FANDOM

Zakochanie, piosenki to 25 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Kiedy Tomas miał pocałować Violettę, ona przeraża się i ucieka od niego. Tomas myśli, że Violetta nic do niego nie czuje. Dochodzi do pierwszego spotkania między Germanem i Pablo. Gdy German pyta Pabla czy on jest chłopakiem Angie, ten odpowiada, że tak. Maxi mówi Andrei, że nic do niej nie czuje. Jednak Andrei zdaje się, że Maxi wyznaje jej miłość. Violetta wraca do domu bardzo wściekła i zrzuca winę na ojca mówiąc, że on trzyma ją pod kloszem, a gdy ona wychodzi na świat, nic z tego nie rozumie i że jest bezradną dziewczynką, a potem zamyka się w pokoju. Ludmiła mówi Tomasowi, że Violetta na niego nie zasługuje i że ona zgrywa dobrą, ale to on cierpi, i że tak nie powinno być. Podczas rozmowy z nauczycielami Antonio postanawia, że tematem przedstawienia będzie niespełniona miłość. Wieczorem, rozmawiając z Angie o Violetcie, German zastanawia się gdzie popełnił błąd. Angie mówi Germanowi, że on popełnił błąd w wielu momentach, ale w równie wielu on dobrze postępuje, i zapewnia go, że znajdą jakieś rozwiązanie. Violetta mówi Angie, że Tomas chciał ją pocałować i uciekła, bo to miał być jej pierwszy pocałunek. Angie mówi Violetcie, że to normalne mając nerwy przed pierwszym pocałunkiem i że Tomas poczeka aż będzie gotowa jeśli on ją kocha. Nazajutrz, nie chcąc na razie patrzeć na Tomasa po tym jak stchórzyła, Violetta nie przychodzi do Studia, co zamartwia jej przyjaciół. Leon próbuje zadzwonić do Violetty, ale zmienia zdanie i postanawia zrobić coś innego. Tomas wyznaje Violetcie przez telefon, że ją kocha i obiecuje, że się od niej odczepi jeśli ona nic do niego nie czuje. Violetta jest zaskoczona, ale zanim próbuje coś powiedzieć Tomasowi, on się rozłącza. Do Violetty niespodziewanie przychodzi Leon. Violetta mówi Leonowi, że wszystko z nią dobrze. Leon nie daje się przekonać i zabiera Violettę na spacer. Leon mówi Violetcie, że napisał na przedstawienie piosenkę, którą razem zaśpiewają i dzięki której ona zrozumie, że czuje się dobrze nie dzięki Tomasowi, tylko sobie i muzyce. Leon proponuje Violetcie wycieczkę rowerową. Violetta mówi Leonowi, że nie umie jeździć na rowerze. Leon mówi Violetcie, że nauczy ją. Z pomocą Leona Violetta uczy się jeździć na rowerze. Maxi dostaje SMSa od Laury, na którym ona pisze, że chce się z nim spotkać. Okazuje się, że Andres wszystko wytłumaczył Laurze, po czym ona postanowiła wybaczyć Maxiemu. German znajduje Angie i Pabla i zaprasza ich na kolację. Angie wykręca się i kolacja zostaje przesunięta o tydzień. Jade widzi wychodzącego z łazienki i wchodzącego na strych Matiasa w szlafroku i z ręcznikiem na głowie. Jade nie rozpoznaje brata i myśli, że to był duch Marii. Po powrocie z wycieczki rowerowej Violetta ogląda w swoim telefonie nagranie z jej występu z Tomasem i zdaje sobie sprawę, że powinna z nim porozmawiać. Agustina przychodzi do Studia, bo Tomas przez pomyłkę wziął jej zeszyt. Mistrz Zambrano zakochuje się w Agustinie od pierwszego wejrzenia i zaprasza ją na randkę, ale ona odmawia. Mistrz Zambrano zaczyna chodzić za Agustiną krok w krok, co doprowadza ją do wściekłości. Jade mówi Oldze i Ramallo, że widziała ducha Marii, ale oni jej nie wierzą. Matias chowa się przed Olgą, która weszła na strych, by posprzątać, i kicha przez pióra w boa Marii. Olga słyszy jak Matias kicha, ale nie widzi go, i podobnie jak Jade, myśli, że on jest duchem Marii. W "Resto Bandzie" Violetta spotyka się z Tomasem i wyjaśnia mu, że stchórzyła, bo tamten pocałunek miał być jej pierwszym. Tomas rozumie to i umawia się z Violettą na randkę zapewniając, że niczego od niej nie oczekuje. Laura przychodzi do Maxiego. Maxi pyta się Laury czy chciałaby być jego dziewczyną, ale ona z wściekłości oblewa go wodą. Do Buenos Aires niespodziewanie przyjeżdża matka Angie i Marii, Angelica Saramego. W Studiu, podczas sprzątania w sali od muzyki, Tomas mówi Violetcie, że mogą jutro pójść na randkę. Violetta obiecuje Tomasowi, że nic ani nikt jej nie powstrzyma przed przyjściem. Kiedy Tomas idzie schować wiolonczelę, pojawia się Leon, który pyta się Violetty co ona tu robi.