FANDOM

Zakochanie, piosenki to 33 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Zamiar Violetty, Germana i Angie powiedzenia sobie prawdy sprawia, że cała trójka spotyka się w jednym pomieszczeniu. Jest postanowione, że to Violetta powie pierwsza. Violetta próbuje wyznać ojcu prawdę, ale nie robi tego i przyznaje, że spotykała się z Tomasem i że już nigdy tego nie zrobi. Widząc jak jego córka jest wobec niego szczera, German nie daje rady powiedzieć jej prawdy i po prostu mówi jej, że ją kocha. Ludmiła poślizgnęła się po rozsypanych na scenie kulkach. Nauczyciele Studia zamierzają znaleźć sprawcę. Jade i Matias szybko wymyślają wymówki, żeby Olga nie dowiedziała się o areszcie domowym. Policjant mówi Matiasowi, że przyszedł wymienić baterie w bransoletce. Na próbie Ludmiła bez przerwy gwiazdorzy. Leon ma już dosyć i wychodzi z próby. Tomas mówi Francesce, że to wszystko zdarzyło się w najgorszym momencie, bo musi przez powrót do Hiszpanii zrezygnować z Violetty, Studia i szansy zagrania głównej roli w przedstawieniu. Francesca mówi Tomasowi, iż to, że on nagle skończy z tym wszystkim nie jest rozwiązaniem. Luca mówi Camili i Maxiemu o swoim pomyśle na zebranie pieniędzy na przedstawienie: W "Resto Bandzie" zostanie urządzony koncert, w którym wystąpią różne zespoły. Camila i Maxi uznają to za dobry pomysł. Wieczorem German pyta Angie co chciała mu powiedzieć. Angie wmawia Germanowi, że wychodzi za Pabla. Violetta mówi Francesce, że Tomas jest strasznym egoistą, bo gdyby ją kochał, byliby parą na odegłość, a on woli poznać inne dziewczyny. Francesca mówi Violetcie, że Tomas taki nie jest. Mówi także Violetcie, że wszystko byłoby prostsze gdyby ojciec Tomasa pracował w Argentynie. Violetta pyta się Francesci czym ojciec Tomasa się zajmuje. Francesca odpowiada, że ojciec Tomasa zajmuje się obsługą sprzętu w firmie budowlanej. Violetta więc wpada na pomysł, że jej tata załatwi pracę tacie Tomasa, a dzięki temu Tomas nigdzie nie wyjedzie. Leon rozmawia z Violettą przez telefon o tym co zaszło i mówi jej, że piosenkę w duecie chciał zaśpiewać z nią, a nie z Ludmiłą. Mówi także Violetcie, że jutro przeprosi Pabla, Antonia i pozostałych za to zdarzenie. Nazajutrz Violetta prosi tatę, żeby załatwił pracę ojcu Tomasa, ale on się nie zgadza. German każe Ramallo sprawdzić czy Angie naprawdę wychodzi za Pabla. Matias mówi Jade, że ona raczej nie zostanie żoną Germana, bo on ostatnio nie zwraca na nią uwagi jakby była przezroczysta. Jade przyłapuje Germana na całowaniu się z Angie i mdleje pod wypływem szoku. Wszystko okazuje się być tylko snem Jade. Tomas przychodzi do Studia, bo zapomniał pokrowca na gitarę, ale jest przebrany, bo nie chce, żeby Violetta go zobaczyła. Violetta jednak zauważa Tomasa. Nauczyciele Studia zastanawiają się kto zastąpi Leona, ale w tej chwili przychodzi Tomas. Antonio pyta się Tomasa kiedy on wyjeżdża. Tomas odpowiada, że za parę tygodni. Wiedząc, że między tymi tygodniami jest dzień przedstawienia, nauczyciele proszą Tomasa, by wrócił na przedstawienie i zastąpił Leona. Antonio i nauczyciele mówią uczniom, że któreś z nich prawie zrobiło Ludmile krzywdę i każą sprawcy się przyznać. Nikt się nie przyznaje. Antonio mówi uczniom, że jak znajdą sprawcę, to wyrzucą go ze Studia. Leon próbuje przeprosić Antonia i nauczycieli za swoje zachowanie, ale oni nie dają mu dojść do słowa ogłaszając, że on nie zagra w przedstawieniu przez swoje zachowanie i jego miejsce zajmie Tomas. Maxi pyta się Tomasa czy on naprawdę chce skończyć z Violettą, mówiąc, że są pary na odległość. Tomas mówi, że Violetta myśli, że on ją krzywdzi, a nie chce, żeby ona cierpiała. Francesca i Camila mówią o pomyśle Luci Pablo i Antonio, którzy zgadzają się z tym pomysłem. Andres stawia nad drzwi wiadro z farbą. Gdy Ludmiła otwiera drzwi, zostaje oblana farbą. Antonio mówi uczennicom, że dopóki Ludmiła nie wróci, ktoś musi zaśpiewać z Tomasem w duecie na próbie. Przez to, że Francesca i Camila się wykręciły, Violetta zostaje wybrana. Więc Violetta i Tomas ćwiczą piosenkę w duecie, a Leon i Ludmiła, która właśnie przyszła, zazdrośnie im się przyglądają. Ludmiła oskarża Violettę o dowcipy z kulkami i farbą. Violetta tłumaczy Ludmile, że tego nie zrobiła. Angie prosi Pabla o małe zwolnienie, bo musi załatwić z Germanem plan nauczania dla Violetty. Pablo mówi Angie, że ona prosi go o zbyt wiele. Angie tłumaczy Pablo, że nie są parą, żeby musieli odbywać tego typu rozmowy. Ramallo podsłuchuje dyskusję. Gregorio przyłapuje Andresa przy szafce Ludmiły. Gdy Gregorio otwiera szafkę, szybko zostaje pokryty mąką. Ramallo mówi Germanowi przez radio, że Angie i Pablo nie są parą. W tej chwili przychodzi Angie i wszystko słyszy. German przerywa połączenie, żeby Angie o niczym się nie dowiedziała. Angie wychodzi z domu, a German za nią idzie. Angie znajduje Pabla przed domem. Pablo mówi Angie, że muszą w końcu porozmawiać. W tej chwili przychodzi German. Angie zauważa Germana i na jego oczach całuje Pabla. Tomas i Ludmiła ćwiczą scenę, w której manekin i zakochany w nim chłopiec razem śpiewają, a w tle są manekiny grane przez Violettę, Francescę, Camilę i Maxiego. Widać jakby Tomas nie śpiewał dla Ludmiły, tylko dla Violetty.