FANDOM

Zakochanie, piosenki to 22 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Gdy Tomas wyjaśnia Violetcie, że to dla niej napisał piosenkę, ona wyprasza go z domu. Okazuje się, że w tej chwili Francesca była w domu Violetty. Ludmiła jest wściekła na Charliego, że zamiast zrobić z niej wielką gwiazdę muzyki, kina, telewizji, itd., zrobił z niej gwiazdę reklamy paszy dla świń i kazał jej nosić kostium świni. Jade próbuje dogonić ciężarówkę, myśląc, że Matias został do niej załadowany, ale gubi ją. Niespodziewanie za Jade pojawia się Matias, który wyszedł z pudła, by kupić cukierka za monetę, którą znalazł na chodniku. Wieczorem Violetta dzwoni do Tomasa, ale rozłącza się ze strachu. Tomas dzwoni do Violetty, i pyta się jej czemu ona go wyprosiła z domu i czy to z powodu jej ojca. Violetta mówi Tomasowi, że to nie przez ojca go wyprosiła. Gdy Tomas pyta Violettę o prawdziwy powód, do niego przychodzi Francesca, więc Violetta się rozłącza. Potem do Violetty dzwoni Leon. Leon mówi Violetcie, że jeśli ona nie chce, by jej pomógł zapomnieć o Tomasie, zrozumie to i poprosi Angie o zmianę partnera. Violetta ponownie tłumaczy Leonowi, że to z nim chce śpiewać. Nazajutrz, gdy wszyscy siedzą przy stole, by zjeść śniadanie, Violetta i Ramallo widzą jak German uśmiecha się do Angie. Ramallo mówi Violetcie, iż wie, że ona woli, by jej ojciec zaręczył się z kimś takim jak Angie. Violetta mówi Ramallo, że po prostu chce, by jej tata był szczęśliwy. Śledząc Violettę i Angie, Jade i Matias przychodzą pod Studio. Widzą jak Pablo przytula Angie na powitanie. Violetta zauważa Jade i Matiasa i mówi Angie, że oni na pewno je widzieli. Violetta i Angie wracają do domu, by sprawdzić czy Jade powiedziała wszystko Germanowi. Przed Violettą i Angie pojawia się Jade, która mówi im, że zna ich sekret. Okazuje się, że Jade nie wie, że Violetta chodzi do Studia, a myśli, że Angie spotyka się z Pablo i wykorzystuje Violettę, by ukryć ten związek. Jade chce o tym powiedzieć Germanowi. Violetta ostrzega Jade, że jeśli ta powie o wszystkim jej ojcu, to będzie koniec z zaręczynami. Po występie w reklamie paszy dla świń, Ludmiła jest wyśmiana przez kolegów ze Studia, paru innych znajomych i nawet obcych. Gregorio próbuje nastraszyć Tomasa, by zrezygnował ze sprawdzianu z tańca. Tomas tym razem stawia się Gregorio i mówi mu, że z niczego nie zrezygnuje. Francesca przyprowadza Pabla na sprawdzian, by mieć pewność, że Gregorio sprawiedliwie oceni Tomasa. Dzięki temu Tomas zalicza sprawdzian. Luca przychodzi do Studia, by zaproponować uczniom występ duetów w "Resto Bandzie". Francesca jest wściekła na wieść o tym. Angie mówi Francesce, że jeśli ona nie zgadza się z powodu rodzinnych konfliktów, to mogą zmienić miejsce. Francesca niechętnie zgadza się na występ w barze. Pablo mówi Angie, że gdy zgodził się zostać dyrektorem, myślał, że może na nią liczyć, ale ona go bez przerwy zostawia. Angie tłumaczy Pablo, że chce po prostu być przy Violetcie. Pablo stwierdza, że Angie mieszka u Violetty tylko z powodu Germana. Angie zaprzecza temu. Ludmiła uważa, że będzie najlepsza w zadaniu. Andres tłumaczy Ludmile, że Violetta może być od niej lepsza, bo ona śpiewa lepiej. Tomas mówi Violetcie, że nie rozumie tego co się z nią dzieje i wie, że ona coś do niego czuje. Zanim Violetta próbuje coś powiedzieć, pojawia się Leon, który mówi Tomasowi, że Violetta nic do niego nie czuje. Przed domem Castillo Angie przyznaje Pablo rację, że go zostawiła, ale nic się nie zmieni dopóki nie poukłada spraw z Violettą. Dyskusję przerywa Jade. Po tym jak Pablo poszedł, Angie mówi Jade, że ma już jej dosyć. Jade mówi Angie, że ta może w każdej chwili odejść. Ramallo usłyszał dyskusję i mówi Germanowi przez telefon, że Jade wyrzuciła Angie. Widząc jak Angie idzie z torbą pełną ubrań, German myśli, że ona odchodzi, i prosi ją, by została, mówiąc, że Jade nie może podejmować decyzji o zwalnianiu pracowników. Angie mówi Germanowi, że znosiła ubrania na dół, by zrobić pranie, i że rozmawiała z Jade, ale nie została wyrzucona, i nie zamierza odejść. German mówi Angie, że jej potrzebuje. Ludmiła zamierza wykorzystać pracę Angie, by znów być "gwiazdą", i mówi Naty, iż sprawi, że Violetta nie zaśpiewa. Na próbie Violetta znów nie daje rady śpiewać piosenki i mówi Leonowi, że jest zmęczona. Kiedy Leon wychodzi, by przynieść wodę, pojawia się Tomas i, widząc jak Violetta nuci sobie piosenkę, domyśla się, że ona skłamała, że jest zmęczona. Tomas włącza podkład do "Voy por ti", by podstępnie namówić Violettę do zaśpiewania z nim. Violetta i Tomas są tak pochłonięci śpiewaniem, iż nie wiedzą, że Leon i Francesca ich widzą. Francesca ucieka z płaczem i, gdy Violetta i Tomas przestają śpiewać, Leon odzywa się do nich.