FANDOM

Zemsta, piosenki to 65 odcinek serialu Violetta.

OpisEdytuj

Ludmiła, Leon, Tomas i Federico dostali się do półfinałów "Talentów 21". Wszyscy są źli na Ludmiłę, że przez nią nikt nie zagłosował na Violettę, przez co nie dostała się do półfinałów, i dochodzi do ogromnej awantury, którą przerywa Antonio. Leon mówi Violetcie, że nie powinna się przejmować eliminacją z programu. Violetta mówi Leonowi, że nie dostała się, bo tak już musiało być. Oglądając pełen filmik, Camila, Braco i Napo dowiadują się, że to Ludmiła wrobiła Violettę. Andres już wie, że Broduey jest szpiegiem Gregoria. Broduey próbuje coś Andresowi wmówić, ale ten nie daje się przekonać. Jade mówi tacie, że nie doniesie na niego, ale pod warunkiem, że on jeszcze dziś wyjedzie i nigdy nie wróci. Jade wmawia policji, że jej tata zadzwonił do niej i powiedział, że kocha ją i tęskni. Camila, Braco i Napo pokazują przyjaciołom filmik. Chcąc pokazać ludziom, że Violetta jest niewinna, Tomas wrzuca filmik do internetu. Pojawia się Andres, który mówi przyjaciołom, że Broduey jest szpiegiem Gregoria. Camila nie wierzy w to i każe Broduey'owi udowodnić Andresowi, że nie jest żadnym szpiegiem. Gdy Broduey wychodzi z żalem, Camila dowiaduje się, że Andres miał rację. Tomas jest zły na Ludmiłę, że zniszczyła szanse Violetty na dostanie się do półfinałów wrzucając do internetu niepełny filmik i mówi swojej byłej dziewczynie, że widział cały filmik. Mówi także Ludmile, że w końcu widzi jej prawdziwe oblicze. Olga przychodzi do Studia i krzyczy na producentów, że wyeliminowali Violettę z programu. Violetta, Angie i Federico powstrzymują Olgę. Kiedy Violetta, Angie, Olga i Federico wracają do domu, zastają tam tłum fanów Violetty, którzy chcą, żeby ona wróciła do programu. W tej chwili przed dom podjeżdża samochód Germana. W samochodzie jest tylko Ramallo, bo German został na zebraniu, ale może za chwilę wrócić. Federico szybko wyprasza fanów Violetty z jej domu wmawiając im, że to jego dom. Leon mówi producentom, że niesprawiedliwie wyeliminowano Violettę i że trzeba zrobić nowe głosowanie. Marotti mówi Leonowi, że regulamin tego nie przewiduje. Leon pyta Marottiego czy regulamin przewiduje sytuację, że jeden z uczestników rezygnuje z programu. Marotti mówi Leonowi, że gdyby tak było, to uczestnik, który ma piąte miejsce, wraca do programu. Leon ogłasza, że rezygnuje z programu i Violetta automatycznie za niego wchodzi, bo ona ma piąte miejsce. Pablo wyznacza uczniom zadanie, w którym utworzą dwa zespoły (chłopaki i dziewczyny) i w wyrazisty sposób odzwierciedlają zarówno cechy kobiet, jak i mężczyzn, i oba zespoły mają przygotować piosenkę, na którą wszyscy członkowie grupy mają się zgodzić. Wszyscy mają za złe Broduey'owi, że jest szpiegiem Gregoria. Najbardziej to Camila jest zła, bo właśnie zaczęła się spotykać z Broduey'em, a w tej chwili wychodzi na jaw, że on jest szpiegiem Gregoria. Broduey próbuje wytłumaczyć Camili, że Gregorio groził mu, że wyśle go do Brazylii jeśli nie będzie jego szpiegiem. Camila nie chce wybaczyć Broduey'owi. Wieczorem, żegnając się z dziećmi, Jacinto przyznaje im, że był okropny i że teraz będzie spał na ulicy. Mówi swojej córce, że będzie za nią bardzo tęsknił. Jade jest wzruszona tym co jej tata powiedział i błaga go, by został. Jacinto obiecuje dzieciom, że od tej pory będzie grzeczny. Matias nie wierzy w szczere intencje ojca. Po obejrzeniu rezygnacji Leona w internecie, Violetta ma za złe swojemu byłemu chłopakowi, że to zrobił, bo chciała, żeby to on wygrał. Federico mówi Violetcie, że Leon zrobił to, bo ją kocha. Potem Leon dzwoni do Violetty. Violetta jest zła na Leona, że nie porozmawiał z nią wcześniej o swojej rezygnacji i mówi mu, że przez ten program ma tylko problemy. Marotti dzwoni do Violetty, by przekonać ją do powrotu do programu. Violetta nie zgadza się na powrót do programu. Nazajutrz Marotti przychodzi do Violetty, by przekonać ją do powrotu do programu. Violetta znowu odmawia. Ludmiła zostaje znienawidzona przez fanów po tym co zrobiła Violetcie. Jacinto podsłuchuje jak Ramallo rozmawia przez telefon o 5 milionach dolarów, które Japończycy mają przelać. Mówi swojemu wspólnikowi przez telefon, że German i Ramallo nadal czekają na przelew od Japończyków i pozostaje czekać na datę transakcji. Jade i Matias słyszą wszystko i pytają się taty o jakiej dacie mówił. Jacinto wmawia, że mówił o dacie urodzin Matiasa i że rozmawiał z pracownikami sklepu z zabawkami o torze wyścigowym, który obiecywał synowi. Matias jest jednocześnie zaskoczony i wzruszony, że jego tata nadal pamiętał o obiecanym prezencie dla niego. Gdy Ludmiła otwiera swoją szafkę, zostaje oblana wodą. Tomas ma wyrzuty sumienia, że cały czas wierzył Ludmile i nie zobaczył jaka ona jest naprawdę. Mówi Francesce, że ona bywała przy nim za każdym razem kiedy jej potrzebował. Francesca mówi Tomasowi, że zawsze przy nim będzie. Violetta zamierza wyznać tacie prawdę, że chodzi do Studia, ale nie daje rady i wmawia mu, że pokłóciła się z Leonem. Marotti ponownie przychodzi do Violetty i grozi, że nie wyjdzie z jej domu dopóki ona się nie zgodzi na powrót do programu. Niestety, w tej chwili German jest w domu.