FANDOM

Zakochanie, piosenki to 23 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Nie chcąc doprowadzić do konfliktu między chłopakami, Violetta prosi Tomasa, żeby wyszedł, i tłumaczy Leonowi, że to nie tak jak on uważa. Ludmiła zamierza jakoś sprawić, by Violetta nie zaśpiewała na występie duetów. Angie jest zaskoczona tym, że German jej potrzebuje. German mówi Angie, że wszyscy w domu jej potrzebują. W tej chwili przychodzi Jade, która mówi Angie, że mogą zapomnieć o tym co między nimi zaszło (oczywiście, by przypodobać się Germanowi). Francesca mówi Camili, że kompletnie nie rozumie Tomasa, bo on wcześniej śpiewał z Violettą. Camila pyta się Francesci czy nie pomyślała o tym, że Tomas nie odwzajemnia jej uczuć. To jeszcze bardziej wywołuje u Francesci złość. German mówi Angie, że przy niej czuje się swobodnie, bo ona pomaga mu z Violettą. Violetta wraca do domu i widzi jak jej ojciec i guwernantka ze sobą rozmawiają. Violetta dalej podejrzewa, że między jej ojcem, a guwernantką coś jest. Angie zaprzecza temu. Idąc w tym samym czasie po schodach, Andrea patrzy na Maxiego i upuszcza swoją wiolonczelę. Maxi łapie wiolonczelę, przez co Andrea po uszy się w nim zakochuje. Wieczorem Tomas dzwoni do Violetty, by porozmawiać z nią o tym co się stało. Violetta szybko się rozłącza, bo w tej chwili jej tata siedzi tuż obok niej. Nazajutrz Andrea próbuje poderwać Maxiego dając mu czekoladę. Widząc, że Andrea jest w nim beznadziejnie zakochania i że ona jest bardzo nachalna, Maxi próbuje jej unikać. Sprawę komplikują Francesca, Camila i Braco, którzy mówią Andrei, że Maxi nie ma dziewczyny. Policja zabiera Matiasowi samochód. Zatrzymują też Matiasa. Chcąc uniknąć kłopotów, Jade udaje, że nie zna Matiasa. Policja skazuje Matiasa na areszt domowy w domu Castillo (Matias wmówił policji, że dom Castillo to jego dom). Matias ukrywa się w domu Castillo i nie mówi nikomu o areszcie domowym, nawet Jade. Violetta i Leon przychodzą do "Resto Bandu", by kupić sobie soki. Ludmiła i Naty śledzą Violettę, by znaleźć jej słaby punkt, który chcą wykorzystać, by nie dopuścić do jej występu na zadanie. Violetta zamawia sok pomarańczowy i inny sok. Luca mówi Violetcie, że mają soki wiśniowe, brzoskwiniowe i truskawkowe. Ludmiła słyszy jak Violetta mówi o uczuleniu na truskawki i myśli, że ta druga ma uczulenie. Na lekcji śpiewu Naty odwraca uwagę Violetty, żeby Ludmiła wlała do jej soku pomarańczowego sok truskawkowy. Violetta daje sok Leonowi, który po wypiciu napoju zaczyna mieć napady alergii, bo to on ma uczulenie na truskawki. Wszyscy zabierają Leona do lekarza. I tak plan Ludmiły się powiódł, bo Violetta nie zaśpiewa bez partnera. Chcąc, żeby także i Francesca nie zaśpiewała na zaliczeniu, Ludmiła mówi jej, że Tomas napisał dla Violetty piosenkę z zaliczenia. Francesca w to nie wierzy, ale Ludmiła mówi jej, że udowodni to. Pablo przeprasza Angie za to, że był dla niej niemiły. Angie mówi Violetcie, że Leon czuje się już lepiej i że oni mogą zaprezentować swoją pracę w duecie innego dnia. Ludmiła mówi Tomasowi, że podoba jej się piosenka, którą napisał dla Francesci. Tomas mówi Ludmile, że nie napisał tej piosenki dla Francesci, tylko dla Violetty. Wraz z Naty Francesca podsłuchuje wszystko. Ramallo pyta się Germana czy ten naprawdę chce być mężem Jade. German wyobraża sobie swój ślub, na którym panną młodą jest Angie, tym samym zdając sobie sprawę, że to w niej jest tak naprawdę zakochany. Mając wątpliwości przed ślubem z Jade, German próbuje z nią o tym porozmawiać. Jade nie daje Germanowi dojść do słowa i mówi mu, że Angie ma chłopaka, który pracuje w Studiu, i wykorzystuje Violettę, by ukryć ten związek. German więc idzie do Studia, by znaleźć Angie i porozmawiać z nią o tym co powiedziała Jade. Violetta zauważa ojca idącego w stronę Studia i ostrzega Angie. Angie namawia Germana, by porozmawiali gdzie indziej. Idąc kilka ulic dalej od Studia, German pyta Angie czy ona wykorzystuje Violettę, by ukryć to, że ma chłopaka. Angie mówi Germanowi, że Jade musiała przez przypadek zobaczyć jak odbierała Violettę z zajęć, i coś sobie ubzdurała. German tłumaczy Angie, że Jade widziała ją z kimś i pyta się jej czy to był jej chłopak. Angie odpowiada, że tak. W "Resto Bandzie" uczniowie prezentują się w duetach przed publicznością. Widząc jak Violetta i Tomas na siebie patrzą, Francesca wychodzi, ale Violetta ją dogania. Francesca mówi Violetcie, że nie będzie śpiewać z Tomasem i prosi przyjaciółkę, by powiedziała jej szczerze, że podoba jej się Tomas. Violetta wyznaje Francesce, że podoba jej się Tomas i że tej drugiej pozwoliła z nim zaśpiewać, bo ona jest jej najlepszą przyjaciółką. Francesca namawia Violettę, by zaśpiewała z Tomasem, bo to dla niej napisał piosenkę. Francesca udaje, że ją boli brzuch, i prosi Pabla, by pozwolił Violetcie zaśpiewać z Tomasem. Violetta więc przyłącza się do Tomasa i razem śpiewają "Tienes todo".