podchodzi bliżej do Leona. Leon uśmiecha się gdyż uważa, że Violetta chce się z nim pogodzić. Nagle Violetta mija Leona i podchodzi do Ramallo, który przyszedł. Ramallo mówi Violetcie, że chce z nią porozmawiać o tym jak potraktowała ojca podczas śniadania. Violetta mówi Ramallo, że problemem jest niewiedza jej taty. Leon uznaje, że Violetta nie chce z nim być skoro ona go zignorowała. Jade grozi Angie, że wyrzuci ją z domu jak zostanie żoną Germana. Angie stawia się mówiąc Jade, że zawsze będzie częścią życia Violetty i Germana. Przez zamieszanie z zaproszeniem Maxi i Andres spotykają się ze sobą w parku. Ludmiła przychodzi do Violetty z prośbą o przebaczenie. Violetta nie daje się przekonać. Gdy pojawia się German, Violetta zamyka drzwi przed nosem Ludmiły. German każe córce wyjaśnić mu czemu ona tak dziwnie się zachowuje. Violetta w końcu wyznaje ojcu prawdę: "Uczę się tańca i śpiewu!".