FANDOM

Zakochanie, piosenki to osiemnasty odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Widząc Violettę z Leonem, Tomas odchodzi z żalem. Violetta mówi Leonowi, że nie czuje się najlepiej. Leon mówi Violetcie, że ona nie musi się przejmować Tomasem, bo on lubi być w centrum uwagi. Charlie mówi Camili, że zrobi z niej gwiazdę i proponuje jej, żeby nagrała jutro płytę demo. Jade widzi jak German zakłada Angie pierścionek na palec. Myśli, że jej przyszły narzeczony oświadcza się guwernantce Violetty. Matias mówi Jade, że German nie mógłby tak zrobić, ale ona nie chce w to uwierzyć. Matias potem pyta się Germana czy zaręczyny jego i Jade są aktualne. German odpowiada, że tak. Nazajutrz Francesca, Maxi i Braco mówią Camili, że będzie ją wiele czekało po podpisaniu kontraktu płytowego. Matias mówi Jade, że German wciąż chce się z nią zaręczyć. Jade mówi bratu, że German powinien jej to wyjaśnić. W "Resto Barze" Maxi mówi Tomasowi, że Francesca jest w nim zakochana i pyta się go czy o tym wie. Tomas mówi, że rozmawiał o tym z Francescą i wyszło, że są tylko przyjaciółmi. Kiedy Violetta i Angie idą do Studia, pojawia się Jade, która je śledziła. Jade mówi Angie, że widziała jak German dał jej pierścionek. Angie wmawia Jade, że German tylko z nią ćwiczył swoje zaręczyny i że pierścionek miał być dla tej drugiej. Tomas mówi Francesce, iż uświadomił sobie, że spędzają ze sobą bardzo dużo czasu, i że wie o jej uczuciach do niego. Francesca mówi Tomasowi, iż to, że się lubią nie ma problemu. Stojąc przy Tomasie i Angie, Violetta dowiaduje się, że ten pierwszy wie o sekrecie jej guwernantki. Gregorio stoi obok i podejrzewa, że Tomas i Angie coś ukrywają. Tomas mówi Violetcie, iż cieszy się, że może się z nią codziennie spotykać. Violetta nie odwzajemnia radości Tomasa i oddaje mu kamerton. Angie dzwoni do Germana przez telefon w Studiu, by mu powiedzieć o wymówce z pierścionkiem. Angie mówi Germanowi, że on musi kupić pierścionek dla Jade, by to wszystko odkręcić. Pablo, który wszystko podsłuchiwał, dalej podejrzewa, że Angie coś czuje do Germana. Angie zaprzecza temu. Ramallo ostrzega Germana, że kupując Jade pierścionek, przyspieszy on zaręczyny z nią. Chcąc zaśpiewać z Tomasem, Francesca chce zmienić partnera. Angie nie pozwala jej na to. Angie prosi Violettę i Leona, żeby zaśpiewali piosenkę, którą przygotowali, i radzi im, żeby myśleli o kimś do kogo czują coś specjalnego. Podczas śpiewania z Leonem Violetta wyobraża sobie, że zamiast niego śpiewa Tomas. Ludmiła staje w obronie Tomasa gdy ten ma kolejny problem z Gregorio. Gregorio każe Ludmile odkryć co Tomas i Angie ukrywają. Olga przypadkiem upuszcza na podłogę kupiony dla Jade pierścionek. German klęka się na jednym kolanie, by znaleźć pierścionek, a w tej chwili przychodzi Jade. Widząc Germana klękającego na kolanie i trzymającego pierścionek w górze, Jade uważa, że to oświadczyny. Camila domyśla się, że na zajęciach u Angie Violetta nie myślała o Leonie, tylko o Tomasie. Violetta mówi Camili, że raz Tomas chce się z nią widzieć, a następnego dnia pisze piosenki dla Francesci. Camila mówi Violetcie, że to dla niej Tomas napisał piosenkę, nie dla Francesci. Violetta postanawia pogadać o tym z Tomasem, ale gdy przychodzi do niego, on ma teraz próbę z Ludmiłą. Kiedy Francesca też przychodzi, ucieka z płaczem na widok Tomasa z Ludmiłą. Francesca pyta się Violetty czy ona albo Ludmiła podoba się Tomasowi. Nie chcąc zranić Francesci, Violetta nie mówi jej, że to ona podoba się Tomasowi. Jade przypadkiem upuszcza pierścionek na podłogę. Gdy pierścionek uderza w podłogę, brylant na nim pęka, co oznacza, że pierścionek jest podrobiony. Charlie mówi Camili, że jej nagranie spodobało się wspólnikom. Mówi jej też, że ona ma rozpocząć karierę piosenkarki zaraz po podpisaniu kontraktu i że ona musi rzucić wszystko inne, by spełnić swoje marzenia. Podczas wypytywania Tomasa o Angie, Ludmiła zauważa, że on nie jest w humorze, i domyśla się, że to z powodu Violetty. Ludmiła mówi Tomasowi, że on musi zapomnieć o Violetcie, bo ona kocha Leona. Ludmiła mówi także do Tomasa, iż udowodni mu, że to jej on potrzebuje. Na wspólnej próbie z Leonem Violetta nie daje rady zaśpiewać piosenki. Leon pyta się Violetty o kim myślała gdy śpiewała na lekcji. Violetta wyznaje Leonowi, że myślała o Tomasie. Leon mówi Violetcie, że Tomas ją zrani i ona musi zapomnieć o tych, którzy ją ranią. Violetta pyta się Leona czy pomógłby jej zapomnieć o Tomasie. Leon zbliża się do Violetty.